Hallo mijn vraag is dus wie van jullie voor de eerste meerdere miskramen heeft gehad en hoelang het duurde voor je zwanger was van de 2de en heb je toen ook weer miskramen gehad of niet? ben hier wel benieuwd na aangezien wij in juni voor een 2de willen gaan en ik 4 miskramen heb gehad en aangezien ik best snel zwanger ben om de 3 maanden ongeveer en de eerste keer was ik gelijk zwanger. mijn man wil nu wel al voor een 2de omdat ie bang is dat het weer zo lang duurt en ik ben juist bang als we nu beginnen ik weer gelijk zwanger ben en dan vind ik ze net te kort op elkaar mocht het gelijk goed gaan mijn zoontje is namelijk echt super druk en wil de hele dag mijn aandacht en dus wacht ik liever tot hij 2 is zodat ie in iedergeval ongeveer 3 is mog het gelijk lukken. groetjes...
Ik heb meerdere miskramen gehad, vorig jaar juni bevallen van een meid en inmiddels bijna 23 weken zwanger van de 2e. Gelukkig gaat alles tot op heden goed en ik ben in de 2e ronde zwanger geraakt.. Ja je kunt helaas niet voorspellen of je snel zwanger raakt of niet. Dat verschilt gewoon per persoon. Bij een collega van mij heeft het 3 jaar geduurd totdat ze zwanger werd na de geboorte van een tweeling.
dat snap ik ook wel maar je hoort juist heel vaak dat de 2de dan sneller gaat of geen miskramen meer krijgt omdat je lichaam al een zwangerschap heeft voldragen en dus weet wat het is. dus ik ben benieuwd of dat ook vaak zo is.
Ik heb zelf geen miskraam gehad maar een vriendin van mij heeft voor haar eerste 3 miskramen gehad. Afgelopen weekend is dit kindje 1 jaar geworden en ze is nu bijna 12 weken zwanger van de tweede. Dit is trouwens goed gegaan zonder miskraam.
hoi, ik heb eerst 2 miskramen en een vroege miskraam gehad en toen een gezonde zoon. Nu weer een miskraam begin vant jaar en tot dusver is deze blijven plakken ik heb nu wel schildklier medicijn, het kan zijn dat de miskramen doormijn trage schildklier kwamen.
voor onze dochter 4 miskramen gehad, daarna toen ze 9 maanden was weer opnieuw begonnen voor een tweede..gelijk zwanger geraakt..helaas overleden tijdens de zwangerschap (20 weken)daarna weer 3 miskramen gehad..en nu opnieuw (blijvend??) zwanger..dochter is nu 26 maanden.. Het is per persoon denk ik heel wisselend hoor..je moet doen wat je gevoel zegt..a;s jij nog niet klaar bent voor een tweede moet je er gewoon nog niet aan beginnen..als je er wel klaar voor bent...go for it!!