he snippie, begrijpen we elkaar nu verkeerd? mijn banner staat 2 dagen over tijd omdat ik nog niet ongesteld ben geworden. dus die staat juist goed. alleen geeft de test nog negatief aan. dus cross my fingers. hoop dat ik snel een positieve test krijg
ooh zo!dan heb ik het verkeerd begrepen!dus je bent al overtijd. meid ik duim voor je! hopelijk heb je snel een positieve test in handen!
Gefeliciteerd voor alle positieve testen! En nu op naar een mooie zwangerschap! Mogen wij..... ook maar snel positief testen.. Zelf heb ik totaal geen verschijnselen... behalve een raar gevoel in mn bui, maar dat heb ik altijd...
vrouwtje, ga je morgen gelijk testen? of wil je nog even wachten. Ik ga morgen wel weer testen als ik vandaag of vanacht niet ongesteld wordt althans. doe je mee morgen?
@ Hansje: Morgen testen we dan samen.... Spannend! Ikkan haast niet wachten... Aan de andere kant kan mn cyclus ook n dag of 2 langer zijn....
Ik nergens last van, vreemd gevoel in mnm buik. Maar dat kan ook dat andere zijn, verder helemaal geen symptomen.... Ps: Wat is jullie normale temperatuur. K heb n paar x steekproefgewijs gemeten...
ik heb hetzelfde probleem, dat ik niet precies weet hoelang mijn cylclus is, maar gewoon proberen. ik voel ook niets, heb alleen gevoelige borsten, maar dat heb ik ook als ik ongi moet worden. ik heb zojuist ook getest, ik weet het niet. ik denk dat ik zwanger ben. er verscheen binnen het halfuur een licht streepje, de verpakking geeft dan aan dat hij positief is, maar nu twijfel ik of het niet een te licht streepje is en het duurde ook vrij lang voordat hij verscheen. dus daarom morgen ook nog eens proberen. : mijn temperatuur weet ik niet. ik heb die methode nog niet toegepast
ja volgens mij is het raak! ik had vanochtend weer een licht streepje. geloof dat ik inmiddels 5 testen heb liggen omdat ik het niet kan geloven. bij de apotheek moesten ze ook erg lachen. en bij jou vrouwtje81. ik duim voor je!
Sluit me bij jullie aan! Ik moest gisteren ongi worden! Vandaag nog niet. Mijn cyclus schommelt nog wel een beetje tussen de 32 en 28 dagen, maar meestal heb ik na mijn eisprong één dag dr na altijd last van mijn borsten. Volgens mijn berekening zou ik rond de 18e februari mijn eisprong gehad moeten hebben, echter heb ik pas de 27e last van mijn borsten?!? Heb wel ongi gevoel in mn buik, maar verder nergens last van behalve erg moe zijn. Hier wachten we nog even met testen, in elk geval tot ik vijf dagen overtijd ben.
Gefeliciteerd hansje! Wat leuk! Wat mij betreft... ik heb nog niet getest, ik durf niet! Wil te graag.... en heb zo'n ongi gevoel...