Mama's uit Friesland?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Sjotefle, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Was geloof ik al eerder een topic van geopend, alleen ik zag dat die gesloten is...Daarom start ik maar een nieuwe zoektocht om te zien of er ook hier nog memmie's zijn ;)

2. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    toekomstige mama ook goed?

3. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Maar natuurlijk, alles is welkom! Ik zie dat je al heel wat hebt meegemaakt...en dat je nu weer zwanger bent? Hoe gaat het met de zwangerschap?

4. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    ja klopt helemaal :)
    het gaat goed met de zwangerschap op dit moment ruim 13w zwanger
    in het begin erg ziek geweest maar gelukkig begint dat langzaam over te gaan en kan ik voorzichtig beginnen te genieten
    Gister en eergisteren iedereen verteld over de zwangerschap
    En morgen voor het eerst echte controle+ hartje luisteren bij de verloskundige, wat ik toch nog erg spannend vind

ik zal een beetje over mezelf vertellen
    ik ben 24 jaar en woon samen met mijn vriend in een van de Friese 11 steden ( ;) )
    en ik werk als gastouder bij een gezin met een meid van 5 jaar en een jongetje van 1,5 jaar.

5. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    hallo dames

hier nog iemand uit friesland

@meiss gefeliciteerd met je zwangerschap spannend hoor morgen je eerste echo
    ook werk als gastouder bij mij thuis heb nu 1 oppas jongetje van 1.5

6. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    vergeten ik ben 33 heb een zoon uit een eerdere relatie van 12
    woon samen met mn nieuwe vriend hij heeft een zoon uit een eerdere relatie van 4 en eind nov stop ik met de pil en gaan we voor een biebie van ons samen

7. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Gefeliciteerd Meiss! De eerste 12 weken zijn nu voorbij, geeft je dat al een goed gevoel?

@smiley80 welkom! Leuk om hier nog iemand uit Friesland te zien. Spannend, nog eventjes aftellen dus en dan aan de klus ;)

@voorstellen: Ik ben een mama van 23 jaar, woon ook in één van de friese steden, ben getrouwd en een thuisblijfmama. Daarom vind ik het wel fijn om wat contacten op te doen :)

8. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    He wat gezellig!
    Ik meld me ook ;)
    Ik loop richting de dertig, en ben in verwachting van onze tweede spruit. Meiss, je loopt een paar dagen voor op me.
    Ik woon niet in een van de 11 steden :p

9. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    #9 meiss, 2 sep 2013
    Laatst bewerkt: 2 sep 2013
    wat gezellig :D nog een gastouder ;)

echo's heb ik al gehad :D mijn verloskundige maakt geen echo's daarvoor moet ik naar het echocentrum

met mijn geschiedenis een echo gehad met 7 weken om te kijken of het hartje klopte (dit was het grootste probleem bij mij) en met 10w4d de termijnecho gehad en toen ben ik een hele week voor uitgezet naar 11w4d :D
    morgen 1ste controle afspraak dus wegen, bloeddruk enz en natuurlijk even hartje luisteren

ik ben blij dat ik de eerste 3 maanden voorbij ben maar word pas echt blij na de 20w echo
    dit heeft te maken met mijn schoonzus die 2 maanden geleden is ingeleid net voor de 24w omdat haar kleine mannetje geen niertjes had
    dus tot de 20w echo toch wel wat spanning

oow zie nu je woonplaats pas haha
    ik heb daar op vmbo gezeten en mijn eerste vriendje woonde daar haha :D

heel even een echofoto (haal em wel weer weg hoor ;) )
    Bekijk bijlage 347811

10. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    gezellig :D

oow we lopen echt bijna gelijk
    hoe voel je je? en al vaak mogen gluren na de kleine?

11. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    mooie echo meiss

sjotefle ik zie nu ook je woonplaats. We wonen vlak bij elkaar ;)
    Oeh nu ben ik zooo nieuwsgierig. Wie weet heb ik je wel eens zien lopen oid :p

12. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Wat een mooie echo, en wat duidelijk ook!
    Daar wordt je gelijk verliefd op :)

Frummelk jij ook van harte welkom! Van harte met je zwangerschap. Verloopt alles goed?

13. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Dat maakt mij ook heel nieuwsgierig!! Er staat een foto bij mn profiel haha. Waar in de buurt woon je dan precies?

14. meiss

meiss Bekend lid

11 nov 2012
    644
    0
    0
    we zijn weer helemaal goed gekeurd
    helaas wou de kleine donder niet 2 tellen stil liggen dus van het hartje weinig gehoord
    maar het super bewegelijk zijn was een goed teken :)

15. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    @meiss mooi dat je weer bent goed gekeurd vandaag

als ik die echo foto zie dan gaat het nog meer kriebelen hahahah
    moet nog ff geduld hebben en dan nog wachten op een pos test natuurlijk

ik woon ook niet in 1 van de 11 steden zet het er liever ook nog niet bij stel dat er wel iemand mee kijkt die mij kent wil nog niet dat iedereen weet dat we voor een kleine gaan daar om vind ik het ook zo leuk om hier op zp te kletsen

fijne dag nog iedereen zal even poetsen in huis

16. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    @meiss wat super zeg! Geniet er lekker van, want zwanger zijn is toch wel een van de mooie periodes uit je leven :) Kan niet wachten tot ik ook weer zwanger ben, want een derde komt er alleen nu nog maar eventjes niet...terwijl ik best wel graag wil en mijn man ook hihi.

@smiley80 logisch dat je het er niet op zetten wil, alle begrip voor :) Nog even en dan mag je weer hihi, en aan je pendels te zien gaat het dan ook nog snel gebeuren ;) Volgend jaar worden er 2 mooie friese beebies bij geboren hihi

17. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    zo huisje weer schoon en nog ff naar de action geweest moet zo nu en dan ook even gebeuren he kijken om nieuwe leuke dingen in huis
    had 2 sfeerlichten gehaald met home is where the heart is in het roze

@sjotefle ja heb gister 2x een pendel gehad
    nu kijken of het uit gaat komen of dat het toch eerder of later word
    wanneer maakt ook niet uit als we maar zwanger worden toch
    dat wil iedereen graag

eerst maar eens stoppen met de pil en dan aan de klus:)

18. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    sjotefle je (kleine) foto zegt mij niets. Maar je bent ook nog wat jonger dan mij...

Meiss fijn dat het allemaal weer goed was. Ik heb een angelsound en luister 's avonds zo nu en dan eens. Blijft een pracht-geluid.

Smiley spannend dat jullie er weer voor willen gaan. Hopelijk is het snel raak! Ik houd me ook stil qua woonplaats/naam ect. Ik wil ook liever niet herkend worden. Zat zelfs te dubben of ik me wel bij dit clubje zou aanmelden ;)

19. smiley80

smiley80 Bekend lid

1 aug 2013
    572
    0
    16
    gastouder
    friesland
    het word het eerste kindje van ons samen dus dat is indd wel erg spannend helemaal omdat ik mn vriend al heel lang ken en ook al eerder een relatie met hem heb gehad maar dat is 14 jaar terug nu hebben er elkaar vorig jaar weer gevonden sommigen zullen het snel vinden maar aangezien ik 34 word volgend jaar wouden we niet te lang wachten je weet nooit hoe lang het gaat duren

20. Sjotefle

Sjotefle Actief lid

14 aug 2011
    301
    0
    0
    Fulltime huismama!
    Fryslan Boppe
    Smiley ik zou me niet zoveel aantrekken van die reacties van buitenaf. Jullie weten zelf wanneer jullie er klaar voor zijn toch? Daarnaast kennen jullie elkaar ook al een poosje...

Ik zal vandaag weer eens even flink aan de schoonmaak, ben er nog niet echt aan toegekomen. Zijn 2 weken op vakantie geweest, dus nog een bult was, en gister moest F. voor het eerst naar de peuter dus het is even druk allemaal. Maar ondanks dat kan ik het toch niet laten om dit forum te checken hihi.
    Fijne dag iedereen!

Deel Deze Pagina