wie meteen na curretage weer zwanger..?? hulpvraag..!!

Discussion in 'Miskraam' started by maybe3, Mar 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hallo,

Ik heb 2,5 week geleden een curretage gehad en inmiddels ook alweer mijn ei. Nu had ik gisteren was roze slijm verlies ongeveer 4 dagen na ei.

ik heb dit maar 1 keer eerder gehad en dat was bij mijn vorige zwangerschap tijdens de innesteling.

Nu heb ik vandaag een soort stekende pijntjes in mijn baarmoeder. Kan dit inderdaad een innesteling zijn en kan het zijn dat dit wat gevoeliger is omdat de curretage kort geleden heeft plaatsgevonden?

alvast heel erg bedankt,

Maybe

2. Sophy

Sophy VIP lid

Aug 28, 2011
    5,884
    2,892
    113
    Noord-Holland
    Ik zou zeggen "het kan".. maar dat is meer in het kader van "alles kan" dus pin je er niet teveel op vast. Beste devies is nog steeds om rustig af te wachten en over een dag of 10 te testen :) Sommige maanden voel je van alles...

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

Jun 5, 2011
    5,097
    503
    113
    Ik sluit me volledig bij Sophy aan!

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

dank je voor jullie reacties, het is inderdaad afwachten, heb met m,n domme hoofd vanmiddag voor alle zekerheid een test gedaan of al m,n hcg uit m,n lichaam was.. wat bleek... sinds de laatste test is het streepje nu weer donkerder geworden pfff ik maak mezelf gek...

vanaf nu bij kruidvat uit de buurt blijven en wachten tot over 10 dagen hihihi

5. tje87

tje87 Lid

Jan 18, 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

In november heb ik een miskraam/ curretage gehad.
    Nu inmiddels 16 wkn zwanger.
    Als ik terug reken was ik 3 weken na de curretage weer zwanger.
    Ik vond het zelf erg onrealistisch, maar het kan echt!
    Heb geen menstruatie gehad en heb ook niet getest of ik een eisprong heb gehad. Heb de natuur zijn werk laten gaan.
    Ik had ook snel het gevoel dat het wel raak kon zijn en dat gevoel klopte. Heb toen wel een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief (ookal was ik toen teruggerekend 3 weken zwanger).
    Dus blijf positief, maar hou wel rekening dat het ook niet zo kan zijn.
    Heel veel sterkte met het wachten.

Share This Page