Wie mag er nog meer testen op zaterdag 25 april?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pinguïns, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulli

Tulli Niet meer actief

@snippie, Nee...heb al 2 positieve testen gehad! Volgende week doe ik een steekproef..anders word het zo'n dure hobby! ;)

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    dankje marieke ben goed in gedichten schrijven:D!
    ik ben ook van plan vandaag een soort boek te kopen waar ik al me gedichten van de afgelopen jaren in ga zetten dat zijn er aardig veel.

3. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oeps!zag je banner net niet staan sorry meid

4. Tulli

Tulli Niet meer actief

@snippie...Ohw goed om te weten! Mocht ik nog eens een gedicht nodig hebben, dan weet ik je te vinden! ;)

5. Tulli

Tulli Niet meer actief

@snippie..jee gaat lekker langs elkaar heen hier! HAHA...Me banner staat er ook net 2 minuten! hihi

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    jah he we gaan langs elkaar heen:D!hihi
    ik ben vleden jaar getrouwd en heb toen ook een gedicht vooor gedragen aan me man:D!
    ik ben meer een gelegenheids dichter:D als iets in em op komt moet ik het snel op schrijven anders weet ik het niet meer.zo staat me tel dus vol met zinnetjes;Den dan thuis maak ik er ene geheel van

7. joanne1982

15 apr 2009
    72
    0
    0
    dag dames ik heb me test weg gegooit van zo die is toch vals maar als ik niet goed ongi wordt vandaag dan ga ik de kruitvat test 2 voor 5 euro kopen ooh ik wordt er zo gek van ik lek niet maar bij het af wegen wat bruin wat je bijna niet ziet en al ik zeg maar met me vinger naar binnen ga (sorry voor de gekke praat ) zit er niks op me vinger heel raar dit .dit heb ik nog nooit gehad heeft iemand dit wel is gehad ??? en van die tet de ene zegt hoe veder je overtijd bent hoe dikker de streep wordt en de andere zegt die dingen geven vals positief aan dus wat zal het nu zijn help!!!

8. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    ze bedoelen vals positief als het verticale lijntje wel zicht baar is maar een penne streepje is!
    en vind het geen gekke praat hoor dara is het forum toch voor en iedereen doet dta volgens mij op zijn tijd.nou ikke wel gewoon ter controle.
    en andere manieren wnat tjah als je randjes wilt fietsen moet je je soms zlef helpen:p
    dus niks om voor te schamen.
    ik duim voor je meid

liefs

9. Tulli

Tulli Niet meer actief

@joanne...Ik zou hem maar uit de prullebak halen voor de zekerheid! ik dacht ook dat die van mij vals was...
    Ik ga ze in me foto album zetten nu, dus hou t in de gaten. De 1e is van clearblue de + test, en de 2e is kv. 2 voor 5!

@snippie, gefeliciteerd nog met je huwelijk! Wij zijn nog niet getrouwd...dus mocht ik gevraagt worden!

X

10. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    oh ben 23mei alwere een jaar getrouwd:D!

11. joanne1982

15 apr 2009
    72
    0
    0
    hoi ik hou het in de gaten en kijken of die het zelfde is als die van mij die plus test maar had jij ook wat rare bloed verlies dan ?

12. Tulli

Tulli Niet meer actief

Nope dat had ik niet, kan nog van innesteling zijn hoor...lees je wel vaker dat je iets of wat bloed verlies rond de nod, en toch zwanger bent! Het hoeft niet altijd SLECHT te betekenen!
    Maar goed wil je ook niet valse hoop geven! he..wat lastig! hihi!

13. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej blijft wachten!

14. Tulli

Tulli Niet meer actief

ZO hehe...Foto's staan in me album!

15. joanne1982

15 apr 2009
    72
    0
    0
    hoi marieke mijn test is net zoals jouw test en jij bent wel zwanger dus het is niet altijd vals positief dus ik heb nog hoop en ik heb aleen maar beetje bruineafscheiding maandverband in maar zit niks op

16. Tulli

Tulli Niet meer actief

@Joanne,...Jaaa..ik was zoo onzeker over dat "pensteepje"verhaal, en dat ze makkelijk vals positief geven!
    Snel hup jij, naar de kruidvat! En testen!!!

17. joanne1982

15 apr 2009
    72
    0
    0
    hoi ja ik ga het denk ik ook doen ik heb nog wel 1 van de kruitvat liggen zo + test maar ik durf niet meer haha maar ik ga zeker zo tet kopen vanmidag en dan hoor je het van me gr patricia

18. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend hoor:D!
    joannen ik zou ook nog ene kv test doen.
    liefs

19. Tulli

Tulli Niet meer actief

@joanne! Suc6!!! We horen het wel van je!!Spannend! Gewoon doen!

We hebben veeeel meer ROZE nodig!!!

XXX

20. Wannabee

Wannabee Lid

28 sep 2008
    42
    0
    0
    Overijssel
    Helaas, ik ben gisteren ongesteld geworden, had het eigenlijk al wel verwacht..
    Je mag hem bij mij op rood zetten.

Alle zwangere dames, gefeliciteerd!! Alle dames die nog wachten; succes! En alle meiden die ongesteld zijn geworden, op naar de volgende ronde (wel positief blijven denken he?? ;)

Liefs Wannabee
    Ps: en een fijn weekend allemaal!!

Deel Deze Pagina