Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Succes skyscrapper! Alleen dingen doen die je leuk vindt, anders heeft het geen zin. Zo heb ik zitten twijfelen weer een abbo te nemen op de sportschool, maar ik doe het niet, ik vind er niks aan. Ik ben dan eerder sponsor en dat vind ik toch zonde van mijn geld. Weet nog niet echt wat ik dan wel ga doen eigenlijk. Wandelen vind ik op zich wel leuk, dus misschien dat iets vaker doen en misschien 1x per week extra tennissen. Had ook al het springtouw van de meisjes tevoorschijn gehaald:cool:.

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Kirst jij gaat dat ook halen!! En niet vergeten ik ben al wel 6 weken bezig bijna. En heb je als galgenmaal iets slechts gegeten? Oja ik lees het al. Wat is heksenkaas?

Bereke dank je wel. Balen dat je gewicht tegen viel. Maar he laat je niet ontmoedigen he!! Kan het niet ook vocht zijn? Ik weet niet of je wel voldoende drinkt?
    Schrale troost maar ook hier gaat er wel eens iets naar binnen wat totaal niet in het dieet thuis hoort!!! Ik heb vd week cupcakes gemaakt voor vrienden en gisteren voor de leidsters op het kdv en ja dan moet er toch ook geproefd worden.

Anouk welkom en succes!
    Je hebt het wel mooi gesplitst je totaal gewicht. Ik hoop dat je je doel haalt voor dit jaar.

Papier dat herken ik wel de drang naar zoetigheid wordt veel minder. Ik nam vd week een slokje van iets of een hapje en ik dacht gatver het is niet eens lekker. Vroeger kon ik daar een hele berg van op.

Skyscrapper jij ook welkom en succes. Ik hoop dat je kwaal niet al te ernstig is?

Hier vandaag een goeie dag gehad. Heb me goed aan mn menu gehouden (oke ik heb de aardappelen gebakken ipv gekookt) en heb zelfs weer wat meer water gedronken vandaag. Merk wel dat nu t warme weer weg is ik daar wat meer moeite mee heb. Enige is nu wel dat al mn broeken zo wijd gaan zitten en ik dus aan het dubben om nieuwe te kopen of daar nog 2 kilo mee te wachten. Ik denk het laatste.

3. bereke

bereke Niet meer actief

Kibbeling, dat is heel goei nieuws als al je broeken te groot worden :). Kan je binnenkort fijn gaan shoppen en met een goed gevoel buiten stappen in de winkel!

Skyscrapper, welkom en veel succes!

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Zo vanmorgen om half 7 opgestaan :). Pff da was vroeg...maar stond meteen op met een positieve gedachte en dat doet me goed. Heb net alles klaar gezet voor mijn ontbijt, vraag me alleen af hoe ik deze week in godsnaam 2 kiwi's wegkrijg, ze zijn altijd zo zuur en de gele hadden ze helaas niet. Nou ja da's dan ff pech voor mij, ik gooi ze in de yoghurt met honing, dus zal vast goed komen. Heb er zin in:p

@kibbeling, jaja mijn galgenmaal wal gewone ribbelchips met heksenkaas. Dat is een roomkaas-achtig smeerseltje met heel veel knoflook. Lekker dippen dus, maar wel slecht. Maar heb er van genoten. Heb wel wat overgebleven is weggegooid, voor het geval ik in de verleiding kom :D.

Nou ik stap mijn autootje in om richting werk te gaan, tot later!

Xxx

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke dat is idd een goed teken kost me alleen weer een hoop geld aangezien ik nog zo'n 10 af moet gaan vallen. Ik heb wel tegen mn zus gezegd als mt 40 me goed zit koop ik 2 nieuwe. En ik zal denk ik voor de fotoshoot in okt toch een nieuwe broek moeten kooen. Staat zo lomp op de foto in een veela.te wijde broek.....

Kirst goeie start gemaakt!
    Werkse vandaag ik mag vanavond aan de arbeid. En vanavond eten we lekker patatjes! Officieel moeten ze uit de ovenaar collega heeft de verkeerde gekocht en wilde al de goeie halen. Ik zei nee joh voor een keertje is dat niet erg :)

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jij ook werk ze! En geniet van je frietjes:D. Hier viel de yoghurt met kiwi reuze mee, vond het zelfs lekker, alleen het wad echt te veel, dus heb het laatste beetje laten staan. Heb al veel gedronken, helaas geen groene thee op het werk, dus heb ik maar kruidenthee gepakt. Ik mag zo 2 muesli bollen met kaas en ik kijk er nu al naar uit:D

Fijn weekend allemaal!
    Xxx

7. Eriva

Eriva Niet meer actief

Hoi meiden! Wat doen we goed ons best allemaal :)!

Vandaag 1e dag bodieboost, tot nu toe gaat het prima en nu erg vol van de 2 muesli bollen! Gisteravond nog lekker gegeten, bbq :) en nu keihard er tegen aan. Vanochtend gewogen, ben heel benieuwd naar het resultaat volgende week zaterdag! Spannend en echt weer een uitdaging!

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Goed bezig! ! Pff hier belt manlief op of we niet samen met vrienden wat gaan eten vanavond. Daar baal Ik dan zo van. Ik ben zo gemotiveerd dat ik dit wel wil laten slagen. Dus ik eet nu gewoon thuis en hij met de meiden bij vrienden:). Gezellig. .. maar ik moet eerst die bodieboost onder de knie krijgen. Pff lastig dit, want manlief vindt dit niet leuk:) keuzes, keuzes. ...

9. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ik herken je gevoel, ik zou daar ook niet tegen kunnen, vooral als je er net helemaal op bent ingesteld er voor 100% voor te gaan! Goede keuze zo vind ik hoor! Succes nog!

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dank je voor je steun, ja ik wil echt dat dit gaat slagen. Ik weet ook wel dat ik zo nu en dan wel iets mag, maar ja de eerste dag meteen. ..aaah baal ervan. Als ik thuis ben kruip ik denk ik mijn bed maar in:D:).

11. bereke

bereke Niet meer actief

En hoe gaat het vandaag bij jullie?

We hebben net een iPad gekocht dus dadelijk mijn dagboek maar eens gaan aanvullen. Ben een beetje bang voor gisteren ;)...

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Fijn een ipad!! Kun je nu je dagboek weer bijhouden! Het zal vast goed komen joh! Vandaag verder een beetje goed gegaan?

Hier ging het wel goed. Het eten is gewoon eten :D. Klinkt raar, maar het is eigenlijk niet anders dan wat ik normaal eet, alleen is het nu meer in balans. Heb wel mijn eerste obstakel overleefd. Ik ben niet naar vrienden gegaan om daar te gaan eten, maar heb net thuis voor mezelf gewoon gekookt. Manlief en kids zijn wel daar blijven eten. Vind het wel knap van mezelf dat ik nee heb gezegd en dat ik zo gemotiveerd ben :D. Ik merkte vanmiddag wel dat ik opeens zin had in iets lekkers. Duidelijk geval van suikerverslaafde ben ik bang :) Heb verder enorm veel gedronken, dus heb veel tijd doorgebracht op de wc :p. Vanavond mag ik walnoten, maar die vervang ik door pinda's. Vond de walnoten ietsje te duur ;) ( pin die ik ben...)

13. bereke

bereke Niet meer actief

Ja ben blij met de ipad want via gsm surfen is toch niet zo handig...

Ik vind het knap dat je niet mee geweest bent. Was makkelijker om gewoon mee te gaan en ginds te eten.
    Is niet pinnig vind ik. Zou net hetzelfde doen denk ik ;).

Ja vandaag ging het vrij goed gelukkig!

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Goed zo bereke! Ja idd het schermpje van de telefoon is uiteindelijk toch altijd net iets te klein ;).

Ja die vrienden van ons die wonen in België en daar hebben ze overheerlijke Belgische frietjes met nog lekkerdere Belgische mayo :cool:. Dus het was eigenlijk gewoon geen keus voor mij, ik moest heel hard NEEEE zeggen :D

15. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik ga morgen er weer tegenaan! Wil graag 20kg afvallen.. moet lukken het is me namelijk al vaker gelukt..

16. bereke

bereke Niet meer actief

Ha Kirst, dat is dus ook elke vrijdag mijn probleem want dan haalt mijn schoonvader frietjes voor iedereen. Zo lekker maar zo slecht!

Welkom mama van Gilani! Veel succes!

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @bereke, ik snap dat zo!! En dan vooral jullie frieten :D.

@mamavangilani, succes! Knap dat je al ooit eens eerder zoveel bent afgevallen! Gaat je deze keer ook lukken!

Hier vanmorgen opgestaan met vreselijke honger :$. Zo maar mijn yoghurt eten. Moest er vannacht ook een keer uit om te plassen, pff echt te veel gedronken gisteren overdag;). Maar mijn motivatie is er niet minder om :).

18. bereke

bereke Niet meer actief

Fijn hè, als je zo gemotiveerd bent! Maakt het veel 'makkelijker'.

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Nou ik hoop dat ik het lang vast kan houden hoor. Ik begin vaak erg gedreven en dan na een paar dagen is die helemaal verdwenen. Maar nu moet ik zeggen dat ik nu wel anders start en me ook anders voel. Maar goed we zien hoe alles verloopt :).

20. A2CA

A2CA Niet meer actief

Gisteren gewogen, weer 2 kilo eraf. weeg nu 67.1 ben nu ongeveer 6 weken bezig en al 6 kilo eraf, hoop dat het zo door blijft gaan.

Deel Deze Pagina