beetje een rare vraag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Moontjee, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    heey meiden
    even gauw een vraagje
    ik had vanmiddag heel erg rekbaar slijm
    het was dus wel voor dat wij sex hadden dus ik was ongewonden:):):)
    een uurtje geleden had ik dit ook nog wel een beetje..
    ik schaam me kapot dat ik dit vraag...:)
    maare denken jullie dat dit mijn vruchtbare dag is?
    of is je slijm altijd zo rekbaar als je opgewonden bent?
    heb het namelijk nooit zo gemerkt en nu wel..
    Liefs!
    sorry voor de rare vraag meiden!!

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    het zou kunnen. Maar ik vind het moeilijk te zeggen. Mijn lichaam doet heel vaag sinds ik gestopt ben met de pil.

niet geschoten altijd mis zou ik zeggen

3. anomiem111

anomiem111 Actief lid

20 sep 2008
    330
    0
    0
    Het zou kunnen op welke dag van je cyclus zit je nu?

Het zou ook gewoon kunnen dat je inderdaad gewoon opgewonden was, maar dat is juist goed hoe opgewonder hoe beter de zaadjes richting je baarmoeder kunnen haha.

Wat bij mij vaak helpt is voelen van de baarmoederstand, als ik nog niet echt vruchtbaar ben staat die laag en kan ik hem makkelijk voelen maar als die heel hoog staat waardoor je hem bijna niet meer kan aanraken dan ben je dus op je vruchtbaarst, maar als je dit niet prettig vind zou ik ovulatie testje gebruiken.

xxx miem

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Niet schamen! ;) Het forum staat vol met heel persoonlijke/ lichamelijke vragen so no worries!

Het zou heel goed kunnen dat dit met je vruchtbare dagen te maken heeft. Ikzelf heb dat ook gehad met de eisprong, ook vlak voor we sex gingen hebben maar t was zo opvallend! Want t is ook niet altijd bij opwinding, dus t viel me echt op.

duim voor je!

5. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    meiden bedankt voor je reacties:)
    ik heb het normaal nooit.. dus vandaar
    en ik heb geen ovu testen in huis helaas alleen van sensitest maar die geven altijd positief;)
    Liefs!

6. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Geen rare vraag hoor... beter vragen dan het niet weten!!! Ik had dat slijm inderdaad ook bij mezelf herkend.. 2weken daarna werd ik voor het eerst ongi (na het stoppen met de pil). Als je de pil slikt heb je dit slijm niet, omdat je dan geen eisprong hebt.. die voorkomt de pil. Het zou dus goed kunnen dat het bij jou ook de eisprong is geweest.. ik zie dat je eerste ronde ook lang heeft geduurd, dus heb je waarschijnlijk een eisprong overgeslagen en nu dus wel eentje... veel succes hopelijk is het raak!!! xxxx

7. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Ik heb deze vraag eigenlijk ook.. Ik ben nu 2 weken overtijd en weet dat ik deze maand een eisprong heb gehad (nu dus 4 weken terug), rekbaar slijm etc. Ik heb nog altijd een neg zwangerschapstest dus mogelijk sla ik een cyclus over (nooit eerder gehad ben altijd super regelmatig maar goed... ;)). Nou had ik vanmiddag ook ineens heel erg rekbaar slijm, maar was inderdaad voor en tijdens sex.. Dus ook ik vraag me af.. Kan je dit ook krijgen door sexuele opwinding zonder dat het je vruchtbare dagen zijn??? Zo niet, dan heb ik misschien opnieuw een eisprong nu??

Idd beetje genante vraag :), maar ben wel benieuwd! :)

8. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Nou, voor mij is dit heel herkenbaar hoor. Ik weet zelf zeker wanneer mijn eisprong is omdat mijn afscheiding dan zo anders is. Google maar eens op 'vruchtbaar slijm': tijdens je eisprong is je afscheiding doorzichtig en kan je er draden van trekken.

Deel Deze Pagina