Tussen beide borsten steken voelen .. herkent iemand dit.. Zomaar opeens net..kreeg het warm en ging erbij zweten..
Klinkt als een verkeerde ademhaling.. zelf ook regelmatig.. kan je je inderdaad goed beroerd van voelen.. Ook zou het nog maagzuur kunnen zijn.. daar krijg je ook steken van op de borst.. Hopelijk zakt het snel weer.. en mocht je er veel last van houden toch misschien even langs HA gaan?
klinkt inderdaad als een soort van hyperventilatie...heb dat heel vaak...ik krijg niet echt hyperventilatie maar haal verkeerd adem als ik gespannen of zenuweachtig ben of ben geweest...ik heb dat zelf niet door...en dan krijg ik ook pijn of steken op mijn borst en bein te zweten... ben er een keer voor naar t ziekenhuis geweest omdat ik dacht dat het mijn hart was ofzo maar was hyperventilatie...dacht dat dat altijd gepaart ging met benauwd zijn en flauwvallen maar dat is dus niet zo... probeer op je ademhaling te letten...rustig ademen door je neus en vanuit je buik en niet op je borst...succes! xxx