Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wow knap hoor! Dat zal vast goed komen!:)

2. bereke

bereke Niet meer actief

Heel mooi resultaat manyana!

3. Eriva

Eriva Niet meer actief

Wow, 67 kilo, netjes hoor! (Dan heb ik nog een lange weg te gaan...)

4. Mayfair

Mayfair Actief lid

31 okt 2010
    235
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    En? Hoe gaat het met jullie?
    Het weekend vind ik het toch altijd wat moeilijker.
    Vooral de zondagochtend met lekkere broodjes en croissantjes :)
    Lukt het ook een beetje met de nieuwe Bodieboosters?

Succes allemaal!

5. Eriva

Eriva Niet meer actief

Succes! Ga je nog iets bijzonders doen dan of gewoon gezond eten en bewegen?

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Lastig is dat ge, vond het daarom wel fijn dat ik gisteren begon een dat ik moest werken. Dan is het toch wat makkelijkst. Fijne zondag allemaal:)

7. Eriva

Eriva Niet meer actief

Gaat heel goed hier :), genoeg kunnen eten, gisteravond een lekkere lauwwarme Italiaanse salade, had niet verwacht dat ik dat zo lekker zou vinden. Dus geen klagen tot nu toe! Normaal eet ik in het weekend altijd alles waar ik zin in heb, dus veel te veel slechte dingen...:) voel me goed nu;)

8. A2CA

A2CA Niet meer actief

Bedankt voor jullie complimentjes.
    Heb veel dieete geprobeerd maar was nooit vol te houden, of ik deed niks eten en dat is natuurlijk niet vol te houden. Ik deed toch altijd snoepen enzo. Nu volg ik koolhydraat beperkt/arm dieet en omdat ik nu eigenlijk bijna niks meer mag van de slechte dingen is het voor mij veel beter volhouden dan als je wel alles met mate mag eten.

Hoe gaat het ondertussen bij jullie? Al veel kilo's kwijt? Misschien een tip voor als jullie het moeilijk hebben, ik denk altijd zo, het is 5 minuten genieten en dan is het op en dan heb je er weer een kilo aanplakken

9. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He slanke dennen :D

Kirst goed van je dat je op je eerste dag voet bij stuk hebt gehouden en dus lekker thuis hebt gegeten.

Eriva jij ook al zo goed bezig.

Bereke wat fijn een ipad gaat idd net even wat gemakkelijker als op je telefoon. Hoe gaat het eten bij jou? Al een beetje je punten goed kunnen verdelen over de week?

Manyana goed bezig hoor. Hoeveel wil je er nog af gaan vallen?

Mayfair de weekenden zijn qua diëten ook niet helemaal leuk en dan ben ik nog aan het werk geweest dit weekend.

Hier vandaag heel de dag netjes gehouden aan mn menu tot aan het avondeten. Officieel moest ik spaghetti eten maar dat werd een overheerlijke pizza!!!! Ik heb er op mijn gemak en met veel smaak van gegeten. Ik kreeg hem niet eens helemaal op... Moet wel bekennen dat ik wel gelijk aan mijn darmen merk dat ik niet gezond heb gegeten.
    Morgen weer wegen...ben benieuwd vrijdag stiekem gewogen en toen was het 87.9 kg. Ruim onder mijn eerste doel van 7 kg. Spannenddddddddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!

10. bereke

bereke Niet meer actief

Oh spannend kibbeling! Ik moet morgen ook weer.

Vandaag ging het goed. Nee nog geen weekplanning gemaakt. Morgen eens bekijken!
    Ja dat plannen blijft een eeuwig zwak punt vrees ik...

11. Eriva

Eriva Niet meer actief

@kibbeling, krijg altijd trek in kibbeling door jouw naam :), wat ben jij al goed afgevallen zeg, 7 kilo! Succes morgen!!

12. bereke

bereke Niet meer actief

Oh en een pizza kan heel lekker zijn hè :D. Moet ook kunnen af en toe.
    En gek om te merken dat je lichaam vlug gewend is aan gezonder eten hè.

13. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Vorige week goed volgehouden maar dit weekend wel teveel gegeten. Mijn man zei gisteravond dat ik inderdaad wel dik geworden ben,vooral m'n kont. (Redelijk hudge noemde hij het),dat kwam wel even hard aan. Maar ja ik vroeg er ook om.
    Dus m'n schouders er weer onder en er weer tegen aan:)

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Pff nooit leuk he om geconfronteerd te worden en al helemaal niet als je eigen man dat zegt ;). Maar goed dat je weer gemotiveerd bent! Kom op je kan het :)!!!

Hier vanmorgen doodmoe opgestaan, pff zou wel in bed willen blijven liggen :). Maar helaas ik moet weer werken en natuurlijk moet de meiden naar school. Ben nog steeds gemotiveerd en ik ga er nog steeds voor :D

15. A2CA

A2CA Niet meer actief

@ mamamadelon erg is dat he als je man zoiets zegt, mijn man vertelde mij dat ook voor ik begon met afvallen alleen dan wat netter.

@ kibbeling ik wil het liefst nog 12 kilo maar weet niet of dat realistisch is dus met nog 7 kilo ben ik al tevreden.

16. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Mamamadelon jeetje das wel hard gezegd (al weet je ergens dat t waar is). Succes deze week je kan het!

Manyana als je ervoor gaat moet t te doen zijn. Zet hem op!

Bereke lastig he dat plannen. Daarom ben ik wel blij nu met die weekmenus. Het geeft je hou vast en voor straks heb ik een richtlijn.
    Weet ff niet meer of jij het zei maar het is echt heel bizar hoe snel je lichaam aan anders/gezond eten went. Ik vind mn smaak ook veranderd. Zoetigheid is nu al snel veels te zoet. Hahaha

Kirst balen dat je niet helemaal fit.bent. Ik hoop dat je de dag wel goed door gaat komen.

Ik hoop dat ik niemand vergeten ben.
    Hier op de weegschaal gaan staan en ben die 7kg ver voorbij!!! Ik weeg nu 87.1kg!! Ben er gewoon 8.4afgevallen!! Ben zo trots op mezelf.
    Ik zat gisteren wel naar obese hoe gaat het nu met te kijken en iemand daar zei iemand in mn hoofd moet ik er soms nog aan wennen dat ik zo afgevallen ben. Ik denk soms nog dat ik breder ben als dat ik ben. Ik herkende me daaar wel in. Zo raar he je gedachten.
    Ik ga mn kleine vent ff aansporen om op te schieten dan gaan we naar kdv en richting werk.

17. bereke

bereke Niet meer actief

Even vlug tijdens sigaretpauze: ben 1,1 kg kwijt ondanks rampzalige vrijdag. Dus nu 3,3 in totaal denk ik. Yes :D!

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @kibbeling: wow daar mag je supertrots op zijn!! Wat knap van je om al zoveel kwijt te zijn:). En volhouden, want je kan het!

@bereke: jij mag ook trots zijn, zie je wel dat je na een keer zondigen niet meteen 10 kilo aankomt! Je hebt het verder super gedaan!

Hier gewerkt vandaag. Was wel een beetje lastig met het eten van mijn tussendoortje in de ochtend. Uiteindelijk al rijdend in de auto mijn banaan gegeten. Dadelijk mijn wortels naar binnen werken. Ik wijk met het avondeten wel iets af dan wat het boek voorschrijft:). Ipv dat ik zelf soep maak, eet ik maar kippensoep. Moet dadelijk zwemmen met de meisjes en daarna zelf tennissen, dus weet niet waar ik de tijd vandaan moet halen om nog te koken. De maandag is altijd zo'n ren en vliegwerk en daar heb ik zo'n hekel aan, maar ja het is niet anders ;)

Ik zou zo graag nu al op de weegschaal willen staan.. Gewoon om te kijken of het al werkt. Voor mijn idee mag ik namelijk zoveel eten, dat ik niet begrijp hoe ik af kan vallen zo. Al moet ik zeggen dat ik nu veel meer groenten en fruit eet en helemaal niet snoep;). Nou ja het is alweer bijna zaterdag en dan mag ik wegen en meten :p

19. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke hoera!!! Jij ook goed bezig.

Kirst soms is t ook even kijken hoor hoe en wat met je tussendoortjes das hier net zo. Ik heb vandaag ook mn koek in de auto gegeten. Ik eet nu ook veel meer dan anders voor mn gevoel maar juist doordat er nu regelmaat in zit val ik af.
    En dank je ik ben dan nu ook 6 weken bezig week 7 is vandaag gestart. En geloof me je merkt snel genoeg aan je broek of je afvalt hoor.

20. bereke

bereke Niet meer actief

Mamamadelon, ai dat is niet fijn om te horen :(. Maar ook wel extra motivatie! Het gaat je lukken!

Kirst, wakker geraakt? Nee niet wegen want dat kan zo demotiveren, zoals ik bewezen heb ;).

Kibbeling, super meid! Dikke proficiat hoor! Jij bent heel goed bezig.

Ik vind het plannen en regelmaat enzovoorts moeilijker dan het weerstaan van lekkers. En dat is een serieuze valkuil....
    Maar voor nu ben ik gewoon blij met mijn resultaat. Kan het alleen niet ingeven in de app. Vlieg er dan telkens uit :/.

Deel Deze Pagina