Wie mag erbij zijn?

Discussie in 'De bevalling' gestart door -, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam22

Sam22 Actief lid

28 jun 2006
    322
    0
    0
    Deventer
    Ik had mijn man en schoonmoeder erbij. Mijn man wou graag zijn moeder erbij...ik twijfelde eerst wel heel erg. Maar toen ik in paniek raakte thuis doordat ik buik-, rug-, en beenweeën had was ik maar wat blij dat hij zijn moeder had gebeld. De VK wou me eerst niet naar het ziekenhuis laten gaan voor pijnbestrijding maar doordat mijn schoonmoeder belde (is kraamverzorgster) en zei dat ik het niet meer vol kon houden...wilde ze ons dan wel doorsturen...vond fijn dat ze er was....maar volgende keer wil ik het graag gewoon met mijn man alleen doen...

2. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    Hier ook manlief en mijn zus, ik ben ook bij haar bevalling geweest en zei bij de mijne we hebben ook wel een hele speciale band en met de kindjes, dus ook dit keer zal ze er weer bij zijn, en dan als de kleine op de buik wordt gelegd gaat ze filmen en foto's maken, maar niet van daar voor.

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.955
    821
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Ik wil mijn Vriend en mijn Moeder en schoonmoeder erbij... Meer niet! Fotocamera er wel bij om foto's te maken van ons kindje, maar filmen liever niet!

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ik ga de bevalling alleen doen, met de VK en de KV.
    Doordat mijn vriend het leuk vond om met een ander te gaan.
    Heb mijn moeder begvraagd of die erbij wil zijn, maar die wil het liever niet.
    Mijn zusje ook gevraagd, wil ook niet.
    Heb wel aangegeven dat mijn moeder er wel bij mag zijn, maar als ze op vakantie zijn ( ben uitgerekend op de dag dat hun net 2 dagen weg zijn) ik het alleen ga doen.
    Het zal wel moeilijk worden, maar goed.

Heb wel veel mensen die me willen helpen etc. op die dag, maag goed, liever geen 'vreemden' bij bed als ik half naakt lig

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    selam

ik had bij mijn bevaling in het ziekenhuis alleen mijn man erbij en natuurlijk de doktoren en verpleegkundigen.

6. Myran

Myran Lid

29 jun 2006
    6
    0
    0
    provincie groningen
    Mijn moeder was er bij de eerste bij, deze keer wil ze er ook wel weer bij zijn..
    Mijn vriend is er ook bij...
    Verder niet te veel poppekast voor mij.

7. Niet meer actief

@ Loran: Tjee, da's de andere kant van de medaille... Ik hoop voor je dat er toch iemand bij kan zijn die dicht bij je staat om je te steunen...

8. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Goh Loran, dan zitten we in hetzelfde schuitje...
    We kunnen dat wel aan, een vrouw is sterker dan ze denken, nah!

9. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    ik zou er niet aan moeten denken om het alleen te doen. Heb veel steun gehad aan mijn vriend, het feit dat ie er was en ik in zijn hand kon knijpen was erg belangrijk. Het je kunt het moment delen met iemand. Zou toch nog proberen om moeder of zus over te halen. Ze hoeven toch niet beneden te kijken. Gewoon naast je zitten en hand vast houden.

Ik had een VK en stagiaire en KV er nog bij. Stagiaire heeft trouwens de bevalling gedaan.
    De KV heeft veel foto's gemaakt, ook van het moment dat hij geboren werd. Vond het toch heel mooi om terug te zien. Zo wordt de bevalling completer, omdat je toch in een roest zit en het niet zo mee krijgt allemaal.

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Mijn man was erbij, en verder z'n 4 man ziekenhuis personeel.
    Verpleegster heeft foto's gemaakt, en later ook m'n man.
    Verder hoeft er van mij niemand anders bij, ik vind dat iets voor jezelf.

11. lykel

lykel Actief lid

26 okt 2006
    337
    0
    0
    dordrecht
    bij mij waren mijn vriend mijn moeder en s'middags mijn vriend zijn moeder erbij. alleen op de ok mocht alleen mijn vriend erbij zijn geheel in zo'n pak gehezen. de broeder heeft toen foto's gemaakt van de keizersnee. mijn vriend is na de geboorte met de baby naar de verloskamer gegaan. en een half uur later ging ik daar ook heen en dat was wel leuk want daar stonden toen onze ouders en schoon zussie helemaal met behuilde gezichten wat voor mij ook heel mooi was.

12. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik wilde alleen mijn man erbij (en natuurlijk het personeel van het ziekenhuis). Uiteindelijk wisten toch al heel veel mensen dat ik aant bevallen was, want ben ingeleid met 42 weken...

13. Female

Female Niet meer actief

alleen mijn vriend. verder niemand. hoef er niet eens over na te denken.

14. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    bij de eerste was mijn moeder en toenmalige echtgenoot erbij , waar ik heel blij mee was
    bij de 2e zou mijn toenmalige echtgenoot erbij zijn en mijn zus ..uiteindelijk door de snelheid waarmee ze werd geboren heb ik het zowat alleen gedaan(hij kwam binnen toen ze eruit kwam)

nu kon ik niet kiezen tussen mijn beste vriendin/zus/schoonmoeder en mijn man gaf toen aan dat hij liever met mij alleen zou willen zijn (+ de artsen natuurlijk)...dus zo gaan we het strakkies doen lekker met 2e ;)

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Voor zover ik nu hierover heb kunnen beslissen wil ik alleen mijn vriend erbij! Maar misschien veranderd mijn mening nog wel... wie weet.... :)

16. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Mijn vriend zou er ook alleen maar bij zijn.
    Maar mijn ouders kwam langs voor de bech voor de honden en die bleven gewoon rustig beneden zitten tot ik de persween kreeg hield me moeder het niet meer en is ze naar boven gekomen om te helpen en daar heb ik wel steun aangehad!

17. Jolanda

Jolanda Fanatiek lid

26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Mijn vriend, en mijn nicht ( ze is kraamverzorgende en weet precies wat te doen!) verder waren de gyn en assistent erbij en een verpleegster, maar die hoefde niks te doen want dat deed mijn nicht allemaal wel.
    Zonder haar erbij had ik het niet gekunt, ik was iemand nodig die rustig zou blijven en wist wat te doen, en degene die dat kon en in de buurt woonde was mjin nicht.

Anders had ik er nog graag iemand bij gehad, en de persoon in kwestie weet wel dat ik haar bedoel ;)

18. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik wil mijn vriend en mijn moeder erbij hebben

19. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik wil ook zo min mogelijk mensen eromheen eigenlijk.
    Dus alleen m'n man (en VK enzo..) Foto's hoeven van mij ook niet tijdens de bevalling!

20. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    alleen mijn vriend was erbij, en er zijn wel foto's genomen, toen ik nog kon lachen (ja ja met 9 cm ;) ) kort daarna niet meer hoor, hahaha toen zijn er pas weer foto's genomen toen hij er was.

Deel Deze Pagina