Hey Ilona, Ik sta al op de lijst Eigelijk vind ik ook dat je geen alcohol moet drinken, maar als je al lang bezig bent wordt het toch moeilijk! Heb dit ook met de huisarts besproken. Ik hou er erg van om een biertje te doen op zijn tijd in de stad, daar geniet ik gewoon van! Als je al ruim een jaar bezig bent, en het mislukt steeds....waarom zul je dan al die tijd de dingen ontnemen waar je van ontspant! De huisarts zei tegen mij, dat ik zeker gewoon dat biertje moest doen en zeker niet mijn leven stil moet laten staan, maar tis wel goed dat ik kijk in welke periode van de cyclus ik zit. Dus nu..zal ik niet drinken, veel te bang dat er iets met het hopelijk MOOIE Eitje mis gaat! X
goedemorgen iedereen!! Jeeh ben je er een dag niet...staan we ineens op pagina 9! Wat leukk...spannend voor iedereen zeg. @marieke ik heb gisteren ook weer een wijntje op...het moet niks uitmaken want je hebt nog geen bloedband met het kind. Nu drink ik dus ook nog gewoon, totdat er op mijn strip staat...JE BENT ZWANGER... als het na een paar rondes niet bij mij gelukt is, dan ga ik het echt laten staan! Maar ik had in een andere topic dit ook al aangekaard dat ik dat zo moeilijk vind, omdat ik als ik ergens ben altijd met drank sta. Zodra ik met niks sta dan komen de verhalen alweer...zo irritant! Maar wij willen het gewoon tegen niemand zeggen. Oke en nu mijn raar lijf...vind het gewoon zo vervelend van wat je lichaam met je doet! Hou je je nou zelf voor de gek of is het echt zo. Gister weer heel de dag gelast van mijn buik, maar dat zit echt bovenin, in mijn zij zeg maar. Op het feestje wat ik gister had voelde ik bij het dansen echt mijn borsten op en neer gaan...niet fijn en vervelend! Daarna toen ik terug reed in de auto kotsmisselijk en op bed liggend nog steeds pijn en misselijk. Lag om twee uur op bed en kon echt niet slapen...vanochtend alweer om zeven uur klaarwakker liggen. Ik moest ook heel erg nodig naar de wc had onwijze last van de stoelgang zeg maar.... (misschien iets verkeerd gegeten op het feestje???) vanmorgen niet meer die pijn in mijn zij maar nu echt aan de onderkant steekjes. En kijk ik naar mijn borsten zie ik een blauwe ader lopen(misschien had ik dat altijd al wel hoor, maar je gaat overal zo op letten haha) Mijn borsten zijn overigens niet gegroeid.. Ow echt spannend allemaal.....gaan jullie trouwens echt allemaal wachten tot zaterdag of gaan jullie toch stiekum eerder testen. ik zelf heb hier twee van die clearblue sticks liggen die je 4 dagen van tevoren kan gebruiken... suc6 allemaalll
Hoi Lionking. Gister zijn mijn vriend dat mijn borsten wel zwaarder leken te zijn. Maar je let nu ook overal op. Ikk vind wel dat ze gevoelig zijn... Ik ga proberen om pas op zaterdag te testen want eerder heeft het toch niet zo heel veel zin. Soms maakt je lichaam pas later hcg aan en dan vind ik het zonde van het geld. Volgens de statistieken zouden er dan inderdaad 3 of 4 zwanger moeten zijn, ik ben echt benieuwd! Nog maar 7 daagjes meiden, we gaan voor rose!!
@lionking gaat het al wat beter met je buik? hopen dat het voor het goede doel is! heb hier 2 testen liggen en ik moet zeggen dat het héél verleidelijk is maar ben bang dat ik nega test is me al eerder in een zwangerschap gebeurd. miss vrijdagochtend. xxx
goeiemorgen allemaal @lionking wat vervelend van je buik maar ik herken het wel.Heb de laatste dagen last van een trekkend gevoel in mijn onderbuik. Ook ik heb ineens aders over mijn borsten lopen,moet eerlijk zeggen dat ik me niet kan herrinneren of ik dat bij mijn ongi ook had. @marieke idd gewoon lekker dat borreltje nog nemen hoor! het kan er juist ook voor zorgen dat je je wat beter kunt ontspannen en wat minder metje lijf bezig bent @ilona wat een spannende week komt er aan he! Je voelt ineens vanalles aan je lichaam en of het nou bij het ongesteld worden hoort of juist niet....hmmmzzz ik weet het af en toe niet meer hihi @babe ik lijm je vast aan je stoel het is nog veel te vroeg om te testen.....dadelijk wordt je alleen maar teleurgesteld omdat het veel te vroeg is!! wacht tot je nod *ego* gisteren klote dag gehad. Heel veel stemmingswisselingen en heel veel moeite met het niet roken! heb vanmorgen het huis al onderste boven gehad heeft mijn mannetje (wel slim natuurlijk) alles mee genomen zucht...... ik kan het ! ik kan het ! * einde ego*
heb gespannen (.)(.) maar dat heb ik ook voor mijn ongi en lichte steekjes achter m'n schaambot en gisteren uitstralende steekjes naar m'n benen en rug (benen heb ik normaal ook voor mijn ongi) vandaar gisteren mijn dipje ... maar we wachten af! oja ik had wel een hele hoge temp vanmorgen 37.1 hoe is het met de rest van de meiden????
Brabants meisje, HOU VOL!! Je kunt het! Maarre idd Lionking, zijn we er ff een avond niet, zitten we zomaar al weer op blz 9! Echt leuk dat we met een hoop tegelijk gaan testen! En weer een paar dames erbij, Leuk! ff overzichtje van de vastgelijmde dames: Sookie, Babe en Brabants meisje (kun je geen sigaretten gaan kopen ) Die ongi-krampjesgevoel herken ik, gister waren we ff op ziekenbezoek bij een kamaraad van ons, zit ik me daar op de bank toch een partij buikpijn te krijgen! Niet dat het heel zeer deed, maar zo'n zeurderig gevoel. Heel vervelend. En ik blijf zo af en toe oud bloed afvegen... Je gaat zo toch twijfelen aan je lijf... was dat wel een eisprong die ik voelde, Was ie niet een week eerder, ben ik wel al weer regelmatig, is m'n LF ineens toch korter als 14dgn, ... Aaarghh, om gek van te worden!! Ben blij dat ik vast zit want ik stond vanmorgen zomaar al bij de kast waar de testen liggen... Heb het niet gedaan, weet ook wel dat dat 7 dgn voor NOD zonde van het geld is. Anywayz, we gaan voor rose! (enne f#@k de statestieken, we gaan allemaal voor rose!!) Knuf Sookie
Goedemorgen, Het wordt spannend he dames? Nog maar een weekje! Zo vreemd om van alles te voelen he? Ik heb me voorgenomen te proberen er niet te veel meer mee bezig te zijn of het op te schrijven, want het kan net zo goed nog door het ontpillen komen en eerlijk gezegd heb ik geen idee wanneer mijn NOD is. Schiet niet zo op dus. IK laat het gewoon op me afkomen en eerlijk gezegd denk ik toch dat ik ongi ga worden binnenkort, maar we zullen zien. IK lees wel gezellig met jullie mee, ben benieuwd wie er volgende week twee streepjes hebben. Hoop gewoon allemaal haha.
Hey Meiden, Nog 1 week tegaan.... Thanks...dat ik van de meeste toch groen licht krijg voor mijn biertje! @ lion king, goede smoes voor "niet drinken" is zeggen dat je antibiotica kuurtje hebt..en daarbij beslist niet mag drinken! Of gewoon BOB zijn, dit laatste gebruik ik altijd! @ Brabants Meisje, hou vol he meid! Straks krijg je het heerlijke gevoel van onafhankelijkheid! Geen sigaret meer die jou leven bepaald! Je kan het! @ Alle meiden...kunnen we geen pool bedenken en stemmen op wie jij denkt dat ze zwanger zal zijn, je mag natuurlijk niet op jezelf stemmen Nee grapje hoor...krijg je direct nog concerrentie strijd op deze gezellige forum, dat moeten we niet hebben! Verder voel ik me nog steeds raar en anders dan anders! Temperatuur was vanochtend 36,8 normaal zit ik op 36,4 dus dat is goed! X
Dag dames Ik wordt ongi denk ik, heb vanmorgen veel bruinverlies gehad wat ook iets rood van kleur was....balen hoor...pfff
@donkervoort shit zeg,nu al ongi? Is dat niet nog heel vroeg? @mariek hmzzz anders dan anders,lastig is dat dan! ik duim voor je dat het komt door het 9 maanden virus!!
@ donkervoort, wil je geen hoop geven, maar het kan nog steeds een innesteling bloeding zijn hoor...kan zijn dat je eitje wat langer onder weg is geweest. Hoop echt niet voor je dat je ongi word! Ik duim voor je! @ Brabants meisje, ja durf niet zo goed iedere keer te benoemen wat ik allemaal voel want andere cyclussen had ik ook elke keer weer net iets anders! Maar heb gewoon echt een goed gevoel...we zullen volgende week zien of het 1 grote teleurstelling word, of misschien toch een klein feestje samen met manlief???
@ brabants meisje, Mijn mannetje is wel thuis, maar ik denk dat ik het alleen zal doen zodra ik wakker word en moet plassen doe ik het ff! We hebben de kinderen ook, dus als wij ons samen in badkamer opsluiten en hun zijn al wakker...word dat hem niet denk! En als tie positief is..dan maak ik hem als een gek wakker! En anders...druip ik af of eigelijk terug in bed! Manlief weet natuurlijk wel dat het testdag is! X
ja dan wordt het wat lastiger natuurlijk met kinderen in huis. Wij hebben al meerdere malen getest.en bij ons gaat het als volgt Ik ga testen en leg het dan op de wastafel neer,mijn mannetje gaat kijken wat de uitslag is hihi dat durf ik zelf nooit zo goed..
Ja dat is ook een oplossing, haha...allebei een taakje mbt het testen! Brabants meisje, Woon je ergens bij mij in de buurt toevallig??