Ik was bij me vorige zwangerschap pas erachter met 5 weken ofzo, ik was bezig met voorbereiding van me trouwen.. (was 2 weken later) dacht dat ik daar zo moe van was.... Kan je van tempen echt een zwangerschap opmaken? Ik heb het weleens geprobeerd, maar me temp schommelde zo, kon er geen touw aan vast knopen...! wanneer ga jij testen? Ik heb vanmiddag kv 2v5 gehaald... Ga morgen is zo een ding proberen... Zal wel veelste vroeg zijn maar ik wilde hem bijna vanmiddag al doen! Kon mezelf nog net bedwingen!
Hoi hoi Ik mag volgende week zondag testen, erg spannend. Wij lopen bij de gyn en deze ronde hadden we mijn vruchtbare periode duidelijk in beeld. Duimen dus maar. Groetjes anne
Ja, ik heb ook de innestelling gevoeld.. een felle steek/kramp rechts in mijn buik van 5 minuten ong. (dat was 7 dagen na ei), de dag erna begon het, het voelde van binnen heel warm in mijn buik (ook aan de buitenkant kon ik het voelen) tot nod heb ik het zeker gevoeld
Spannend het zijn heel gevoelige testen, ze kunnen al positief zijn morgen ik duim voor je, dat je morgen een mooi licht rose streepje mag zien Ik wist zeker dat ik zwanger was, doordat ik de innestelling voelde en heb ook best vroeg gestest.. vanaf 8 dagen na de eisprong iedere dag en de streepjes werden iedere dag donkerder
Hoi hoi Wij lopen nu een jaar bij de gyn in verband met dat mijn menstruatie wegbleef. Is gelukkig nu weer redelijk op gang. Maar doordat we wekelijks een inwendige echo kregen, kon ze nu goed zien dat mijn vruchtbare periode er aan kwam. We hebben afgelopen periode elke dag geklust, dus ik hoop echt dat het nu raak is.
Jemig, lijkt alsof je mijn verhaal verteld! ik heb er dit keer zo opgelet! ik had ook gister die gloei een beetje, en die dag ervoor was zeg maar me zogenaamde innesteling denk ik? Ik weet van me 2e zwangerschap dat ik ook (achterafgerekend uiteraard) dus me innesteling heb gevoeld.. hele apparte kramp in me buik had... steekjes achtig gevoel... nu weer.. Ik wil mezelf niet teveel hoop geven uiteraard..
Ik hoop het! heb geen ervaring met te vroeg testen.. bij alle 2 me vorige zwangerschappen kwam ik er ''toevallig'' achter.. was er totaal neit mee bezig.. en nu we echt een 2e (of moet ik zeggen 3e) willen voel ik misschien wat ik wil voelen..? Psychisch gezien...
klinkt misschien heel stom, maar lijkt me best interessant om dat allemaal te zien? Ik heb totaal geen idee !!! Maar ik duim voor je dat het gelukt is! Maar als je elke dag klust moet het haast wel raak zijn
Sheltie - NOD 15 november Tweety25 - NOD 17november Charissa85- Nod 17 Nov, mag 15e testen Unique79- NOD 17 november, testen 18 november MamaChantal - NOD 18 november, testen 17 november Blike1987 - NOD 20 november Ingrid76 - NOD 20 november Gerlin - NOD 20 november Janineenevie - NOD 20 november Max78 - NOD 22 november, testen 20 november Hoi dames, Wat duurt het wachten lang hé... Spannend dat een aantal van jullie al dingen voelt. Ik vind het steeds een moeilijke balans tussen letten op wat ik voel en mezelf niet teveel hoop geven. Vorige maand was ik zo verbaasd dat ik ongi werd. Nu voel ik nog niets, maar het duurt ook nog ruim een week. Beetje illegaal op dit draadje dus Ik wil het zo graag, zou het nu raak zijn?
Hallo dames, Wat fijn om op deze manier over zwanger worden te kunnen praten. Ik heb mij vanavond aangemeld op dit forum en al een aantal topics gelezen. Mijn naam is Wendy en mijn vriend en ik zijn sinds september bezig. De eerste keer was nog even oefenen, de 2e periode lukte het niet omdat we teveel gefocust waren op het 'verplichte'. Nu de 3e periode hebben we in de juiste dagen 'geklust' en nu voel ik mij sinds afgelopen weekend anders dan anders. Zo'n gloeigevoel in mijn onderbuik en van die speldeprikjes. Mijn NOD is 18, 19 of 20 november. Ik heb een keurige en regelmatige cyclus van 28 dagen, alleen de laatste keer was ik 2 dagen eerder ongesteld geworden. Ik slik al jaren geen pil meer. Ik ga nergens vanuit maar ja toch he....en de dagen tot het kunnen testen lijken heel lang te duren. Afwachten dus tot volgende week... Groetjes, Wendy
Ik herken het hoor meis, ook ik heb dat alle dagen tot nu toe gedaan en probeer het nog, maar dan krijg je weer allerlei symptomen en dan is het zo moeilijk grrrr en nu denk ik weer ja deze heb ik nog niet gehad ...... maar het is pas ronde 2....maar ja ongi worden en zwangerschappen lijkeb gewoon op elkaar helaas iig bij mij
die speldenprikjes herken ik wel, zei 2 weken geleden tegen mn vriend....het is net of er allemaal zaadjes tegen mn bmm aan het kloppen zijn en roepen "laat me erin" spannend allemaal he....ik wacht het weekend af, en hopelijk maandag weer testen
zoooo heb vanmorgen een trekkend gevoel.... pfff nog nooit eerder gehad. Mijn temp was extreem laag, maarja was er ook twee uur vroeger dan normaal af, dus heb die maar op discarted gezet. Fijne dag dames. Ik ga vandaag lekker skiën
@Wendy, Welkom hier meis, spannend hoor...weet je al welke dag je eventueel gaat testen? @Blike, oehhhh misschien een innesteldip.....kan heel goed op 5dpo met zulke "klachten" Hier vandaag erg spannend vorige keer ook 37.2 maar werd ik in de avond ongi dus erg spannend....ik ga waarschijnlijk morgen testen met een vroege test
Hoi meiden, Mijn NOD is zondag 21 november. Heb deze maand voor het eerst mijn eisprong gevoeld. Was afgelopen zondag. Werd wakker met krampende pijn links onder in mijn buik. Meteen even geklust natuurlijk. In de middag was de pijn verdwenen, dus ik denk dat m'n ei toen gesprongen was. Nu maar afwachten. Was vanmorgen een beetje misselijk bij het opstaan. Maar wil me nergens aan vast klampen. Volgens mij is het ook nog veel te vroeg om "klachten" te hebben, ben pas 6 dagen DPO. We wachten af..... @m80: zie aan je banner dat het niet gelukt is deze maand. Jammer... Op naar de volgende ronde!
Sheltie - NOD 15 november Tweety25 - NOD 17november Charissa85- Nod 17 Nov, mag 15e testen Unique79- NOD 17 november, testen 18 november Wijfie79 - NOD 17 november MamaChantal - NOD 18 november, testen 17 november Blike1987 - NOD 20 november Ingrid76 - NOD 20 november Gerlin - NOD 20 november Janineenevie - NOD 20 november Max78 - NOD 22 november, testen 20 november Ha dames, mijn NOD is de 17e en ik heb al sinds mijn eisprong een trekkerig gevoel in mijn linker onderbuik. De ene dag wat meer dan de andere, maar niet weg geweest. En een beetje wit verlies. Voor de rest geen klachten dus we wachten met spanning af. Als ik hier weer zo meelees krijg ik onwijs veel zin om op zon teststreepje te plassen, jullie niet?
Hi Gerlin, Ja vanmorgen durfde ik niet... Maar rond een uur of 1 toch testje gedaan, (urine was nog best geconcentreerd en had nog maar 1 koffie op) Maar helaas harstikke negatief... :x Wel balen.. zie het meteen somber in... juist omdat iedereen al vroeg test met de kv2v5.. heb nog wel mijn sympthomen... Lief dat je nog aan me dacht!