omdat ik het niet zo geloof dat het nu in eens raak zou zijn.want de andere maanden wilde het ook niet. heb 1digi liggen hier die is nog van 2maanden terug toen heb ik een vmk gehad en die zou denk ik nog een paar maanden in het laatje blijven liggen!
Misschien lukt het nu wel! Denk maar zo, het moet een keer raak zijn dus misschien wel nu! Ik hoop voor je!
moeten is het verkeerde word.zwangerschap kan je niet afdwingen. ach na deze maand naar de HA dan zien we wel weer verrder
Balen voor je! Ik ga morgen nog een keer testen. Want ik ben nog niet ongi geworden en ik had een licht streepje na een half uur kijken. En ik heb nog steeds zwangersschapsklachtjes. Ben benieuwd! Groetjes Jessica.
Ik mocht gister testen, maar had zaterdag al nega test gehad. Morgen ga ik een test halen en dan woensdagachtend testen Ben nog niet ongi dus hoop op een positieve!
Ik ben ook al 8 dagen overtijd...maar echt ongesteldheidsgevoel! Ik heb nog niet getest, omdat ik nogal zeker weet dat ik ongesteld ga worden!
zekerweten doe je het nooit voordat je een test hebt gedaan. ik hoo van veel vrouwen dta ze zekerwisten ongi te worden en dan toch zwanger waren.
Gister was mijn NOD en heb dus gister ook getest...helaas Negatief... Misschien toch te vroeg getest? Welke zw.testen gebruiken jullie?