Hallo ik ga ook de 25ste testen als ik niet ongi (hope so) dus ik doe gezelli met jullie mee! Ik zit in de 2e ronde en vorige ronde was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was maar helaas deze maand heb ik weer goed hoop. NOu ja ik ben gewoon positief ingesteld. Ik heb nu trouwens bijna geen symptonen Maar daar ook ik ook positieve verhalen over en trouwens de innesteling is pas net geweest. Ik heb trouwens de testen van de KV 2 voor 5. @Sookie ik hoop echt dat het een innestel bloeding van jou was! Ik duim voor je Weet iemand trouwens of je altijd een innestel bloeding hoort te krijgne? Want ik lees het best wel vaak maar weet dus niet of het altijd moet zeg maar.
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronden onbekend Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 ManonMonde Ronde 4 Smile17: Welkom! Je hoeft niet perse een bloeding te hebben als je een eventuele innesteling hebt. Afwachten is het enige wat je kunt doen. Gezellig dat je zaterdag meedoet!
@ sookie.... het zal bij jou zomaar een innestellingsbloeding zijn! Ik hoop het voor je.. Overigens ik heb dat niet, heb wel constante van die steken! Nou ook weer in mijn zij...maar dat heeft er volgens mij helemaal geen drol mee te maken. hhahaha je wordt er gek van.. Ik lag net ook op de bank en toen wilde mijn kat op mijn schoot gaan liggen...aan het begin gaan ze dan ook van die trappelbeweging maken. heb de kat er gewooon afgehaald, daarna keek ze me echt zo beteuterd aan van wat doe je me nou aan???
Hoi meiden! Zet mij er ook maar bij! Ik zit in ronde 2. Helaas is mijn vriend de laatste tijd veel weg voor zijn werk en zal dat ook nog wel een tijdje duren, waardoor de kansen aanzienlijk verminderen Wel heb ik deze maand ovutesten gebruikt en een duidelijk ei gezien. Maar wanneer die precies is geweest, is me totaal onduidelijk. Ik houd er dus rekening mee dat 'ie echt 48 uur na de eerste positieve test is gekomen, en dat zou betekenen dat ik eigenlijk op donderdag 23 april zou kunnen testen. Maar omdat ik de vorige ronde zoveel kwaaltjes had, veel goede hoop en een dozijn testen heb gedaan voor NOD (natuurlijk allemaal negatief, ontzettend frustrerend), heb ik besloten het zekere voor het onzekere te nemen en pas op zaterdag de 25e te testen. Als ik dan nog niet ongesteld ben geworden, tenminste. Want die zou ik zomaar vanaf dinsdag 21 kunnen krijgen. Het worden dan dus spannende dagen. Maar als ik volgende week zaterdag nog niet ongesteld ben, zou het er toch wel erg op gaan lijken...
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronden onbekend Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 ManonMonde Ronde 4 Orwen Ronde 2 Orwen je staat erbij hoor! Heel veel succes!
hallo dames zo weer een lekker dagje erop zitten...nu weer weekend! op een trekkend gevoel in mijn onderbuik na voel ik me prima! en de rest van de dames?
zo weer even bijgelezen! @sookie waarschijnlijk je innesteling geweest! ik hoop het echt voor je. @lionking heb je nog steeds steken in je buik? bij mij zijn die felle steken weg :-S maar voelt wel raar onderin mijn buik! @orwen ik mag ook eerder testen maar wacht tot het weekend. om de zelfde reden. er zijn er weer een paar bij, gezellig!!! ik ga even eten ... tot straks!
In de ochtend had ik meer die steken....maar het zit niet altijd laag, ook in mijn zij heb ik steken! echt heel raar Als je op mijn blaas duwt is dat ook niet fijn...een drukkend gevoel zeg maar. We zullen zien.... FF een rondje rennen en misschien tot straks
Hey lionking, Dat drukkende gevoel op mijn blaas heb ik ook Maar volgens mij is het echt geen blaasontsteking. Ik heb ook geen pijn/branderig gevoel bij het plassen. Was vanmiddag ook ineens onwijs misselijk. Dat heb ik al een paar keer gehad afgelopen week. De tijd zal het leren FIjne avond allemaal.
vervelend misty en lionking laten we maar duimen dat het bij het 9 maanden virus hoort hebben jullie nog andere klachten?
@brabants meisje: ja, bij het wachtbankje heb ik al mijn klachten al eens beschreven, maar goed het kan ook allemaal bij het menstruatievirus horen helaas Alleen dat misselijk zijn heb ik normaal gesproken nooit en ook heb ik normaal nooit last van niet goed naar de wc kunnen (voor een grote boodschap) en daar kamp ik nu al een paar dagen mee., zelfs zo erg dat ik een aambei had gister Verder veel moeten boeren, veel honger (en daar dan soms echt misselijk van worden, terwijl ik net heb gegeten) en als ik dan eet smaakt het met momenten niet eens. Had van de week ook meer witte afscheiding en slaap erg onrustig (vaak wakker, zweten) en ik moet ontzettend veel plassen. ALs ik nou nog niet zwanger ben weet ik het ook niet meer haha. Maar soms denk ik ook dat ik het me allemaal veel te veel verbeeld of dat het zo lijkt omdat ik zo graag zwanger wil worden haha. Heb jij ook last van kwaaltjes?
ja dat is het probleem ook dat het iets is wat je heel graag wil! ik heb niet zo heel veel klachten. Heb last van trekkend gevoel in mijn onderbuik en was vandaag na het avond eten ineens heel misselijk. Is nu wel weer over. en het duurt nog zo lang hihi
Ik mag ook op zaterdag 25 april testen, alleen is mijn NOD op 20 april. Ik houd mijn temp bij op fertilityfriend en die site adviseert mij pas 25 april te testen, omdat mijn cyclusduur nog niet helemaal bekend is. Als ik voor die tijd ongesteld ben geworden, zal ik dus niet testen, maar zo niet: count me in voor 25 april....
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronden onbekend Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 Krokodieltje Ronden onbekend Krokodieltje je staat erbij, zo wordt het een flinke marathon volgende week. Nou maar hopen dat de er niet zijn dan... Hier nog steeds af en toe steken in mijn buik en vanmiddag zelfs even misselijk. Maar het zal wel gewoon zijn dat we het zo graag willen dat ons lichaam ons voor de gek houdt. Helaas maar weer afwachten meiden. Hoe laat gaan jullie testen? Ik denk dat ik smorgens gelijk test als ik naar de wc ga, zal wel vroeg zijn want ik moet snachts nog wel eens plassen. Ik hoop nou eindelijk weleens een duidelijk 2e streepje te zien hoor hihi. Morgen nog 1 dagje werken (tot 13.00) en dan lekker weekend! Ik ben eigenlijk wel benieuwd of jullie al getrouwd zijn. Ik bijna want ik trouw op 13 juli, dus over 12,5 week Nou meiden, ik ga onder de wol, morgen om 6 uur gaat de wekker weer. Weltrusten allemaal en tot morgen!
Thanx Ilona! We zitten overigens in ronde 2, nog maar net begonnen dus. Had in ronde 1 veel meer klachten dan deze ronde. Nu eigenlijk alleen maar grotere en gevoelige borsten. Hoop niet dat dat een slecht teken is dat ik weinig voel. Mocht ik de 25e zonder menstruatie halen, dan weet ik eigenlijk al hoe laat het is. Ik denk dat we er dan ook een hele happening van gaan maken. Opstaan, testje kopen en kijken maar! Niks vlug zo snel mogelijk Wij zijn nog niet getrouwd. Ik wil dat heel graag voordat er kinderen komen, van vriend hoeft het niet zo per sé. Ik wacht nog steeds op een aanzoek.......
Ik ben niet getrouwd. Mijn vriend en ik zijn ongeveer vier jaar bij elkaar. Wat spannend dat je over drie maanden gaat trouwen, Ilona! Nou maar hopen dat je je dan nog maar met moeite in je trouwjurk kunt hijsen!
Wat spannend...wij zijn een half jaar getrouwd en sinds twee maanden dus begonnen aan onze kinderwens!
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronden onbekend Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 Krokodieltje Ronde 2 Krokodieltje, ik heb je ronden erbij gezet hoor! Ik vind het ook spannend dat ik ga trouwen hoor! Ik ben pas mn jurk nog wezen passen en als ik zwanger zou zijn dan valt dat precies goed uit haha, dus laat maar komen hoor! Ik hoop dat het snel volgende week zaterdag is, wachten duurt echt lang! Lekker bijna weekend meiden!
hmm, ik twijfel of ik wel de 25e kan testen. Volgens mij heb ik gister mijn eisprong gehad haha. Ik was al een tijdje niet zo lekker en had vanaf dinsdagavond last van een zeurend en stekend gevoel in mijn onderbuik (meer beetje rechts en soms richting mijn lies). Sinds gisteravond laat voel ik het niet meer. We hebben eergisteravond en gisteravond geklust. Gisteravond was ik bovendien ontzettend nat! Sorry voor het detail, maar het was zo erg dat mijn vriend nog nauwelijks iets voelde haha. Kan me niet herinneren dat ik hier ooit eerder last van heb gehad. Als ik dan ga rekenen dan zou ik niet een cyclus hebben van 28/29 dagen, maar van 35/36 dagen. Dit betekent dat ik pas kan testen na 30 april. Dus zo lang de duivels weg blijven test ik niet voor 30 april. Hopelijk hebben we op de juiste tijd geklust
@ilona wat leuk dat je gaat trouwen! zelf ben ik niet getrouwd, we zijn 10 jaar samen en hebben 2 dochters. @misty als je net je ei hebt gehad kun je idd nog niet testen. 10 tot 14 dagen na je ei. ik heb deze maand ook een vrij lange cylcus (32 dagen) bij mij varieert het echt van 27 tot zelfs 37 . in het begin toen ik stopte met de pil had ik zelfs cycli van 42 en 47. vandaar ik deze maand me temp heb bijgehouden en ovutesten heb gedaan (8 april posi ovu) hoe is het met de rest van de dames?