10 weken geleden is onze dochter geboren via een spoed keizersnede, maar nu ben ik dus al zo lang aan het wachten tot ik weer ongesteld word! Ik heb het nog nooit zo graag gewild, wil gewoon weten of alles weer werkt, weer beginnen met de pil, zodat we ook niet op hoeven passen met seks. We hebben het 1x met condoom gedaan, maar dat vinden we allebei nix. Hoop echt niet dat ik per ongeluk weer zwanger ben, ik ga me allemaal dingen in mn hoofd halen omdat het zolang duurt. Ik geef trouwens flesvoeding. Heb al wel een week of 2 het gevoel dat het eraan komt en verlies ook al een tijdje hele dikke klonten taai en doorzichtig slijm, sorry voor de details. Herkent iemand dit?? Dan zou ik weer wat gerustgesteld zijn...
Bij de ene duurt het maanden voordat ze weer ongesteld wordt en de andere vrouw is na 2 maand weer ongesteld... Je zult dus gewoon even geduld moeten hebben... Komt vanzelf wel weer op gang...
Ik herken je zorgen wel. Ik wilde ook graag dat het weer zou beginnen, want na complicaties (pre-eclampsie, fluxus, meerdere operaties) maakte (en maak) ik me ook zorgen of alles nog wel zou werken. Ik gaf wel (deels) bv, dus gebruikte een minipil, die als gevolg kan hebben dat bloedingen uitblijven. Weet dus niet helemaal hoe dat is als je fv geeft. Uiteindelijk na 5 maanden een minibloeding gekregen, iets daarna met mijn normale (combinatie)pil weer begonnen, en in de stopweek een echte menstruatie gekregen. Maar dat is dus wel een onttrekkingsbloeding, dus eigenlijk weet ik nog niks wat betreft of alles werkt . Ik heb dus geen adviezen of richtlijnen voor je, maar herken je zorg wel. Anders bel je even de huisarts (gewoon op telefonisch spreekuur?) om te vragen of het normaal is? Overigens kan je ook met de pil beginnen als je nog geen menstruatie hebt gehad.
Ik vloeide na 10 weken nig steeds Heel weinig, maar toch was het nogniet helemaal gestopt. Duurde dus ook ff voordat ik weer ongesteld was. Komt echt vanzelf!
Hier ook nog geen menstruatie gehad. De keizersnede is nu precies acht weken geleden. Had het ook allang weer verwacht.
Ik had 4 weken geleden veel (lichtroze) slijmen verloren en ik heb afgelopen weekend voor het eerst weer een druppeltje bloed gespot. ik denk dat mijn lichaam zich weer aan het voorbereiden is op een menstruatie Ik geef volledig bv. Bij zoonlief, bevalling, kwam het na 12 weken weer ondanks bv...
Ik heb geen keizersnede gehad, maar werd wel pas na een week of 12 weer ongesteld.. Op een gegeven moment ben ik gewoon 'blind' begonnen met de pil..
Geef je borstvoeding? Ik werd door de keizersnede en de borstvoeding pas 6 maanden na de bevalling weer ongesteld.
Ik heb ook een spoedkeizersnede gehad en 6 weken borstvoeding gegeven. 10 weken na de keizersnede werd ik weer ongesteld.