Hoi Charissa, Ja echt heel vervelend!! Ik wacht nog ff met testen idd.. Welke vroege test ga jij gebruiken? Ik ken alleen die van de kv... 2 voor 5 ofzo? Gek genoeg geen ervaring mee, zag ze wel liggen, maar dacht voor dat geld kan het vast niet goed zijn, terwijl ik overal lees dat ze juist erg betrouwbaar zijn! Ik heb verder geen ervaring met tempen? heb voor het eerst ovu testen gebruikt.. die digitale, dus ik ben benieuwd!
hoi ik mag de 2 ste testen. ben benieuwd aangezien dit de 1ste ronde is,en ik verlies al een beetje roze gister en vandaag dus zal wel niks worden nog!!!
Vorige week had ik volgens mijn berekening een eiersprong, en heb dus ook flink geklust die dagen. Nu een week later heb ik sinds vanacht hevige buikpijn en kramp in mijn onderbuik. Ook heb ik hele gevoelige tepels. hebben meer mensen hier last van rond de innesteling? Of is het omdat ik de 20 ste ongesteld zou moeten worden. Ik hoop het natuurlijk niet want ik wil samen met mijn vriend heel graag een kindje. Wat duurd een week lang he,,,, als je nieuwsgierig bent, of je wel of niet zwanger bent!!
Ik heb ook ongeveer een week geleden mijn ei gehad en de laatste 3 dagen, zo precies steken alsof ik mijn ei terug heb en dan weer krampen of mijn regels er door gaan komen. In ieder geval, heel de dag door een raar gevoel in mijn onderbuik. Ook als ik gezeten heb en ik wil recht staan dan doet mijn rug zo zeer, precies dat ik in jaren niet meer ben rechtgestaan. Mijn tepels zijn eigenlijk altijd gevoelig sinds ik gestopt ben met de pil dus hier kan ik niets over zeggen. Die pijn aan mijn onderbuik is nieuw.
Hier nog één... Donderdag de 18de zou ik ongi moeten worden... Zo niet ga ik zaterdag de 20ste testen heb ik besloten. Heb wel al vanaf een week na mijn eisprong last van witte vloed, normaal nooit. Heb hoofdpijn, buikpijn, pijn aan de onderrug, misselijk, s'avonds laat honger en overdag geen eetlust... al mijn spieren doen pijn...Moe moe en nog eens moe... Volgens mij krijg ik griep... Maar ik hoop zo op wat anders...!!!
Oeh voor jou is het ook spannend, ja die vervelende gevoel in mijn onderbuik is voor mij ook voor het eerst, en het lijkt me niet dat dat is omdat ik de 20 ste ongesteld zou moeten worden. want dat heb ik normaal niet. succes, gr
Ja witte vloed heb ik ook opeens last van, maar dat kan ook te maken hebben met dat je ongesteld moet worden!! maar hopen dat dat het niet is,, zal voor je duimen!
Vreselijk vervelend éh! WIj hebben deze avond nog een trouwfeest en heb eigenlijk alleen maar zin om onder een fleece in de zetel te kruipen. Ik heb ook de voorbij 3 dagen last gehad van wat witverlies, dit is nu wel gedaan. Dus ik weet eigenlijk ook niet of dit ermee te maken kan hebben. Ik denk ook niet dat dit de eerste tekenen zijn van mijn regels, dit zou wel heel snel zijn dat ik dit voel, anders is dat maar een dag van te voren dus... Ik zit met serieuse vraagtekens!!!
Zeker nu ik mij niet zo super voel... ik zou het nu al willen weten!!! 19/11 moeten mijn regels normaal doorkomen dus nog een week wachten pfff...... Zijn jullie al lang bezig?
Hoi Hoi, Ik mag volgende week zondag testen, de 20e. Ben erg benieuwd, zijn nu met 14e ronde bezig. Voel me nu al 2 dagen wat misselijk en soms zwaar gevoel in mijn borsten. Hoop dat ik tot volgende week zondag kan wachten, heb nog extra gevoelige testen liggen dus wie weet al eerder testen als misselijkheid en gevoel in borsten gaat toenemen..... liefs mamaDD
IKKE!!! terwijl ik ''maar'' 5 dgn hoef te wachten.. Heb nu ook zo een raar warm gloei gevoel in me buik???? iemand daar ervaring mee?
o ik had 2 ste gezet!!! ik bedoel de 20ste!! ja laten we dan maar hopen dat het een innesteling is!!! ik heb al 2 kinderen 1 van 9 en 1 van 6 maar bij die van 6 had ik een tweeling waarvan 1 vroegtijdig is afgestoten!!! verder nooit geen ervaring met innesteling ofzo!! hopen dat het dit x er maar 1 is anders zit ik ineens met 4 kinderen hahaha mijn oma had een 3ling en mijn oom was een 2ling (zit in de familie dus)
Dacht al dat je de 20 bedoelde aan je banner te zien.. Maar leuk!!! Meerlingen! Zit bij ons ook in de fam! 3 ling of meer in 1 keer lijkt me wat enger...
Ik heb er ook super moeite mee, ik zit bv soms te denken uhmm was het maar al avond dan kon ik naar bed en dan morgen weer tempen als het nog hoog is is het goed Maarum heb jij je laptop niet gewoon op je schoot hahaha flauw, maar ik weet dat sommige dat volgens mij wel herkennen. Ik niet igg. Ik ben sinds vandaag super super moe en gister was ik ook al wat moetjes maar vandaag is echt te erg en ik weet echt niet of t raak is, maar is een vd weinige symptomen die ik normaal niet heb als ik ongi moet worden en herken dat alleen van mijn vorige zwangerschap....maar ik blijf met beide benen op de grond staan hoor want ik heb nog steeds niet t idee dat t wel of niet raak zal zijn
ja ik zou liever ook geen 2ling of 3ling hebben vooral omdat ik ook gewoon wil blijven werken en ik heb al 2 kinderen! ik dacht eerst dat ik al helemaal klaar was maar het ging toch weer kriebelen!vooral omdat mijn 2 jongens al zo groot zijn weer en ik nog redelijk jong!
Heb er nu de laatste dagen geen last van, vooral de week na mijn eisprong had ik er last van. Maar goed wachten netjes af...