@ gerlin, ja ik dacht zelf ook al stiemen aan een innesteling, maar durf er niet te hard op te hopen. ; ) @ anne, tja afwachten er is maar 1 ding wat je duidelijkheid kan geven en dat is een testen. De dagen duren lang zo hè? @ blike: ik zag je testje in een ander topic en ik zie ook zeker een vaag streepje. Hopelijk heb je snel een knaller!!
@ stevie: Tsja testen is de enige manier, maar daar wil ik echt nog even mee wachten tot zondag, misschien zelfs wel maandag. Al vaker een teleurstelling gehad. Naja , ik moet zo werken en van het weekend ook, dus de dagen vliegen om...
@ anna, goed zo. Je kunt beter wat afwachten en dan straks meteen een knaltest hebben ipv zo'n onduidelijke test en daarna toch weer teleurstelling. Gelukkig moet je veel werken, dan gaan de dagen wat sneller en heb je andere dingen aan je hoofd. Ook ik moet veel werken de komende week, dus dat scheelt wel.
Meiden, ik was zelfs 3 dagen te vroeg deze cyclus dus duidelijk NIET zwanger!!! Heb zelfs geen tijd gehad om een vroege test te doen:x. Sjans, die kunnen we weer bij houden tot volgende maand. Hopelijk hebben de andere hier meer geluk!
Blike1987, merci voor de steun! Had jij een vroege test gedaan? Ik duim voor je mee hoor. Voel je al iets?
Ja duurd heel lang pfff. Hoeveel dagen van te voren kan je testen?? Ik heb van die kv testen 2 voor 5 euro
nee eigenlijk vrij weinig, was alleen vanmorgen wat licht in mijn hoofd... maar dat was al vrij snel wel over.
4 Dagen voor nod kun je wel een vroeg testje proberen (kruidvat 2v5 euro is een vroege test) maar als je een late innestelling hebt gehad, kan het dat je later positief gaat testen Vanaf de innestelling begint de HCG-aanmaak
hey meiden, Spannend allemaal hier . Er zijn veel meiden wat zondag mogen testen. pff wachten duurt lang!!!!!!!!!!!!! Maar wat voelen jullie allemaal. Bij mijn zoontje wist ik vandaag al dat ik zwanger was. toch gek. Nu heb ik niet zo'n gevoel dat ik zwanger ben maar ja er zijn ook meiden die geen symptonen hebben en toch zwanger, maar rustig afwachten tot zondag. Groetjes Janine
Helaas dames, ik mag mezelf doorschuiven naar de volgende maand.... Heftig ongi geworden vanochtend. Succes voor de meiden die nog gaan testen de komende dagen, ik zal voor jullie duimen en hoop een hoop roze te zien!
Meiden, heb een tweede streep!! Zit nog vier dagen voor mijn NOD, en hij is nog erg licht maar hij zit er wel!! Zelfs mijn vriend zag em (nou en dat wil echt wat zeggen!!! ) Balen voor jou wijfie79!!
Blike super zeg!!! Nu gaat ie alleen maar donkerder worden hoor.. Alvast een voorzichtige gefeliciteerd !!
Ook bij mij 2 streepjes ben zooo blij!! alleen zoo onwerkelijk. besef het totaal niet heb al 10x op die test gekeken hihi
Tja heb rond de innesteling veel last van krampen gehad, ben erg licht in me hoofd, slaap slecht(maar dat komt misschien omdat ik het spannend vind) en heb sinds kort een thermometer. en heb nu dagelijks een temperatuur van 37.5. Maar vraag me af of je temp ook altijd hoger is dan normaal als je ongesteld moet worden (20 ste) en heb hele gevoelige borsten en tepels.