Kruidvat testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Joy2111, 2 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Hallo meiden....

Ik lees op verschillende forums en hier in topics dat de testen van de KV 2v5 beter gedaan kunnen worden in de avond dan in de ochtend?
    Is dit zo?
    Hoop dat jullie me er iets zinnigs over kunnen zeggen of wat jullie ervaring met deze testen is.

Liefs Joy

2. Thalia30

Thalia30 Fanatiek lid

14 jun 2010
    1.025
    0
    0
    Groningen
    Dat heeft niets met de kv testen te maken hoor. Sommige meiden testen gewoon duidelijker in de avond/middag dan in de ochtend omdat dan hun urine om wat voor reden dan ook meer geconcentreerd is.
    Op een willekeurige andere zwangerschapstest zou het streepje dan ook in de avond duidelijker zijn.
    De medici gaan er vanuit dat je urine 's ochtends het meest geconcentreerd is, maar dit hoeft dus niet altijd zo te zijn :)

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ligt idd aan de concentratie van de urine. Als je een paar uur niet al te veel gedronken hebt dan kan die in de middag ook hoog zijn.
    Ik drink 's avonds liters thee en ik kan me voorstellen dat bij mij de ochtend-urine ook niet al te geconcentreerd is.

4. happymama

happymama Niet meer actief

ik had m laat in de avond gedaan en vantevoren niet veel gedronken binnen een paar sec een vette 2e streep te zien

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    bij mij was ie in de eerste dagen ook 's middags en 's avonds duidelijker.. later in de ochtend duidelijker... maar toen was ik al 6 dagen overtijd...

Deel Deze Pagina