Wie moest er ook ff omschakelen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door lindsay83, 18 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Hier idem dito. Vooral met winkelen is het zo apart. Ze hebben zo leuk spul, en stiekem droom je er wel van dat je ooit tussen dat leuke spul mag shoppen. Maar op t moment van liep ik na de jongens afdeling ben je gewend na 2 jongens, en me man zei; hoooo daar is de meisjesafdeling hoor. Zat ik hem aan te kijken of ie gek was haha. Oja we krijgen een meisje :) Maar het is super leuk hoor kan ik je vertellen. Ze is helemaal gek met haar broers, en haar broers met haar! Het is echt heel leuk 2 stoere jongens en dan 1 lief klein meisje erbij!

2. Loon28

Loon28 Actief lid

31 jan 2012
    138
    0
    16
    Ja dat had ik ook.
    Gisteren de 20 weken echo gehad en mijn gevoel zei duidelijk een jongen maar totdat we het geslacht te horen kregen van de VK 3 streepjes dus een meid!
    Ik dacht echt van nee dat klopt niet hoor....
    Dus ik moet nog wel nu even aan het idee wennen. Maar zijn net zo blij hoor!

3. beccie

beccie Niet meer actief

ik heb het ook heel erg,
    ik heb al een jongetje en ik wist nu zeker dit word weer een jongetje.
    maar bij de 20 weken echo bleek het toch echt een meisje.

ik wou mijn hele leven altijd graag een meisje, nu nog steeds hoor ben super blij,:D
    maar kan het nog steeds niet echt geloven.
    ben nu zo jongetjes gewend. moet echt heel erg omschakelen.
    Vind het nog steeds heel raar om in de winkels naar roze kleertjes te kijken hihi

4. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moest ook echt omschakelen. Ik wilde een meisje, zusje voor mn dochtertje en ook makkelijk omdat ze op 1 kamer komen. Maar het was een jongen. Nu ben ik er helemaal aan gewend, maar toen ik het net wist heb ik het wel ff moeilijk gehad. Moest voor mn gevoel afscheid nemen van iets, ook omdat het waarschijnlijk het laatste kindje is.

En sinds ik de schopjes kan voelen ben ik ook al weer helemaal verliefd. Ben wel heel even bang geweest dat dat niet zou komen.

5. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    wat leuk om al deze verhaaltjes te lezen, zelf zijn wij ook bezig voor onze eerste wonder en ik persoonlijk heb nu al het gevoel dat het een jongen word, ben heilig overtuigd! Wie weet word ik niet eens zwanger maar ik denk als het lukt het een jongen is.
    Heb zelf 2 zusjes en 1 zus, mijn ouders zijn gescheiden en mijnvaders vriendin heeft 1 dochter en 1 pleegdochter, mijn moedersvriend heeft 2 dochters, ik ken alleen meisjes dus ik hoop stiekem op een meisje maar denk een jongen haha raar is dit hé! Ik hoop zo dat we snel zwanger zijn en mee kunnen dromen met jullie!

6. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Had ik ook hoor :)
    Bij ons zoontje gingen we er eigenlijk vanuit dat we een jongetje gingen krijgen omdat iedereen in de familie (langs vriend zijn kant) jongetjes heeft;)
    Nu bij ons 2de kindje had ik van in het begin het gevoel dat het een meisje was en werd met 16 weken ook bevestigd :)
    Ik was echt door het dolle heen zo gelukkig maar ook nog zo voorzichtig want stel nu dat ze het mis hadden.. Nu bij de 20weken echo en de 24 weken echo nog eens 2x bevestigd dat het wel echt 100% zeker een meisje is en toch kan ik het nog moeilijk geloven:D
    Word het eerste meisje in de familie bij mijn vriend na 7 kleinzonen dus ook voor hen even wennen;)
    Nu na de 24 weken echo en het ondertussen 3x duidelijk gezien te hebben durf ik met een gerust hart aan iedereen vertellen dat wij wel degelijk een zoon en een dochter gaan hebben;)
    Heb dus wel een hele tijd moeten wennen:p

7. Koon

Koon Niet meer actief

Mijn vriend moest omschakelen! Hij was ervan overtuigd dat we een meisje zouden krijgen, maar het was toch echt een klein ventje. VL had al bijna roze chocolaatjes gekocht voor de echo haha.
    Ik had vanaf de positieve test het gevoel een jongen te krijgen.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb beide keren even moeten omschakelen, maar dat was beide keren in een fractie van een seconde gebeurd.
    Wij wisten van tevoren het geslacht niet, maar ik had toch een idee in mijn hoofd. Dat bleek bij de geboorte niet te kloppen, maar als je dat warme glibberige kindje in je armen krijgt is het sowieso goed, of er nu een piemeltje aan zit of niet. Maar ik heb beide keren wel zo'n omschakelmomentje gehad, was oprecht verbaasd.

9. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Heb van de week al gepost hier.....20 weken echo gehad en we krijgen een jongetje, zo niet verwacht:D. Dus eff omschakelen....hihi

10. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hier ook, vk dacht een jongetje en alle NUBers ook! Maar het is een meisje! :D

11. zeewoldemama

zeewoldemama Actief lid

23 aug 2012
    213
    0
    16
    Vrouw
    huismoeder
    Flevoland
    Ik moest ook ff omschakelen. Ik heb 2 zonen en 1 dochter en nu zwanger van weer een jongetje. Heel leuk hoor en praktisch ook superhandig omdat jongste zoon pas net 1 is maar ik had me ook helemaal ingesteld op een meisje.
    Vooral ook door die Chinese horoscoop. Die heeft bij mij altijd gelijk gehad, bij mn zusje en vriendinnen ook. En nu dus niet.;) Deze zwangerschap is ook zo anders dan de vorige, had echt een meid verwacht.
    Nu ook dolblij met een gezonde zoon op komst en gelukkig duurde de teleurstelling maar kort maar was toch ff slikken. Zeker toen echoscopiste niet helemaal zeker was en we week later nog eens terug mochten...

12. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was zo overtuigd van een jongen! Sterker nog...ik heb altijd gedacht dat mijn eerste kind een jongetje zou zijn. Nou, niet hoor. Een meisje! Ik was heel erg verrast! Wel leuk hoor, ik dacht meteen aan jurkjes en haarspeldjes :D, maar moest wel echt omschakelen.

13. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

24 sep 2012
    2.256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Wij zijn nou sinds een half jaar ook bezig voor ons eerste wondertje. Nog voordat we uberhaupt erover gesproken hadden om serieus te beginnen ben ik er altijd heilig van overtuigd geweest dat ik een jongetje krijg. Wist het zeker en wilde dat ook.
    Nu we echt bezig zijn heb ik al bijna vanaf het begin sterk het gevoel dat het een meisje gaat worden. Ben nog niet eens zwanger haha.
    Heb al allemaal meisjesnamen en kan alleen maar denken aan een meisje. Vreemd hoor hoe dat in mijn hoofd gaat.
    Hoop dat ik snel kan meepraten want na een half jaar begint het nu toch wel een beetje te kriebelen waarom het nog niet gebeurd is.

Geduld is een schone zaak ;)

14. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    hier altijd al een heel sterke wens gehad naar een dochter, en wat was ik dolblij dat nr 1 een dochter was!!! ik was door het dolle heen. Nr 2 was ik overtuigd van nog een meisje, daar hoopte ik ook erg op. Toen het een jongen bleek, moest ik echt omschakelen, ik en een zoon? ik zag mezelf helemaal niet met een jongen. Toch was het gelijk goed bij de geboorte en ik voelde me apetrots op me zoon. Maar het was geen makkelijke baby, waar me dochter zooo makkelijk was, was me zoon echt een huilbaby. we hadden onze handen vol aan hem.
    toen ik opnieuw zwanger was, hoopte ik zo op een dochter. want mijn beeld was nu dat meisjes gewoon ook veel gemakkelijker waren. het bleek een jongen en ik moest echt even slikken. maar nu hij er is.... o o o het is net zo een tevrede kindje als grote zus, maar dan in jongens variant. wat een schat. nu zwanger van nr 4 en over enkele weken wordt onze 4de geboren. Ja ik hoop erg op een meisje, want 2 jongens en 2 meiden lijkt me geweldig!!! maar bewust gekozen om het dit keer niet te weten, want ik weet zeker, tijdens de echo kan ik een licht gevoel van teleurstelling voelen als het een zoon zou zijn, maar als de baby geboren is en in me armen ligt kan het me geen donder schelen of het een zoon of dochter is, dan is het me kindje, ongeacht het geslacht. En dan voel ik me enkel trots.

Deel Deze Pagina