toch proberen te genieten hoor meid!maar snap je wel hoor! heb ej het al iemand verteld behalve je vriend/man?
Ja.. Aan mijn schoonzus en zwager, dat zijn ook de enige! Hun kunnen we vertrouwen, die lullen dat echt niet verder! Die worden trouwens ook peter & meter, wij vonden het leuk om hun dicht bij alles te betrekken. Wij zijn zwanger geworden met hulp van clomid, de hele mmm fase (die nu hopelijk voorbij is) zijn hun ook nauw betrokken bij geweest. De andere moeten echt wachten tot 12 weken...eerder gaan we niets zeggen. En tuurlijk probeer ik er van te genieten, tis een beetje wisselend...vreugde afwisselende met angst voor het onbekende...hihi..! Diep in me hart, ben ik ziels blij!!! (behouden) X
oh wta leuk!dus je schoonouders en ouders mogen het niet weten. ik ga 4mei naarde huisarts.dus ga ook de mmm. wel fijn dat jullie het met hun gedeeld hebben. bij ons weet alleen me zus het alleen voor haar is het zo ver van haar bed dat we het er met haar dus ook niet over hebben. liefs
Goeiemorgen, nog steeds geen andere meiden die hebben getest en op roze mogen? We hebben van heel veel meiden niks gehoord helaas... Ik ben zo nieuwsgierig! Marieke, je bent genoteerd bij de aprilgirls hoor
goeiemorgen dames! vanochtend alweer vroeg op pad geweest (heb dienst). nu achter de pc. jammer dat er nog geen andere dames zwanger zijn! ikzelf heb nog geen uitslag. de test van vrijdag was dus negatief. nu afwachten. ik heb wel wat meer misselijkheid over de dag verspreid en krijg ook wat aders op mijn borsten te zien. misschien dat mijn ei toch wat later was dan gedacht? : misschien dat ik maandagochtend nog een keer ga testen. ip is het voor ons hetzelfde als voor jullie. dus ik ben zwanger of mijn lijf weet even niet wat ie moet. leuk om zo'n relatie te hebben met je schoonzus en zwager, marieke! gezellig. dan kan je het tenminste aan iemand vertellen onzekerheid in deze tijd is heel logisch. maar genieten mag zeker! fijne zondag allemaal!
Goedemiddag dames. Nou zet mij maar op rood.... vanacht met giga veel pijn ongi geworden... Jullie hebben nu ff heel weinig aan me, sorry. Knuf (van een verdrietige) Sookie
goede morgen meiden, Hier gaat die iets minder, vanmorgen getesten maar weer negi, daarna naar bed terug gegaan (was om 9 uur) rond half 12 wakker geworden (was echt moe haha). weer nodig naar de wc. Nog steeds geen ongi. En toen kwamen de tranen toen me vriend voor de grap aan me buik zat en zei nee schopt nog niet. (het was ene grapje waar ik normala om kan lachen) alleen toen kwamen de tranen even omhoog. Ik trok het gewoon niet meer. Die onzeker heid. Nu heb ik echt zoiets van laat die ongi maar komen. Ben er klaar mee. Morgen om 10 over half bij de HA een afspraak. Hopen kan hij wat meer vertellen. Maar ja zal ook wel weer een zwangerschap test moeten afleggen daar zal ook wel weer gewoon negi zijn. En maar weer gedroomt vanacht dat ik een posi test in handen had. (denk dat de tranen daaom ook kwamen omdat je zo mooi droomt maar werkelijk heid op niks uit loopt.) Voor de rest straks een verjaardag me Stiefpa is 53 geworden . Liefs Bloem
sookie wat balen zeg!dikke knuf voor jouw!! bloempje ik hoop dat de ha je verder kan helpen. en mollie spannned hoor meid. liefs
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronde? Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 Krokodieltje Ronde 2 ManonMonde Ronde 4 Smile 17 Ronde 2 Orwen Ronde 2 ElizabethPrete Ronde? Marieke11 Ronde 7 Roomsoesje Ronde 5 Queenie Ronde 5 Ellyedwin Ronde? XX79 Pimpermel Tetje0885 Ronde 2 Mollie Sweetcandie Ronde 2 Bloempje 55 Ronde 17 Anoniem01 Ronde 10 Zwanger Ongi Negatieve test
Hey Ilona, Misschien dat je pimpermel even moet aanspreken,... heb haar gespot, en volgens mij mag zij op roze....???
Hoi, ik heb gisteren en vandaag ook getest, maar allebei negatief. Ik ben nog niet ongi geworden, dus heb nog hoop, klaat het weten. groetjes
Hey Marieke, Wel jammer dat ze het hier dan niet heeft neergezet... Maar ik zal haar roze maken voor de statistieken.
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronde? Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 Krokodieltje Ronde 2 ManonMonde Ronde 4 Smile 17 Ronde 2 Orwen Ronde 2 ElizabethPrete Ronde? Marieke11 Ronde 7 Roomsoesje Ronde 5 Queenie Ronde 5 Ellyedwin Ronde? XX79 Pimpermel Tetje0885 Ronde 2 Mollie Sweetcandie Ronde 2 Bloempje 55 Ronde 17 Anoniem01 Ronde 10 Zwanger Ongi Negatieve test
hallo meiden... Ik had het druk druk druk.... Allereerst alle meiden die zwanger zijn van harte gefeliciteerd zeg!!! Ben superblij voor jullie geniet er allemaal van. De andere meiden die op rood staan...jammer maar ga weer met goede moed de volgende ronde in! Ikzelf ben helaas vandaag echt hevig ongi geworden! Zo zie je maar dat zegt echt niks die symptonen...had echt zoveel last van mijn buik...al die steken. Vrijdagavond en donderdag was mijn temp ook zo hoog...38graden. Vanmorgen meteen 35 graden.. Helaas....denk overigens dat ik niet meer zo veel op het forum ga zitten. Je maakt jezelf zo gek! Maar dat zeg ik nu weer...hahah....misschien dat ik straks er weer op zit! kusss
lionking wat klote zeg dat de duivels zijn langsgekomen! @sookie shit zeg,meid ik snap dat je nu erg verdrietig bent @bloempje ik hoop dat je bij de ha wat wijzer gaat worden! heel veel succes
@ Sookie: Wat kl*te meid, ik snap je frustratie... Het valt iedere keer weer tegen als het niet gelukt is... Deze maand gaan we er weer voor, het is niet anders... @ Lionking, ik heb je helaas op rood gezet... Kom je nog wel bij de aprilgirls club kletsen? @ Tetje: Spannend, ik duim voor je hoor! Geen bloed is goed he!
@Sookie, Voel jij je vandaag alweer iets beter?? Klote hoor, snap goed hoe jij je voelt! Tis zo'n strijd...en vaak voelt het als oneerlijk! Kop op meid! @Lion King, Ook jou snap ik, hihi...ik ben zelf ook zo'n half jaar NIET op het forum geweest, (misschien wel langer zelfs) maakte mezelf gek, had ook geen zin om mee te kletsen! Deze maand had ik dat wel, misschien een voorteken geweest? Ik deed zo af en toe lezen, en dan had ik er alweer genoeg van! Gewoon proberen je dagelijks ritme aan te houden! Zeker geen dingen gaan laten zolang je geen posi test in handen hebt gehad! Het bepaald al zoveel..! @ de rest..Goed weekend gehad???
@snippie...sorry was even jou vergeten! Hey maar das ook toevallig, ik heb 4 mei afspraak bij de gyn voor echo, en om de rest door te nemen nu ik zwanger ben geraakt. Heel veel sterkte alvast als je de MMM ingaat, zolang je samen goed en veel praat, en het niet al te zwaar mee omgaat...dan komt het zeker goed! Spannend voor jullie! X
@Alle zwangeren van harte gefeliciteerd echt helemaal super @dames die ongi zijn geworden balen hopelijk is de volgende ronde raak!