Misselijkheid

Discussion in 'Eerste symptomen' started by jpostma, Nov 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jpostma

jpostma Actief lid

Nov 11, 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Hallo,

Ik ben voornamelijk de hele dag misselijk. De ene dag is erger dan de anders maar het is toch wel de hele dag op de achtergond aanwezig. Heeft iemand tips wat ik hiervoor kan nemen? Wordt het een beetje zat na 2 weken :)

2. peppy37

peppy37 Actief lid

Apr 12, 2010
    145
    0
    0
    Hoi, ik heb dat ook - het voelt alsof ik niks kan eten, alles ruikt vies.
    Ik heb hiervoor pillen gekregen - Metoclopramide. Ik heb de eerste pil 2-3 uur geleden ingenomen en het slaat meteen aan. Ik voel me eindelijk goed weer. Ik ben niet van plan om ze 3 keer per dag te slikken, maar als het niet meer vol te houden is dan lijkt me fijn om zo iets te hebben.
    Misschien kan je ook het beste contact met gyn opnemen?

3. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Coca Cola drinken.. hier adviseerde de vk t.. hoorde het ook overal als advies.. kleine slokjes.. en het werkte perfect...misschien heb je er iets aan...

4. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik kreeg emesafene werkte perfect gewoon bij de assistente van de ha aangegeven en toen kreeg ik emesafene

5. Namosae

Namosae Lid

Jul 8, 2010
    79
    0
    0
    Meid, ik heb alles geprobeerd maar niets helpt. Ik ben ook de hele dag misselijk en geef ook veel over. Ik ben nu 9 weken zwanger en ik hoop echt dat het ophoudt.

Liefs,

Chantal

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hier af en toe nog misselijk, maar neem dan een paar crackertjes (van LU) als ik op mijn werk ben
    En idd zoals ichtus al zegt, kleine slokjes cola helpt bij mij ook wel

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hier hetzelfde probleem! Ik heb al geprobeerd om gedurende de dag steeds wat kleins te eten, maar dat maakte het alleen erger. Vandaag heb ik nauwelijks kunnen eten en voel me ietsje beter. Een collega gaf als tip gember capsules, maar volgens mijn huisarts kan dat weer schadelijk zijn in grote hoeveelheden. Volgens de HA 'wen' je er op een bepaald moment aan en gaat het meestal rond de 8e week beter :S

Hoe dan ook onwijs vervelend! Ik voel me ook de hele dag misselijk en het idee van iets te eten maakt het soms nog erger. Cola lijkt het idd wat af te zwakken, maar de misselijkheid verdwijnt bij mij niet. Andere tip was citroen, zelfs het er aan ruiken schijnt te helpen.

Sterkte iig!

8. jpostma

jpostma Actief lid

Nov 11, 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Hallo allemaal

Bedankt voor alle tips. Een cracker en cola helpt bij gelukkig erg goed. Had niet verwacht dat cola zo magisch kon zijn :p

Share This Page