Willen jullie aub in mn album kijken, had donderdag al een test gedaan waarbij ik een heeeeeeel minimaal streepje zag, nu is ie iets duidelijker maar ik krijg hem niet goed op de foto, in het echt is hij donkerder. Ben ik zwanger? dacht altijd dat het streepje net zo roze donker moest zijn als het streepje wat er al stond. Ben zo nerveus
hartstikke zwanger test op NOD nog keer en je zult zien dat streep wederom stuk donkerder is. gefeliciteerd dus!
hoihoi ik zie wel een tweede streep hoor... net zoals velen hier zeggen streep is streep. maar zou nog wel even wachten voor alle zekerheid. doe anders over 2 daagjes nog een test mocht ie weer 2 strepen geven... maar hoop het wel voor je. succes gr samantha
Ik zit maar voor me uit te staren....vind het zo onwerkelijk......en vooral omdat ik echt ongi pijn heb, ik ga toch voor de zekerheid op mijn NOD nog een test doen...kan het gewoon niet geloven en zo snel.....
Hoi Meid, Echt wel zwanger hoor! kijk in mijn album, staan ook zulke testen in kon het ook niet geloven totdat de CB digitaal zwanger zei! Succes en heel erg gefeliciteerd
jij bent zwanger! Enne...bij een zwangerschapstest hoeft het 2e streepjes niet even donker te zijn hoor! (alleen bij 1e van Romed, en bij ovulatietesten ) Gefeliciteerd!
Overduidelijk! Gefeliciteerd! Geniet ervan. Ik had ook zo'n test, geloofde het ook niet, maar tis toch echt zo! Joepie!
Duidelijk! Gefeliciteerd! Hij is trouwens duidelijker dan mijn 1e test! Dat streepje was bijna onmogelijk om te zien!
Heb nog een tweede test gedaan en het is echt! Ben zo blij maar aan de andere kant ook zo onzeker, maar dat zal erbij horen.... Dank jullie wel voor de reacties