Hey Brabants Meisje, Thanks! Kwaaltjes..ik durf ze niet te benoemen, heb al zooooooooveeeeeeel kwaaltjes gehad in eerdere ronde's! Maar goed, als je het wilt weten, tepels gevoelig/pijnlijk, krampen en steken in linker/rechterkant buik en liezen, witte afscheiding. Heb er deze maand een goed gevoel over...maar ja..ook dat is maar gissen! Verschrikkelijk he, die kwaaltjes! Kan zoooo slecht tegen onzekerheid! Probeer er ook zo min mogelijk op te letten, maar das moeilijk, want tis toch echt aanwezig! Hoe doen jullie dat dan?? X
het is zeker moeilijk om daar niet op te letten. wat ik doe als ik er echt niet mee bezig wil zijn is de computer uit zetten hihi.want daar lees ik veel te veel op.En dan denk ik o ja dat heb ik ook. (bij iemand die dan al zwanger is) en dat wil ik niet meer. en op t moment heb ik een andere afleiding. ik rook sinds 3 dagen niet meer en dat houd me op t moment wel bezig hihi
Ik wil er ook wel bij hoor voor zaterdag de 25ste, dit is nu de 5e ronde, ik hoop het zo! Ik heb wel heel veel afscheiding, maar niet echt dikke melkachtige maar een beetje doorzichtig, heel dun iig, weet iemand of dat er wat mee te maken kan hebben? Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit namelijk niet! En eerder heb ik het tnog nooit gehad!
Welkom voor alle nieuwe dames! Het wordt gezellig druk hier. En alle kwaaltjes lopen heel uiteen haha, spannend dus! Jammer dat we niet gewoon thuis een echo kunnen doen ofzo, haha. Ik heb geen idee welke kwaaltjes wel of niet bij een zwangerschap horen, maar ik geloof dat zo ongeveer alle kwaaltjes erbij kunnen horen, maar helaas ook net zo goed bij een menstruatie Voor mij zou het alleen duidelijk zijn als ik zwanger ben als ik zou overgeven, want dat is iets wat ik echt nooit heb haha.
heey misty daar kan ik me bij aansluiten alleen is het ook niet zo dat elke zwangere moet overgeven helaas hihi
welke klachten had je wel roomsoes? maar lijkt me heerlijk om gedurende een zwangerschap niet misselijk te zijn
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronden onbekend Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 Krokodieltje Ronde 2 ManonMonde Ronde 4 Smile 17 Ronde 2 Orwen Ronde 2 ElizabethPrete Ronden onbekend Marieke11 Ronde? Roomsoesje Ronde 5 Zwanger Ongi Negatieve test Roomsoesje je staat er op! Wat kwaaltjes betreft, ik heb tot nu toe iedere maand andere gehad en toch iedere keer ongi geworden. Er is niks zinnigs over te zeggen omdat ieder lichaam anders is.. Er zit niks anders op dan volgende week te testen in de marathon hihi.
Hey Ilona, hier hetzelfde. Voel steeds van alles haha, maar tot nu toe betekende dat geen zwangerschap. Het lijkt me inderdaad heerlijk om niet misselijk te zijn roomsoen maar wel de enige echte aanwijzing voor mij van een zwangerschap haha. Heb nog steeds erge honger en er komt weer een zeurend gevoel in mijn buik opzetten, pff. Maar dat zal vast niets betekenen, aangezien ik eergister of gister mijn ei heb gevonden haha (tenminste dat denk ik
en nog leuke plannen voor het weekend dames? hier morgen verjaardag van moeder altijd gezellig! en zondag ehbo spelen ergens hihi
Ik wordt zondag 25, dus heb ook een verjaardag te vieren haha. Altijd wel gezellig inderdaad. Net flink gesjouwd met de boodschappen haha.
Plannen voor het weekend uhmmm: Strakjes als mijn mannetje thuiskomt ff winkelen. Vanavond auto schoonmaken binnen en buiten (want hij is echt goor), verder lekker een filmpje kijken. Verder niet zoveel plannen, lekker rustig aan. Zo mijn buik zit constant te rommelen, ben erg winderig (oeps), opgeblazen gevoel en mn tepels jeuken... Echt balen dat we nog tot zaterdag moeten wachten, maar ben wel blij dat ik niet de enige ben.. Ik vind het echt superleuk dat er zoveel meiden samen met mij gaan testen! Fijn weekend iedereen!
Dankjewle dat je me er even op hebt gezet Ilona! Ik was heel vaak erg moe, en ik had heel veel honger, ook had ik meer afscheiding als normaal. Verder niet echt ergens last van, ja na 25 weken kreeg ik last van bekkeninstabiliteit..
ik vind het ook een fijn idee dat er nog meerdere zijn die moeten testen hier even dip momentje,vraag me niet waarom maar ben ineens behoorlijk down...zal wel door het afkicken van het roken komen zit ondertussen muziek te luisteren en de tranen lopen zo over mijn wangen.....tuurlijk is dus echt niets voor mij hahaha sorry moest het even kwijt
Hallo iedereen, Als het goed is mag ik ook testen op zaterdag 25 april!!! Alleen ben ik dan net op vakantie naar Griekenland. Ik heb niet altijd een regelmatige cyclus, maar mijn 'ei' had ik als het goed is vorige week zaterdag. Als ik het goed begrijp moet dan na 14 dagen je menstruatie komen, of liever gezegd 'wegblijven'. Heel spannend allemaal. Heeft er al iemand last van z'n buik ofzo? Ik heb echt heel erg last van m'n buik, m'n rug en m'n benen. Liefs Qweenie.
Brabants meisje, dipje had ik toevallig gisteren, werd me allemaal even teveel maar gaat nu weer goed. Hoop dat het bij jou ook snel over is!
@Brabants meisje: Het kan inderdaad ook met het stoppen met roken maken, daar had ik toen ook last van, pff. Ontwenningsverschijnselen. Je lichaam moet wennen aan het niet krijgen van nicotine wanneer het erom vraagt. Ook kan het natuurlijk spanning zijn, omdat het toch allemaal stiekem erg spannend is. Hopelijk is het snel over en ach huilen kan ook heel fijn en mooi zijn @qweenie: lekker zeg, naar Griekenland! Ik zou dan een testje meenemen Ik kan waarschijnlijk pas rond 30 april testen ivm latere eisprong, maar heb wel last van een rommelende, zeurende buik, vlagen misselijkheid en een abnormaal hongergevoel! Heb echt nooit een hongergevoel en nu blijf ik honger houden, zelfs 5of 10 minuten na net gegeten te hebben haha.
@ Misty1984: ik neem zeker een paar testen mee!!!! We vertrekken vrijdag al. Weet niet of ik mij kan bedwingen en niet thuis al een keer (te vroeg natuurlijk) zal gaan testen. Ik heb hele erge krampen en ook vlagen van misselijkheid. Om gek van te worden. Misselijk word ik met name als ik aan het koken ben en daar had ik nooit last van! Hongergevoel heb ik niet.......heb je stiekem al de behoefte om voor 2 te eten? Hahaha Trouwens.........hoe krijg ik nou een banner geplaatst???
ach ja die dip zal idd vanzelf wel over gaan maar qweenie wat spannend! een hoop testen inslaan dan hihi maar die banner kun je boven aan de site vinden. als je de uitleg volgt moet het goed komen