Wie mag er nog meer testen op zaterdag 25 april?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Pinguïns, Apr 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    @ilona wat leuk dat je gaat trouwen!
    zelf ben ik niet getrouwd, we zijn 10 jaar samen en hebben 2 dochters.
    @misty als je net je ei hebt gehad kun je idd nog niet testen. 10 tot 14 dagen na je ei.
    ik heb deze maand ook een vrij lange cylcus (32 dagen) bij mij varieert het echt van 27 tot zelfs 37 . in het begin toen ik stopte met de pil had ik zelfs cycli van 42 en 47.
    vandaar ik deze maand me temp heb bijgehouden en ovutesten heb gedaan (8 april posi ovu)

hoe is het met de rest van de dames?

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Tja ik denk inderdaad dat mijn cyclus langer is haha. Maar dat is ook nog niet zo gek, want de vorige duurde 116 dgn (wel door stress, waarschijnlijk eentje overgeslagen). Inderdaad duurt het tweede deel van de cyclus, dus na de eisprong, altijd rond de 14 dagen. Dus dan zit ik ongeveer op koniginnedag dat mijn NOD is haha. Even afwachten dus. Dacht in eerste instantie dat ik last had van een innesteling, maar omdat ik gister bij het vrijen dus zo ontzettend vochtig was (sorry, voor de info) denk ik dat het mijn eisprong was, die ik eigenlijk een week eerder gevoeld dacht te hebben. Hmm, snappen jullie het nog. Ach we zien het allemaal wel en anders weet ik nu dat ik het kan voelen en weet ik dat de volgende ronde in ieder geval ;)

@Ilona: Proficiat met de aanstaande bruiloft :D Leuk hoor! Ik ben zelf niet getrouwd, maar woon nu zo'n 4 jaar samen. We hebben iets meer dan 8 jaar een relatie en willen in de toekomst wel trouwen, maar hebben in januari een huis gekocht dus de centjes zijn even op haha.

3. Liset1883

Liset1883 Lid

Mar 15, 2009
    32
    1
    0
    JA ikke ook testen!!! :D kom maar op met die 25 april

4. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ilona wat leuk dat je gaat trouwen! ik ben niet getrouwd we willen dit in de toekomst nog wel,maar onze kinderwens is groter dan te gaan trouwen,dus we hebben het even op de lange bang gezet. Wanneer ga jje precies trouwen???

@misty wel balen als je eignlijk dacht dat je op 25 april mocht gaan testen..... ach je hebt in ieder geval goed geklust hihi

hier nog steeds last van een trekkend gevoel in mijn onderbuik,en sinds vanmorgen bultjes op mijn tepels en 2 grote blauwe aders...... ongi of toch niet??

5. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    116 dagen is idd lang ja! een vrouwenlichaam zit toch vaag inelkaar :rolleyes:
    je had even een ovu testje moeten doen :) maar je hebt iig wel goed geklust :D
    ik had trouwens ná m'n ei waterige afscheiding (sorry), voelde het gewoon lopen. echt nat daar :oops:

6. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Hey Ilona, wat leuk!! Wij gaan twee weekjes later naar het gemeentehuis, op 1 augustus! Na 4,5 jaar verkering en 2,5jr samenwonen. Mijn vent is twee jaar jonger als mij en we kennen mekaar al zo'n 15jr.. (zo, alle bekenden van mij/ons die hier meelezen weten nu wie ik ben... :rolleyes: ) Nu maar hopen dat we maar met moeite in de jurk passen! hihi, Ik had al bedacht dat ik dat ook de enige goede reden vond om toch al een jurk te gaan kopen, als ik er dan niet in pas omdat ik zwanger ben, is het om een goede reden! :D

@ alle nieuwe, welkom!

@ misty, hmm, een laat ei, da's balen, kun je ook pas later testen ;) Maar je hebt het ontvangstcommitee weer klaar gezet, dus dat moet goed komen!

@ brabants meisje, blauwe aders, dat klinkt goed! Ik duim voor twee streepjes voor je!

Nou, vanmorgen weer wat bloed bij het afvegen, en ik blijf nu een zeurend gevoel in m'n onderbuik houden... Aargghhh!! Nog 8 dagen, hoe hou ik het vol?!!! Sorry, wordt gewoon ff gestoord van me lijf.

Knuf Sookie

7. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

sookie we lijmen je vast aan de stoel dan houd je het wel vol hihih

maar nog een huwelijk in het vooruitzicht super! en wordt het een groot feest? of houden jullie het klein?

8. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Mag ik nog wel ff een bak koffie pakken?

Ja, op een zaterdag (menneke heeft eigen bedrijf in de bouw, dus doordeweeks kan volgens hem niet...) en s avonds feest met rockband. Vorige week zijn we naar de repetitie van de band wezen kijken, echt super!

9. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

owow klinkt helemaal super!

euh niet meer als je bakkie koffie he hihi
    nee lastig is dat hoor het hebben van geduld. Ik moet zeggen dat het bij mij reuze mee valt.heb het te druk met niet roken hihih

10. Orwen

Orwen Actief lid

Feb 23, 2009
    397
    1
    0
    Hee, ik sta niet meer tussen de lijst! Of kijk ik verkeerd?

Hier alles prima. Heb eigenlijk al sinds mijn ei een trekkerig, pijnlijk gevoel in mijn onderbuik, maar kan me herinneren dat ik dat vorige ronde ook had.

11. sookie

sookie Fanatiek lid

Dec 13, 2007
    1,727
    0
    0
    Middelrode
    Orwen, op blz 3 onderaan nog wel..
    Maar ik zie dat er daar ff een beetje gegoocheld is met de lijst.

@ Ilona, .. ik ben bang dat je lijstje niet helemaal meer klopt...
    Volgens mij missen we:
    ManonMonde Ronde 4
    Smile 17 Ronde 2
    Orwen Ronde 2

Just helping!! ;)
    Knuf Sookie

12. Orwen

Orwen Actief lid

Feb 23, 2009
    397
    1
    0
    Ja, dat zag ik ook, haha.

Spannende tijden, meiden!

13. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Hey ladies,

Hmm ik blijf me toch een honger houden haha, niet normaal. Maar ehh kan dat ook net voor en na je eisprong? Tenminste als ik mijn lichaam moet geloven heb ik gister mijn eisprong gehad ;) Tja, inderdaad balen dat ik nu nog langer moet wachten met testen, maar volgens mij hebben we wel goed geklust, dus als ik er dan een tweede streepje voor terug krijg vind ik het prima haha.

@babe1981: Hmm, nu ga ik door je waterige verhaaltje wel twijfelen over mijn ei haha, want dat had ik gister dus ook en van dat vruchtbare slijm kan ik geen wijs uit, want dat heb ik dan al bijna 2 weken haha. Pff, vrouwen!

@brabants meisje: Hmm, dat over je borsten lijkt mij een goed teken. Dat lees je hier overal en sindsdien kijk ik trouwe iedere morgen naar mijn borsten haha. Die hebben nog nooit eerder zoveel aandacht gehad ;)

Ik ga even boodschappen doen! Tot straks.

14. babe1981

babe1981 Actief lid

Oct 18, 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    @misty sorry wilde je niet aan het twijfelen brengen ... maar 'k had het (dat waterige ;) )echt ná m'n ei.

wat zitten we moeilijk inelkaar he!het liefst zou ik eerder testen.... ben zo ongeduldig ... lees toch regelmatig hier op het forum dat meiden voor nod al posi testen ...

heb inmiddels wel testen gehaald; kruidvat 2 voor 5 en een cb digitaal voor het geval ik een streepje heb of denk een streepje te hebben :)

xxx babs

15. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Testers zaterdag 25 april:
    Ilona 2802 Ronde 3
    Lionking Ronde 2
    Sookie Ronden onbekend
    Brabants meisje Ronde 2
    Wannabee Ronde 3
    Babe1981 Ronde 7
    Donkervoort Ronde 3
    Misty1984 Ronde 2
    Joanne1982 Ronde 1
    Krokodieltje Ronde 2
    ManonMonde Ronde 4
    Smile 17 Ronde 2
    Orwen Ronde 2
    ElizabethPrete Ronden onbekend

Sookie je hebt helemaal gelijk!
    Ik heb hem aangepast, thanks voor de assistentie haha.
    Wist ik veel dat dit topic zo groot zou worden :)

16. Pinguïns

Hoi meiden,

Nou hehe eindelijk weekend!
    Ik zit enorm te twijfelen want ik heb sinds gister ineens 2 hele grote puisten.
    Sorry voor de details.
    Maar die krijg ik normaal pas als ik bijna ongesteld moet worden.
    Mn cyclus klopt niet helemaal deze maand maar dit is wel erg vroeg toch?
    Zijn er meiden die ergens gelezen hebben dat het een symptoom is?
    Nog 8 daagjes!

17. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hoi Meiden,

Nou ik meld me bij deze aan! Ben al een tijd niet op het forum geweest..dus moet weer even inkomen! :)

Ik mag ook zaterdag de 25e weer testen! Had eerst gedacht te wachten tot koniginnedag als ik niet ongi word...Alleen dat ga ik toch niet volhouden!

En ik zag dit zo eens staan...en dacht..laat ik eens mee doen met deze meiden, aangezien het al een aardig lijstje is!

Spannend!

X

18. Pinguïns

Testers zaterdag 25 april:
    Ilona 2802 Ronde 3
    Lionking Ronde 2
    Sookie Ronden onbekend
    Brabants meisje Ronde 2
    Wannabee Ronde 3
    Babe1981 Ronde 7
    Donkervoort Ronde 3
    Misty1984 Ronde 2
    Joanne1982 Ronde 1
    Krokodieltje Ronde 2
    ManonMonde Ronde 4
    Smile 17 Ronde 2
    Orwen Ronde 2
    ElizabethPrete Ronden onbekend
    Marieke11

Marieke11 je staat er op hoor meid!
    Nou maar hopen dat er veel namen rose kleuren volgende week zaterdag!
    Welkom!

19. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

marieke welkom! gezellig dat je mee komt doen ;)
    heb je al wat klachten/kwaaltjes??

@ilona ieder mens reageert anders op een zwangerschap.Dus het zou zomaar kunnen dat je puisten krijgt.een vrouwenlichaam zit zomaar raar in elkaar

20. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hey Ilona,

Thanks, je trouwt btw op een mooie datum! De dag dat ik 25 word ;)

Voor de andere meiden;

Jammer dat de onderschriften gewist zijn, ik had het alleen hier bijgehouden :(

Wij zijn Febr. 2008 begonnen, en in Nov. 2008 is er PCO bij mij vastgesteld.
    Inmiddels zitten we in de 4e Clomid ronde
    Tussen Febr. 2008 & Nov. 2008 slecht 3x ongesteld, waarvan 1x zelfs een half jaar niet!

Dus ja welke ronde zullen we het noemen???

Ik woon samen met mijn lieve vriend en "5 dagen in de 14 dagen" met zijn dochters 6 & 7jr. (uit vorig huwelijk)

Als jullie nog meer willen weten..dan hoor ik het wel!

Liefs..

Share This Page