Misschien een hele gekke vraag, maar ik kan dus echt niet terug vinden wie ik moet benaderen als ik een vraag heb over bepaalde pijlers. Hoe kan ik terug vinden wie ik moet benaderen per pijler?
Alle moderators modderen (hihi) overal Alleen de verloskundigen, lactatiekundigen etc. hebben hun eigen onderdeel. Je kan een vraag dus stellen of een topoic dus melden via het verkeersbordje wat bij elk bericht te zien is. Iedereen ontvangt deze melding en de eerste die online is / tijd heeft handelt het af.
Ah oke .. de forums. Duidelijk! Als je een algemene vraag hebt over een forum kun je die hier (in dit forum) stellen, je kunt één van ons een pb sturen maar je kunt ons ook een email sturen via het contactformulier. Heb je een vraag over een bepaald onderwerp of bericht dan kun je het beste het melden icoontje (verkeersbordje met uitroeptekentje) van het betreffende bericht gebruiken. Op die manier zit er voor ons direct een link bij naar het bericht en krijgt iedereen, van het beheer, je melding te zien. Lotte