Hallo dames ik denk dat mijn bericht hier niet echt hoort maar in het forum eerste symptonen krijg ik niet echt reactie, hier mijn verhaal: Op 24 januarie heb ik een mk gekregen en heb 13 dagen later mijn eisprong gehad! (goed gevoeld en getest) Uitgerekend zou ik dan afgelopen zaterdag weer ongi moeten zijn geworden en nu 3 dagen later ben ik dat nog niet! en vanmiddag nog een nega test. De hcg was uit mijn lichaam nog voor ik me eisprong kreeg (getest) En ik weet dat mijn cyclus in de war kan zijn door mij mk maar ik heb toch zo'n gevoel dat ik weer zwanger ben....! En dat heb ik bij mijn andere 2 zwangerschappen ook gehad en dat klopte toen ook, toen ik niet zwanger was heb ik dat gevoel nooit gehad. Ik heb: grotere bultjes op mijn borsten Witte vlokjes in urine Soms misselijk Vlinder (kriebel) gevoel in mijn buik (Vr)eetbuien Moe op momenten dat ik nog helemaal niet moe KAN zijn Emotioneel vaker plassen regelmatig na mijn nod diaree Soort van spierpijn gevoel in mijn buik rugklachten En gewoon heel erg het gevoel dat ik zwanger ben! Ik geloof dat dit ze wel waren. Vanmiddag voelde ik me zo vreselijk k*t omdat de test negatief was ik snap het gewoon niet Het kan toch niet zijn dat al deze symtonen duiden op NIKS??? het is ook niet zo dat het van het ontpillen is want dit is de 4de ronde maar wel eerste na mijn mk. Sorry ik moest even mijn verhaal kwijt! Gr Angelique
Het enige wat ik je aan kan raden is over 2 dagen weer testen, als die weer negatief is, zou je de huisarts kunnen bellen. Zij kunnen een bloedtest doen, deze is betrouwbaarder dan de huis, tuin en keuken testen. Succes!
thanx! ik denk dat ik vrijdag ochtend nog een test doen als ik nog niet ongi ben en anders idd miss ff de ha bellen! Gr An
tja, tis lastig... je kan niet veel meer doen dan afwachten en later nog een keertje testen... ik hoop voor je dat je alsnog posi zal testen! succes!
Hoi, ik wist de eerste maand na mijn mk ook zeker dat ik weer zwanger was. Ik had ook al jouw symptomen. Helaas bleek mijn lichaam me toch echt voor de gek te houden. Misschien vroeg in de morgen met de eerste urine testen? Ik hoop dat je echt zwanger bent!
Ik heb in augustus een mk gehad en wist in september ook zeker dat ik weer zwanger was. Ik ging uit van mijn gewone cyclus en testte dus na 28 dagen. Die test was zo negatief als dat hij maar kon zijn. Toch wist ik het zeker en na paar dagen weer een test gedaan. Ook deze bleef spierwit. Uiteindelijk na anderhalve week na nod verscheen het eerste lichte streepje wat aangaf dat ik toch gelijk had. Toen ik de eerste echo had met 8 weken volgens cyclus van 28 dagen bleek ik 2 weken minder ver te zijn dus pas 6 weken. Vandaar ook de laat positieve test. Ik zou dus als ik jou was nog even afwachten en anders langs de ha voor een bloedtest. Heel veel succes.
Bedankt iedereen! Ik wacht gewoon nog ff af en dan test ik weer opnieuw! O heb trouwens ook veel last van witvloed! was ik vergeten in me rijtje te zetten! Ik laat het hier wel weten of ik zwanger ben of toch nog ongi ben geworden! Gr An
Trouwens ik heb heel erg veel last van witvloed gehad, dat wordt nu net iets minder! En zondag ineens erge buikpijn, alsof mijn ongi eraan kwam.... Zou dit nog evt. innesteling kunnen zijn? 15 dagen na de eisprong? Gr An
Ik heb zelf geen ervaring met mk's. Ik voelde me begin van deze zwangerschap wel zwanger, maar de test was negatief. Ik was niet ongi geweest, i.v.m. 7,5 maand borstvoeding, dus ik wist mijn nod niet. Een week later toch nog maar even getest en toch echt wel zwanger. Soms weet je het zelf eerder dan zo'n stomme test ! Ik hoop voor je dat het raak is. Gewoon vrijdag nog eens testen.