hmmm isschien wel een voorteken dat je je voor het eerst beroerd voelt ik hoop het zo voor jullie,ik ga nu alvast duimen draaien.... heel hard
pas op anders breek je ze!!! ik had eerder al het idee me ei al gehad te hebben.dus het kan ook iets anders zijn we wachten dus rustig af!
o ja je gaat natuurlijk eerst nog lekker even weg,heerlijk hoor nee mijn banner pas ik nog niet aan,,erg he! alhoewel de lijntjes zijn wel erg duidelijk of niet? of maakt dat niet uit,of de lijntje dik of dun zijn voor je nod? (stomme vraag miss maar weet t echt niet)
jij bent echt wel zwanger hoor morgen zit je op de 28ste dag! dus meid gene angst meer hoor.van de testen horen ze dik te zijn en dta heb ej al!!!!
thanks...dan zal ik morgen mijn banner aan passen zo lekker naar een feestje toe,had op voorhand woensdag al gezegd dat ik de bob zou zijn hihih
@ Brabantsmeisje: Dit zijn gewoon vet positieve testen, dus nu is het officieel!! Je bent hartstikke zwanger!!! Jeeeeeeeeeeee! Ik hoop dat ik je volgende maand mag volgen. @ Snippie: Ik vind het heel goed dat je je vriendin zo steunt. Ik weet zelf hoe zwaar het is als je je vader plotseling verliest. Het zal nu lijken alsof haar tranen op zijn, maar die komen straks op de gekste momenten naar boven. Dat heb ik in ieder geval wel gehad, nu af en toe nog steeds... Aanstaande zondag gaan we naar de plaats waar mijn vader is overleden. Ik vind het best wel heftig dat we er weer heen gaan...
lief dat je mee wilt denken. ik ben al 2,5 jaar van de mirena af. mijn vriend had namelijk van zichzelf geen spermacellen. hiervoor spuit hij sinds januari2008 medicijnen. in september 2008 zijn de eerste cellen ontdekt.....dus daar ga ik vanuit. dus zijn we 7-8maanden bezig. mijn cyclus is eigenlijk wel telkens rond de 30-31 dagen. ik heb in mijn banner trouwens 28 opgeschreven en in deze 2,5jaar ben ik maar 2x 5 dagen overtijd geweest (gerekend vanaf 28 dagen). volgens mij maak ik het mij daar wel een beetje moeilijk mee. volgens mij moet ik gewoon 30-31 dagen cyclus aanhouden. als ik dat doe ben ik nu 7-8dagen overtijd. ik heb ook echt geen idee hoor hoe het kan. een vriendin van mij zegt dat zij ook pas een positieve test had na ruim een week overtijd zijn....dus wie weet. wat symptomen betreft: heb vollere borsten(geen blauwe aders), bij vlagen misselijk, opgeblazen buik. dat soort dingen. ik ben bang dat je me niet kan helpen maar wel heel lief!! hoe is het met de zwangere dames?
@molly, he vervelend zeg om dat zo te horen! Denk inderdaad niet dat ik jou verder kan helpen, dacht even dat het over jou cyclus ging, daar weet ik door eige ervaring wel veel van! Tis toch vreemd dat jij dan ineens een week overtijd bent, het is inderdaad mogelijk dat je pas later positief test, misschien je eitje toch iets later dan normaal, iets langer onderweg...het kan van alles zijn! Hou nog even vol! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Verder gaat het hier redelijk, ben nu erg moe, ga ook slapen! Maar vind zo ongezellig om heel vroeg al te gaan liggen. Flinke steken in me borsten gevoeld vandaag, en wat buikpijntjes..maar voorals nog goed te dragen nu ik weet waar het vandaan komt! @ de meiden...TRUSTEN! En tot morgen! X
Nog geen testresultaten...ben zooo benieuwd! Ikke, slecht geslapen, bah! Was om half 4 al klaar wakker, toch nog ingedut tot half 6, daarna...alleen maar liggen woelen! Jakkes! Verder gaat het op wat klachtjes na, Prima! Kom op met dat roze!!!! X
hoi nou volgens mij zijn de gekomen bij mij aleen het rare is heb ontzettent last van me buik maar ik heb aleen nog maar 3of 2 druppels bloed verloren en verder nog niks en heb gisteren getest met de kruitvat + test en daar stond wel een kruisje op aleen de lijn was heel vaag de buitenkant was donker en loopt heeeel licht naar binnen dus moet nu afwachten of het door zet ik voel me net of ik harstikke ongie ben maar dat ben ik niet ik wordt er nu gek van wat zou het nou zijn ongi of toch niet
@joanne, kun je er een foto van maken en in je fotoalbum zetten? Kunnen we meekijken, ik dacht ook bij mijn eerste test dat het vals was...echter 1 dag later met kv test 2 voor 5 bleek dat ik ongelijk had, want hij was wel degelijk positief!
ilona dat zei me vriendin ook hoor.ze zei dat komt nog wel.maar ze weet in ieder geval dat ik er echt voor de ben!ze zei ook sommige mensen zeggen ik ben er voor je maar onder tussen niks van zicht laten horen!Maar als ik zeg ik ben der voor je dan ben ik er voor je!het maakt me niet uit hoelaat het is en hoever ik moet reizen ik ga naar er naar toe! meid heel veel sterkte morgen!moeilijk zou het altijd blijven!ik weet niet of je mijn gedicht voor haar had gelezen had het bij het wachtbankje neer gezet!.zet het anders ook even hier neer. joane spannend meid! liefs
dit heb ik op de kaart voor die vriendin geschreven! Voor eeuwig onbeantwoorde vraag?! Waarom is de vraag die steeds maar weer naar boven komt Waarom zo plotseling Maar de grootste vraag is waarom nou hij? Helaas zullen we nooit antwoord krijgen op deze vraag. En moeten jullie genoegen nemen met het altijd onbeantwoorde . Gelukkig weten we wel het antwoord op de vraag zullen we hem nooit vergeten?! Het antwoord daarvan is : Deze lieve man zal nooit vergeten worden, hij zal voor eeuwig in jullie geheugen geschrift staan en als een fonkelende ster aan de hemel staan! We troosten ons zelf daarom ook met deze beantwoorde vraag ,want de vraag het waarom zal nooit beantwoord worden!
@ Snippie: Dankjewel meid... @ Joanne: Heb je een foto? Want ik wil je wel op roze kunnen zetten hoor! @ Allemaal: Kom op met die testresultataen hihi.