Hallo, Ik hoop dat jullie mij met de beste schoonmaak tip ooit kunnen helpen. Ik heb een afdruk van de Pampers Sensitive doekjes op de commode staan die ik er onmogelijk vanaf krijg en het irriteert me mateloos :x! Je kunt onderhand de streepjescode lezen dus je begrijpt wel dat het goed zichtbaar is. Heb van alles geprobeerd om het te verwijderen maar niks wil helpen . Wie o wie heeft er de GOUDEN schoonmaak tip? Liefs
ik had ook zoiets, dat had mijn man schoongemaakt met alcohol (uit het kraampakket) Anders met dasty proberen?
Misschien iets chemisch als spiritus of tinner proberen?ben je alleen wel gelijk ook de verf van de comode kwijt vrees ik maar dat is misschien wel over te schilderen? Succes!
schoonmaak/handen alcohol. Werkt hier altijd bij vlekken die ik met gewoon schoonmaakmiddel niet af krijg.
Ik herken het probleem, hier precies hetzelfde. Helaas het wondermiddel nog niet gevonden dus lees ff mee
Tot op heden nog niks gewerkt, ga straks bij mn moeder dasty halen. @ Lieselot: de verpakking van de pamperdoekjes hebben afgegeven op de commode. En dat is er nu ingetrokken.
Ben bang dat als het er echt ingetrokken is dat niks meer helpt buiten het schuren en opnieuw lakken...
Ik zou het met afwasmiddel proberen. Afwasmiddel op een droge doek doen en dan 'puur' op de vlek smeren. Ik krijg er wel olie en kringen mee van mijn tafel. Wellicht dat het hier ook voor werkt?