Ik test eigelijk altijd alleen. Mocht het dan toch niet zo zijn, tja hoef ik het m niet te vertellen en is ie ook niet zo teleurgesteld.. En als het wel zo is, ja, dan kan ik m leuk verrassen!! Knuf Sookie
dames ik ben er weg van lekker genieten van het mooie weer,onder het genot van een stukje gebak op de verjaardag van mijn moeder! miss ben ik er dit weekend nog wel maar heb het erg druk dus ik wens iedereen een prettig weekend en tot maandag!! liefs
Nou meiden, Ik ben er ook weer weg van, ga even heeeerlijk strijken! joehoe! uhhuum,... En vanmiddag stukkie achterop de motor bij vriendlief! Fijne dag allemaal! En waarschijnlijk kom ik later vandaag nog wel even spieken hier! DOEI X
Hoi meiden! Lekker weertje hierzo! Wat ik nu weer had, ik zat net in de auto, kreeg ik een berg maagzuur omhoog gatver! En mn buik voelt ook raar. Ik snap er niks meer van. Maarja balen dat het nog een week duurt. Hoop dat die snel voorbij gaat. Wij testen btw saampjes, we leggen hem voor ons op tafel en dan het streepje erop kijken hihi @ Donkervoort: Zolang je bruinverlies hebt is het nog steeds goed he? Als het maar niet rood wordt!
@ brabants meisje en @ Marieke en @ ilona, ik heb het meestal een aantal dagen (vorige keer zelfs een week) voordat het echt rood wordt, dus voor mij is het elke keer nog een voorbode voor de ongi geweest.... Heb echter wel last (voor het eerst) van een vies geurtje en het komt van beneden zegmaar vind het zo vreemd!
Volhouden hoor dat stoppen met roken....ik ben nu 9 maanden gestopt uit het niets (rookte al 13 jaar!) In het begin is het echt zo afzien...(nou ja begin, het heeft ongeveer 8 maanden geduurd, hahaha) nee de eerste maand is echt een hel en je moet gewoon zo sterk zijn. Je moet maar denken het is voor een goed doel. Anyway vandaag op mijn werk weer zoveel last van mijn buik echt niet normaal! Het rommelde aan alle kanten. Het begon weer in mijn zij en op de middag zat het weer in mijn onderbuik. En van ondere is het 1 grote watervloed geworden...hahaha sorry voor mijn woorden. Hoop echt dat het voor een goed doel is...anders heb ik toch echt last van 1 of andere blaasontsteking ofzo denk ik... groetjessss p.s wij gaan trouwens samen testen
Goedenavond iedereen!!! Jeetje zeg, een dagje op pad en er staan weer tig berichten bij! Wel heel leuk, zo kan iedereen met elkaar meeleven en kun je je verhaal kwijt. Kan er met mijn vriend wel over praten, maar hij vindt het heel erg moeilijk. Hij heeft een relatie achter de rug met jaren lang proberen en dat kleine wondertje is er uiteindelijk nooit gekomen. Hij is gewoon bang om teleurgesteld te worden. Hier kan ik mijn dingen tenminste gewoon kwijt! Thanks ladies!!! Heb al die tijd na m'n eisprong last gehad van mijn rug en een zeurderig gevoel in m'n buik. Maar vandaag ineens nergens last van! Wat is dat toch???? Wel heb ik heel veel last van afscheiding, wat ik normaal nooit heb. Wat zit je lichaam toch raar in elkaar he??? Ben zo benieuwd wie er volgende week allemaal positief testen! Echt balen dat ik dan op Kreta zit. Hopelijk kan ik daar op internet, zodat ik toch alles kan volgen. Zelf ben ik aan het twijfelen of ik een test vóór de NOD zal doen??? Heb hier twee testen liggen die 6 dagen voor NOD zouden moeten kunnen........... Ben zo bang om teleurgesteld te worden. Liever wat langer de 'hoop', dan een teleurstelling en het twijfelen of je niet te vroeg getest hebt? Pfff.....wie zijn er van plan om misschien eerder te testen? Ik heb zelf de test van Matcare Ultra Plus liggen. Iemand ervaring mee? Nou dames, ik ga nu tv kijken...........hele fijne avond gewenst voor iedereen en misschien tot morgen! Groetjes Qweenie xxxx
@queenie je kunt echt beter op je nod testen. ik vind de testen in de kast ook heel verleidelijk maar ik wacht nog een weekje ...btw ik zit vastgelijmd *ego* berichtje had ik eerst waterige afscheiding ... heb ik nu ineens geurloze 'witte' afscheiding (sorry)
@ Babe1981: Die afscheiding heb ik ook!! Wat zou dat nu weer zijn? Inderdaad Queenie, gewoon op je NOD testen...
hello ladies, hier nog iemand voor de 25e! Ik wilde eigenlijk even niet meer op het forum komen (het is me ook een week gelukt) omdat ik juist daardoor van alles denk te voelen, maar goed toen ik dit topic van mijn mede-wachters zag kon ik me niet beheersen! Afgezien van gevoelige (.)(.) en wat wit slijm hier geen klachten nog... XX
@ilona ik weet ook niet wat het is?! hopen dat het een goed teken is!!! meiden, ik ga mijn mandje in ... ben vreselijk moe.
Testers zaterdag 25 april: Ilona 2802 Ronde 3 Lionking Ronde 2 Sookie Ronde? Brabants meisje Ronde 2 Wannabee Ronde 3 Babe1981 Ronde 7 Donkervoort Ronde 3 Misty1984 Ronde 2 Joanne1982 Ronde 1 Krokodieltje Ronde 2 ManonMonde Ronde 4 Smile 17 Ronde 2 Orwen Ronde 2 ElizabethPrete Ronde? Marieke11 Ronde? Roomsoesje Ronde 5 Queenie Ronde 5 Ellyedwin Ronde? XX79 Zwanger Ongi Negatieve test XX79 je staat erbij hoor!
Spannend allemaal zeg..... Vandaag weer vroeg wakker en helemaal nergens last van!!! Hellup...aan de andere kant wel blij dat die steken weg zijn...moet dadelijk competitie tennissen. vraagje hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal en hebben jullie al kinderen of is dit ook de eerste? Ik ben namelijk al 30 en dan wordt het allemaal wat moeilijker zeggen ze... Het is voor ons ook de eerste
Goedemorgen allemaal! @Lionking: Succes met de wedstrijd meid! FIjn inderdaad dat de steken weg zijn . Ik ben vandaag jarig en ben 25 geworden Wij gaan ook voor onze eerste beeb. Het komt vast wel goed hoo. MIjn schoonzus is ook 30 geweest en is nu bijna uitgeteld van de 2e . Ik heb eerlijk gezegd ook niet meer echt last van klachten, alleen wat misselijk, dus dat is fijn
@ Misty: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Ga er een ontzettende leuke dag van maken! Ik ben benieuwd of dat misselijke gevoel een goed teken is, ik hoop het voor je! @ Allemaal: Nog 6 daagjes meiden, dan weten we wie er rose mag worden gekleurd!!!!!!!!
Hey dames, ik kan helaas van het lijstje, ben gisteravond ongi geworden met een cyclus van 20 dagen, ben bang dat ik de voorgaande (waren ook korte cyclus) geen eisprong heb gehad. Ik wordt wel gewoon ongi en dat is ook veel meer dan toen ik nog aan de pil was. Kan dit komen door het ontpillen?