Sheltie - NOD 15 november Unique79- NOD 17 november, testen 18 november MamaChantal - NOD 18 november, testen 17 november Blike1987 - NOD 20 november Ingrid76 - NOD 20 november ff op volgorde gezet
Sheltie - NOD 15 november Charissa85- Nod 17 Nov, mag 15e testen Unique79- NOD 17 november, testen 18 november MamaChantal - NOD 18 november, testen 17 november Blike1987 - NOD 20 november Ingrid76 - NOD 20 november Heb mezelf er ook gezellig bij gezet
Sheltie - NOD 15 november Tweety25 - NOD 17november Charissa85- Nod 17 Nov, mag 15e testen Unique79- NOD 17 november, testen 18 november MamaChantal - NOD 18 november, testen 17 november Blike1987 - NOD 20 november Ingrid76 - NOD 20 november
Hoi, ik mag ook de 17e testen spannend, hopelijk houd ik het vol tot die tijd. Kan eigenlijk niet wachten!
Sheltie - NOD 15 november Tweety25 - NOD 17november Charissa85- Nod 17 Nov, mag 15e testen Unique79- NOD 17 november, testen 18 november MamaChantal - NOD 18 november, testen 17 november Blike1987 - NOD 20 november Ingrid76 - NOD 20 november Gerlin - NOD 20 november
Hoi , Ik mag ook volgende week zondag testen ! Zou als het goed is vandaag innesteling hebben, ben benieuwd. Heb al van vanmiddag lage rugpijn en afentoe rare steekjes. rommelende darmen en steekjes in de lies. Maar ja zegt allemaal niks hé . Ik heb ook nog niet zoiets van ja het is raak. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik 5 dagen voor nod positief want iki wist zeker dat ik zwanger was. En het kloptte . Mijn zoontje is nu al 2 jaar en 3 maaanden. Maar heb nu een andere partner en dus voelt hen nu ook mss anders als je zwanger bent ???? zou iemand mij op het lijstje willen zetten want ik ben nogal onhandig met die dingen. En succes allemal ! Groetjes Janine
Sheltie - NOD 15 november Tweety25 - NOD 17november Charissa85- Nod 17 Nov, mag 15e testen Unique79- NOD 17 november, testen 18 november MamaChantal - NOD 18 november, testen 17 november Blike1987 - NOD 20 november Ingrid76 - NOD 20 november Gerlin - NOD 20 november Janineenevie - NOD 20 november
Hallo ladies, Ik mag de 24e testen. Maar dit is pas mijn 2e cyclus na mijn mk, dus weet eigenlijk niet of ik al regelmatige cyclus heb. Maar goed, ga maar even uit van mijn 'oude' cyclus van 28 dgn.
morgen dames Vandaag was mijn temp iets lager (innestelinsdip??) Verder heb ik niet veel klachten, alleen gisteren wat lichte krampen in mijn buik. Niets bijzonders..
Hey meisy, mooie temp weer, ik zit nu 9dpo en er is nog hoop , maar wil nog steeds niet te enthousiast doen, vorige keer werd ik geloof ik al bij 10 dpo ongi dus het gaat nu echt spannend worden. Hoe lang is jouw LF normaal? @Blike spannend hoor, maar moet een dip niet nog lager liggen dan je andere LF temps? Ik weet het niet hoor dus het is echt een vraag.
Hey meiden... heeft iemand van jullie de innestelling gevoeld? Ik weet dat je die kunt voelen want bij mijn vorige zwangerschap (mk) heb ik hem gevoeld @Charissa heb jij iets vreemds gevoeld of iets wat je niet herkend van eerdere cyclussen? Ik voelde vanmorgen 2x een vreemd trillend gevoel links in mijn onderbuik (2x 3 sec.) ik ben benieuwd wat dat is... ik heb het nog nooit gevoeld voor mijn ei, een soort gefladder was het Vorige keer voelde ik een soort kramp/steek (heftig) in mijn buik rechts, waardoor ik even niet rechtop kon komen en een week later teste ik zwanger 8)
Klinkt goed hoor , ik heb wel dingen gevoeld, maar veel rare dingen...dus zou nog steeds niet weten of t raak is...ik heb een raar bijterig gevoel gehad alsof er een beestje in mijn onderbuik vastbeet. Ook steken gehad enzo...maar dat had ik vorige maand ook. Ook ben ik nu met vlagen misselijk, maar ook dat heb ik als ik ongi moet worden dusssss tja kan er geen pijl optrekken en jij verder kwaaltjes?
hallo, ik ben hier nieuw! ik had maandag een positieve ovulatie test dus hebben we geklust, 1e poging ik ben zo benieuwd of het raak is of niet ik denk er de hele dag aan vandaar daat ik hier kwam(leuk zon forum) ik moet wachten tot 22 nov, zou je de test ook al eerder kunnen doen, ik heb namelijk een hele onregelmatige cyclus
Hoi Lady's! Mijn nod is ook wo de 17e! Ik moet mezelf ook zoo inhouden om niet te testen.. hoor vaak van dames dat ze al vroeg een posi test hebben, vraag me alleen af of ze dan niet eerder hun ei hebben gehad? Of is er echt een mogelijkheid dat er zo vroeg al hcg wordt afgescheiden? Mijn ''kwaaltjes'' zijn gek genoeg minder als dat ik ongesteld moet worden, de buikpijn die ik normaal voor nod heb, voelt pijnlijker, nu amper iets te voelen en soms een beetje getrek ofzo? En me borsten voel ik normaal nooit voor nod, (denk 1 keer gehad ofzo) maar nu voel ik ook trekjes vanuit me borsten naar me tepels? en ze branden af en toe als een gek! Maar dat zijn moment opnamen, of ik voel dingen omdat ik er teveel mee bezig ben? Ik weet het niet.. Ik weet wel dat dit erg frustrerend is....!!!! Succes dames! Liefs Giselle
@Giselle, heyy wat leuk ook de 17e spannend he...ik denk dat ik zondag bij een hoge temp en geen bloed met een vroege test wil gaan testen, en die verhalen met op 8 dpo positief testen bezorgen mij ook testdrang hoor haha maar wil ook geen teleurstelling en dan ga ik toch denken het was waarschijnlijk nog te vroeg. @Wilmarjo, welkom , je kan het beste 14 dagen na ei pas testen, maar er zijn zoveel meiden die veel sneller positief testen dus het verschilt enorm!