Wie mag er nog meer testen op zaterdag 25 april?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pinguïns, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. qweenie

qweenie Actief lid

17 apr 2009
    179
    0
    0
    Z-H
    @brabantsmeisje: Ja zeker heel spannend!
    Hee wat goed dat je gestopt bent met roken!
    Ik vind het heel erg, maar rook nog steeds.......heb samen met mijn vriend afgesproken om te stoppen als we terugkomen uit Kreta.
    Tenzij in Kreta blijkt dat....dan stop ik direct!
    Sterkte met de ontwenningsverschijnselen.

2. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hihi komt wel goed met de ontwenningsverschijnselen!
    ik ben erg benieuwd,want je kunt ons niet op de hoogte brengen op kreta...of ga je op zoek naar een internet cafe hahahahah

ik ga even boodschappen doen,misschien nog tot vanavond dames

liefs

3. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    Nou, ben ook ff een middagje naar de stad, kan ik gelijk 2 pagina's bijlezen! 8)

@ alle nieuwe dames, Welkom, gezellig dat jullie ook meedoen met onze testmarathon!

@ Ilona, You're welcome! Zullen wel zwangerschapsvergeetachtigheidverschijnselen (3x de woordwaarde...hihi) zijn!! hihi Hoop ik natuurlijk voor je!

@ Brabants meisje, vind het knap dat je zomaar kan stoppen, ookal valt het niet mee. Die dip herken ik, ik zat van de week al bij Sex in the City The Movie te janken, gister bij Dr Phil, en idd met de radio op Qmusic top 500 deze eeuw komen de :cry: ook weer om de hoek. En dat terwijl ik héélemaal geen emo-meid ben.... :(
    Maar je mag het heir altijd van je af schrijven, we helpen je er wel doorheen!!

Ik blijf een soort van ongi gevoel houden... Ik weet dat ik bij m'n (korte) zwangerschap dat gevoel ook had, maar kan me echt niet meer herinneren wanneer dat begon :oops:. Maarja, zoals we allemaal weten; elke zwangerschap is anders... Handig! Het zou toch verdomd handig zijn als er gewoon ergens een lampje ging branden ofzo ;)

Anywayz, we gaan nog steeds voor rose!!

Knuf Sookie

4. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    had vanmiddag ook een dip en ben maar even een uurtje op de bank gaan liggen. er komt ook bar weinig uit mijn handen ... niets voor mij. ben moe moe moe!
    hebben jullie dat ook?

5. babe1981

babe1981 Actief lid

18 okt 2008
    143
    1
    0
    gelderland
    btw wat goed dat sommige zijn gestopt met roken!!!
    ik heb er echt moeite mee. ben nu gehalveerd maar zodra ik een positest heb ga ik stoppen.

6. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

@ Brabantsmeisje: Meid wat supergoed van je dat je bent gestopt met roken!
    Ik ben 8 maanden geleden van de ene op de andere dag gestopt en heb sindsdien geen sigaret meer aangeraakt!
    Als je door de eerste week heen komt dan hou je het vol hoor!
    En zeker met zo'n lieve kleine schattige baby in je hoofd moet het wel ietsje makkelijker worden!

@ Sookie: Nou inderdaad die verschijnselen hahaha. Wat ik net weer had: Ik ging ff naar de Zeeman om wat nieuwe onderbroeken te kopen, lopen we naar buiten, heb ik gewoon de verkeerde maat meegenomen, ik weer naar binnen daar. Ze zullen wel gedacht hebben, wat is dat voor een muts hihi, het schaamrood is nog maar net weggetrokken van mn kaken. Dat had ik nog nooit meegemaakt!
    Is dat eigenlijk ook een symptoom? Hahahahahaha.
    Trouwens, ik heb sex & the city een tijdje terug ook gekeken en heb ook zitten janken hoor!
    Komt misschien omdat ik zelf ook ga trouwen ofzo.

@ Queenie: Welkom, ik zal je zometeen gelijk in ons hopelijk snel rose lijstje erbij gaan zetten! Gezellig dat je bij ons komt kletsen!
    Probeer je ons op de hoogte te houden als je hebt getest?

Wat zijn trouwens de vakantieplannen van iedereen?
    Wij gaan met onze huwelijksreis naar Mauritius :)

7. Pinguïns

Testers zaterdag 25 april:
    Ilona 2802 Ronde 3
    Lionking Ronde 2
    Sookie Ronde?
    Brabants meisje Ronde 2
    Wannabee Ronde 3
    Babe1981 Ronde 7
    Donkervoort Ronde 3
    Misty1984 Ronde 2
    Joanne1982 Ronde 1
    Krokodieltje Ronde 2
    ManonMonde Ronde 4
    Smile 17 Ronde 2
    Orwen Ronde 2
    ElizabethPrete Ronde?
    Marieke11 Ronde?
    Roomsoesje Ronde 5
    Queenie Ronde 5

Zwanger
    Ongi
    Negatieve test

8. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

dames bedankt voor de lieve woorden!!!!
    ik zal het hier ook zeker van me afschrijven. het is zo vreemd als je nooit zo emo bent aangelegd het nu ineens wel bent :( maar goed miss is het wel met een goede reden dat ik zo emotioneel ben ;)

9. qweenie

qweenie Actief lid

17 apr 2009
    179
    0
    0
    Z-H
    Ik ga zeker proberen om jullie vanuit Kreta op de hoogte te houden.
    Geen idee of er een internetcafé in de buurt is, maar ik doe m'n best! ;)

Oh Ilona, ik ben trouwens bezig met ronde 5.

En dat moe zijn waar meerderen het over hebben........dat heb ik ook!!!
    Maar ja, dat had ik vorige maand ook.
    Zijn er nog meer die na de eisprong zo'n ongi-gevoel (soort kramp in de buik) houden, inclusief lage rugpijn (soms niet te harden!) en pijn in je bovenbenen???

En misschien een stom verhaal/stomme vraag.......maar hoe zit het met je afscheiding na de eisprong?
    Normaal heb ik daar nooit last van, maar nu dus wel heel erg! :oops:

Wel heel leuk dat er zoveel zijn die allemaal de 25ste kunnen testen!!!!

Gaan jullie allemaal voor de eerste of zijn er ook die al een kindje hebben?

Nu gaan we even eten (helemaal geen trek; ook weer zoiets...hihihi) en daarna lekker languit op de bank. Heb het helemaal gehad, eindelijk lekker weekend.

Iedereen een fijne avond gewenst!!!

10. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

\qweenie die afscheiding en ongi krampen heb ik momenteel ook!
    nooit eerder gehad moet ik zeggen

11. Pinguïns

Ik heb ook ongi krampen, lage rugpijn enz...
    Kan ook komen doorontpillen?
    Ik heb geen idee...
    Afscheiding heb ik nu ook heel erg, ook nog nooit gehad..

12. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

het zo idd ook kunnen komen door het ontpillen denk ik

13. ellyedwin

ellyedwin Lid

11 apr 2009
    38
    0
    0
    landgraaf
    hallo
    ik mag ook 25 april testen maar denk niet dat het al raak is we zijn pas bezig moet eerst me hormoon weer op peil krijgen heb 3,5 jaar spiraal gehad en 31 maart verwijderd
    maar we zien het wel voor jullie alvast veel suc-6

14. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Goedenavond dames,

Ik kwam nog even kijken voordat GTST begint en daarna X-factor. Lekker meidenavondje haha. MIjn ventje is met het werk uit eten. Ik heb sinds vanmiddag ook last van mijn onderrug en een lichte ongibuik, hmm. Misschien toch verrekend, wat betreft eissprong? Pff, raar lijf.

@qweenie: Leuk als je ons op de hoogte houdt vanuit het zonnige Kreta :) Ik had vorige week ook helemaal geen trek, kreeg bijna niets naar binnen. Nu heb ik juist steeds een ontzettende honger. Het is wat haha.

Fijne avond nog allemaal!

15. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

@ellyedwin gezellig dat je er bij komt! en je weet het niet he....:)

@misty
    hier ook heerlijk bankhangavond ( jee wat een woord) met dezelfde heerlijke series!!
    vervelend dat je geen hoogte krijgt van je lijf :( toch afwachten dan.....

fijne avond allemaal en tot morgen

liefs

16. Tulli

Tulli Niet meer actief

Wat een overeenkomsten hier! :)

Wat ik ook heb, is dat ik me sávonds koortsig voel...koude rillingen, rode wangen..maar heb natuurlijk helemaal geen koorts! Herkent iemand dit???

En zie dat er nogal wat dames zijn die nog door roken tot de positieve test, maar hoe zit dat dan met alcohol?

Ik zelf ben in nov. 2008 gestopt met roken, en dat gaat heel goed! (op paar sigaretjes met carnaval na), verder drink ik wel met het stappen, 1 avond in de 2 weken doen wij dat altijd, probeer dan wel op te letten of ik een "EI" heb wat misschien aant groeien is tot iets moois...Hoe doen jullie dat?

X

17. Pinguïns

Testers zaterdag 25 april:
    Ilona 2802 Ronde 3
    Lionking Ronde 2
    Sookie Ronde?
    Brabants meisje Ronde 2
    Wannabee Ronde 3
    Babe1981 Ronde 7
    Donkervoort Ronde 3
    Misty1984 Ronde 2
    Joanne1982 Ronde 1
    Krokodieltje Ronde 2
    ManonMonde Ronde 4
    Smile 17 Ronde 2
    Orwen Ronde 2
    ElizabethPrete Ronde?
    Marieke11 Ronde?
    Roomsoesje Ronde 5
    Queenie Ronde 5
    Ellyedwin

Zwanger
    Ongi
    Negatieve test
    [/quote]

Ellyedwin je staat erbij hoor!

@ hier nu op de bank met laptop op schoot lekker x-factor kijken!
    Wie is jullie favoriet???

18. Pinguïns

@ Marieke: Ikzelf drink ook al een tijdje niet meer, ik vind dat als je een kinderwens hebt dat je dan dat soort dingen moet laten staan, maar iedereen moet dat natuurlijk voor zichzelf uitmaken.
    Ga jij ook testen volgende week zaterdag?
    Want dan mag je erbij op de lijst hoor!

@ Iedereen: Wat een hoop meiden zijn er al he?
    Echt superleuk!

19. Orwen

Orwen Actief lid

23 feb 2009
    397
    1
    0
    Ja, superleuk dat er zoveel meiden meedoen. Hoe zou het statistisch liggen? Hoeveel van ons zouden volgens de statistieken zwanger zijn? 20 procent of zo? Dan zouden er 3 of 4 van ons in verwachting zijn :D
    Wie o wie :-s

20. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    @Ilona: haha, wat een toeval, ik zit ook met mijn laptop op schoot X-factor te kijken! Net Liza, ik vind dat ze het super deed! Pff heb sinds een uur echt last van mijn onderrug en beetje buikkrampen (soort ongikrampen), hmm, wel beetje vroeg lijkt me maar goed, ik voel het echt :(

Deel Deze Pagina