had vanmiddag (uit het niets) het melodietje van "life goes on" in mn hoofd, je weet wel met "corky".
Maple Town! Oh ik was gek op dat programma, ik vond het zo geweldig! En toch ook wel telekids. Maar het allermeest mis ik de Storyteller en The Cave of the golden rose aka fantaghiro, daar bleven mijn zus en ik voor thuis...
Unit 13, voor het uitgaan altijd eerst even unit 13 op zaterdagavond. Niet voor kleine kindjes dus. Ik vind momenteel weinig goede productie´s van Nederlandse bodem op de tv. Jammer. Gelukkig hebben we nog *wie is de mol* maarja, dat is wel een uitzondering.
Zou wel vet zijn als telekids voor een keer terug komt. Een vriendin van mij kende het gewoon niet he...hahah echt te erg. En iemand zei Maple Town ja dat mis ik ook die serie vond ik zo vet vroeger. Er is niks leuks meer voor kids tegenwoordig allemaal bagger tekenfilms erg jammer.
qua persoon mis ik niet echt iemand maar wel qau shows Ik wil de honney moon quiz terug en rad van fortuin en prijzenslag maar dan wel de hans kazan versie
Ohja en deze nog. Van Villa Achterwerk Roos en de mannen; je weet wel die alle kinderprogramma's aan elkaar lulden in de Villafabriek. Dan kreeg 1 van die gasten een knal en herhaalde ze het 10 keer achter elkaar heel snel. Of bepaalde dingen die ze zeiden. Als kind lag ik helemaal blauw om die drie. En ook van Villa Achterwerk Ojajoh, dezelfde terugspoelgeintjes en gewoon heel flauw opgezet. Heerlijk. Hmm ik kijk eigenlijk alleen maar kinderprogramma's en cartoons.
Ohw keek vroeger op zondag ochtend altijd naar de vpro. Lag alijd in een deuk, (behalve mevrouw tencate, die vond ik vies) Rembo en Rembo idd whahaha dat was echt super. Personen die ik mis; uhm.... geen idee vind vooral de kindertv van nu echt vreselijk. Het is allemaal zo vol lawaai, adrem zijn, brutaal en grof. Weten jullie nog: Pelle wee du waa? en pudding tarzan en pippi en nils holgerson (is mijn zoontje nu helemaal gek van) en the storyteller..wauw dat was spannend en leuk en alles te gelijk!
ja die kinderprogramma's van nu,ik vind er ook geen fuck aan. m'n clienten zitten het altijd te kijken op het werk maar het is inderdaad veel lawaai/geschreeuw/hysterische decors. Wat ik ook leuk vond: Alfred J. Kwak en David de Kabouter. Dat waren niet van de schreeuwerige tekenfilms.
Schreeuwerig? Pffff, maak er maar gewelddadig/om geweld/macht draaiende tekenfilms, nog niet gesproken over die "meisjes" tekenfilms waar alles om het uiterlijk en jaloezie draait Echt om te huilen bah bah.
Voor mijn dochtertje zou ik het wel leuk vinden als bijv. vrouwtje theelepel en maja de bij weer op t.v. komen. Oh ja, live goes on, helemaal vergeten, was ook leuk. En Op goed geluk, zo'n datingshow waarbij ze met elkaar op vakantie moesten en de helft ruzie kreeg of geen woord meer met elkaar sprak . Rembo en Rembo, haha, die vond ik ook zo grappig, nam dat vroeger altijd op. Je had ook zo'n serie van een meisje wiens vader in Rio woonde (maar dus eigenlijk gewoon in de bak zat), volgde ik ook. Waar ik zo chagerijnig van word is dat ze nu al jarenlang dezelfde seizoenen van het Kleine huis op de prairie herhalen, terwijl er nog zo ontzettend veel afleveringen van zijn die ze niet laten zien. En die types van Van Kooten en de Bie: de vieze man, Memien Holboog, Dirk, Beerendien etc. Oh ja, medisch centrum west en Spijkerhoek.
Ja, Vrouwtje Theelepel en Maja de Bij. Vroeger was er ook een tekenfilm serie, dat heette geloof ik Candy. http://www.youtube.com/watch?v=sBhiHuEMTLo
Medisch Centrum West heb ik de hele serie van op dvd.. Zo gaaf om te zien, maar zooooo ouderwets.. Hahaha..