Wie meld zich wel eens ziek op het werk zonder ziek te zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door mama van Marit, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nee hoor... Je hoeft je niet aangevallen te voelen hoor meid! Komt vaak genoeg voor. Heeft niks met jou te maken.

2. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Nee hoor!! Ik heb je toppic geneens gelezen (ja nu net).

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Doula, dat is inderdaad ook ziek hoor!!
    Niet in staat zijn om te werken = ziek.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hamis, jij zou je ziekmelden voor het laseren van je ogen :D
    Haha...

*nou niet pissig worden, is een geintje!*

5. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

nope! ik ging zelfs ziek naar het werk en werd dan weer naar huis gestuurd. het is rot voor je collega's idd en ik vind het zelf niet erg netjes om dat te doen.
    als mijn zoontje ziek was deed ik een dagje ruilen met een collega dan werkte hij/zij op die dag voor mij en dan werkte ik weer een andere dag voor hem/haar.

6. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    Ik ben van mening ziek is ziek, maar dan ziek met koorts en alles wat er eventueel bij komt kijken..
    Nu kan ik momenteel niet veel zeggen, heb al een paar dagen ivm de zwangerschap verzuimt de laatste weken. Maar dit is wel in overleg met mijn werk.

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Oke ik zou net zeggen , ik zou dan gewoon vrij nemen omdat ik sowieso elk jaar nieuwe vakantiedagen krijg. En ik vroeg het omdat het een operatie was of het wel kon in overleg uiteraard met de baas.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

;) weet ik toch!

9. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Doula en Mama van marit:

oke geen probleem dan

10. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113

Yep, zo werkt het bij mij ook ;) het rare is dat de wetenschap dat ik die baaldag kan gebruiken, ik eigenlijk zelden een echte baaldag heb. Overigens is het wel zo dat de verzuimcijfers van mijn baas de laagste zijn in het hele bedrijf ... Ik denk dat de wetenschap van die legale baaldag genoeg is ;) Iedereen wil 'm pas inwisselen als je 'm echt nodig denkt te hebben .... en dus doet niemand het, want iedereen denkt dat het altijd nog erger kan, en bewaart die dag.

11. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Niemand doet het toch gebeurt het;)

(geintje dames)

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ Elmo ja dat weet jij nog misschien maar nu krijg ik iedereen op me dak:S:S:S:S

MENSEN IK DOE GEEN OOGLASER OPERATIE DONT WORRY EN OOK ALS IK HET ZOU DOEN ZOU IK VRIJE DAGEN VOOR OPNEMEN

13. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik ben nooit ziek, alleen de afgelopen maanden 1 keer ziekgemeld omdat ik toen echt niet kon werken, zo ziek heb ik me echt nog nooit gevoeld. De dag ervoor heb ik gewoon gewerkt, tussen elke patient door naar de plee om alles eruit te schijten en kotsen en weer met 39 graden koorts naast de tandarts gezeten.

Tot hij zei; asjeblieft ga naar huis, ik word kotsmisselijk van je, LOL.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het topic loopt pas net...de schuldigen moeten zich nog melden :D

15. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

:Dlol:D hiiiihiiihiiihii

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hamis, wie dan?
    Niet zo'n drama maken he, je hebt helemaal niemand op je dak (ga maar kijken :D :D).

Ik ga naar bed, anders word ik morgen misschien met hoofdpijn wakker en dat is zonde, ik heb vakantie!

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik doe het nooit, maar ik verdenk enkele van mijn collega's er wel van....

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    echt kansloos, je kan heus wel werken met 2 afgeplakte ogen, je hebt tegenwoordig gewoon spraakcomputers en iedereen kan blind typen.

:D:D

19. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Oke dan ga ik als eerste hangen. Heb medelij met mij maar heb het gedaan(trekt boetekleed aan) Toen ik nog een klein dagaatje was heb ik wel is misbruik gemaakt van mijn mama en een verkoudheid aangedikt zodat mama mij ziek melde. Ik was nog jong he dus dacht verder niet na:(
    Ik ben eerlijk geweest wie volgt dit schaap;) over de brug

20. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Hoezo geintje? Ik zie hier tenminste 1 iemand die in het verleden in een topic vroeg of mensen ook hun zwangerschap weleens misbruikten om zich ziek te melden of iets niet te hoeven te doen.;)
    Misschien liegen we allemaal wel:D

Deel Deze Pagina