Wie mag er wél aan jouw buik zitten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Assje, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Alleen mn man mag er onaangekondigd aan zitten en voor de rest mogen mn ouders, zusjes enz... er aan komen.

Mn zusje (14) die vind het helemaal geweldig, zo'n 4 weken geleden waren we even op bezoek en toen knielde ze voor me trok mn t-shirt omhoog en kuste mn buik!
    Dat vond ik erg lief:D

2. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Heb eigenlijk nog nooit gehad dat een vreemde zomaar aan mijn buik zat. Mijn man uiteraard, ouders en zusje voelen regelmatig, wat ik prima vind. (Ben ook erg close met mijn ouders). Sommige vriendinnen vroegen ook of ze even mochten voelen (ben de 1e die zwanger is) en dan ben ik alleen maar trots als beebje dan net even wil schoppen!
    Verder blijft iedereen er gelukkig van af (schoonouders enzo, die moeten het niet proberen hoor!), want mijn buik is op dit moment erg gevoelig.

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Toen ik zwanger was mocht iedereen dat eigenlijk wel. Maar ik heb ook niet gehad dat wildvreemden aan mijn buik wilden zitten.

Maar eigenlijk mocht iedereen het wel. Dus ouders, schoonouders, overige familie, vrienden en collega's.

Ben niet moeilijk daarin :)

4. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Iedereen behalve vreemden als ze het maar wel vragen. Manlief hoeft natuurlijk niet te vragen die doet het gewoon tis ook zijn kindje.

5. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    ik was zo giga trots, dat ik het geweldig vond om het te laten voelen! geen onbekenden uiteraard, maar verder mocht iedereen eraan zitten hoor. heerlijk vond ik het! :D

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Hier zijnz e niet zo voelerig. Vreemden mogen soieso niet ana mijn buik zitten. Maar verder heb ik niet echt last van voelende mensen. Als ze het vragen vind ik het al niet zo een probleem.

7. Eloa87

Eloa87 Actief lid

27 jun 2011
    149
    0
    0
    gastouder
    Noord-Brabant
    vriendlief en zoonlief hoeven het niet te vragen, dat spreekt voor zich... Zoonlief trekt regelmatig mijn shirt omhoog om even kusjes te geven xD Helaas doet hij het ook nogal eens als we bij andere mensen zijn :) Ach ja, maakt me niet zoveel uit...

Verder mijn ouders mogen het ook wel gewoon... broertjes en zusjes ook (heb ik er 6 van, dus ach :p)

Ik weet het niet, heb er niet zo heel veel problemen mee... zei de vorige keer tegen mijn nichtjes (21 en 19 jaar, ben zelf 23) dat ze schopte en greep zelf hun hand beet, lol... Nou weet ik dat ze dat heel graag wilden voelen, vandaar :D

8. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Uitgebreid voelen alleen mijn man uiteraard en op verzoek ook naasten indien we prive zijn, dus niet op feestjes of zo.
    Ik heb wel hier en daar meegemaakt dat er ongevraagd even geaaid werd over mijn buik, door minder bekenden en zelfs 1x door een vreemde (wel een bekende van mijn man). Het is even vreemd omdat iemand toch wel opeens heel dichtbij komt, maar ik vond het niet vervelend. Ik vat het meer op alsof ze enthousiast de baby willen begroeten, in plaats van dat ze mijn buik aan het strelen zijn. Maar nogmaals, hierbij ging het om een snelle aai, dus dat valt mee.
    Ikzelf zou het NOOIT bij anderen doen, dat dan weer wel :p.

9. Foxter

Foxter Niet meer actief

alleen mijn man en dochter, verder niemand.

Deel Deze Pagina