Wie mag erbij zijn?

Discussie in 'De bevalling' gestart door -, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    bij mijn jongste was ik alleen met mn meiden en wou hun er heel erg graag bij hebben , ze waren 10 en 12 alleen tijdens de weeen heb ik ze naar school gekeken en tussen de middag een oppas geregeld ik had te veel pijn tovallig was de werkster er die dag )had bekkeninstabiliteit' en die heeft de vroedvrouw gebeld om half 2 werd mn kanjer geboren met alleen de verloskundige erbij dus ik heb zelf de navelstreng doorgeknipt een ervaring om nooit te vergeten ! toen mijn dochter ging bevallen wou ze heel erg graag dat ik er bij was en ik was er ook ook een hele mooie ervaring jouw kindje die jouw kleinzoon ter wereld brengt! als ik weer zwanger zou zijn wil ik alleen mn vriend erbij hebben

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    mijn bevalling is ingeleid en mijn schoonmoeder en man zijn er van begin tot eind bij geweest mijn moeder kwam op het moment dat de persween waren begonnen
    verder de gyn en een zustertje van het ziekenhuis

ik vond het toch wel bijzonder om beide moeders erbij te hebben....

heb een erge zware bevalling gehad en er veel steun aan gehad dat er mensen bij waren die echt zon beetje weten wat je meemaakt....

3. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Mijn beste vriendin is kraamverzorgster en zij komt bij mij kraamzorg verlenen, dus zij is erbij ;) .
    Verder is mijn vriend erbij en verder niemand.
    Enne er mogen pas foto`s en video`s gemaakt worden als de baby er helemaal uit is!

Groetjes van Senna

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    en idd ben geen kijkdoos er mogen ook zeker geen fotos of films gemaakt worden pas als hij is geboren en ik niet meer in mn nakie lig :D

5. mamain2007

23 jul 2006
    58
    0
    0
    omdat ik alleenstaand ben zal mijn moeder bij de bevalling zijn, ze heeft inmiddels al meer zenuwen dan ikke, hihihi ;)

Deel Deze Pagina