Bij de eerste had ik ook allerlei veranderingen. Bij de tweede ook maar nu bij de derde helemaal niets en zat ik eigenlijk te wachten op de menstruatie. Ik duim voor je dat het mooi roze wordt!
Ik geloof niet meer in symptomen. Omdat deze onstaan door progesteron in het begin van je zwangerschap en progesteron heb je ook na de eisprong. Ik had elke maand minstens 80% van de symptomen. Elke keer weer. Dus hier zei het helemaal niks. In december toen ik zwanger was voelde ik me ook hetzelfde als alle andere maanden. Behalve dat ik een dag of 8 na de tp een vreselijk felle steek in m'n liezen had en deze steken verder ook bleven. Ook in m'n doos en naar m'n anus. Toen ik in april zwanger raakte voelde ik mij anders.. heel anders.. die steken waren er weer. Ook 1 keer die hele felle gehad. En ik had echt zo'n raar gevoel dat het nu gelukt was. Terwijl ik dat in alle maanden dat ik niet zwanger raakte nog geen 1 keer heb gedacht. Ik hoopte wel maar wist het niet. Dus ja. Symptomen zeggen helaas niks.. een test die kan je vertellen of je gevoel klopt..