Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Mag ik meedoen?:)
    Ik moet, na stoppen met roken, hormoonbehandeling om zwanger te raken en na een zwangerschap wel minimaal 15 kilo kwijt. Ben in mijn leven nog nooit zo zwaar geweest als de afgelopen drie jaar.

Nav je krabbeltje Bereke: ja, het gaat 'al' drie dagen goed! Heb 's middags en 's avonds wel trek hoor, maar ik zet door! Heb nog niet gesmokkeld.;) Ik doe geen WW, maar eet drie boterhammen per dag met gewoon beleg, een banaan (of ander fruit), 's middags een plakje ontbijtkoek en avondeten. That's it.......hoop dat t voldoende gaat zijn om wat kilo's kwijt te raken.;):)

2. bereke

bereke Niet meer actief

Welkom Jatobe! En gewoon de methode gebruiken die jou het beste ligt! We komen er wel!

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Mag ik ook mee lullen ?? :D
    Ik moest 10 kilo nog afvallen door de zwangerschap.

Nu ben ik 1,5 week bezig met een koolhydraat beperkt dieet en het werpt zijn vruchten af :D Afgelopen vrijdag voor het laatste gewogen en toen was er 2,5 kilo vanaf! Vrijdag ochtend ga ik me pas weer wegen.

Mijn dieet ziet er zo uit;
    O; shake
    T; groente
    L; shake
    T; 2 eieren (gekookte of gebakken)
    A: bord vol met groente en stuk vlees
    T; bakje magere yoghurt met Slimpie erdoor

De hele dag drink ik alleen maar Slimpie

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Gezellig jatobe en mam1991 :D.

Succes met de strijd en het lukt ons vast!!

Hier vandaag geen beweging, althans niet meer dan het noodzakelijke:). Dadelijk stadten met de meisjes en dat is beweging genoeg. Vanavond de taartenworkshop, dus dan wordt mijn joker ingezet, hopelijk eet ik niet te veel. Het grappige is is dat ik me lichamelijk goed voel, terwijl er slechts een kleine 2 kilo af is, stom is dat he...nou ja zal vast ook een doelman tussen mijn oren zitten, maar het belangrijkste is is dat ik me goed voel.

Fijne dag weer dames!

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Mag ik mij ook melden?
    Ik wil er minimaal 10 kilo nog af hebben, dit na mijn zwangerschap.
    Geef nog bv..

6. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke zo kan je je wc bezoekjes ook zien ja. Hahaha dat heb ik op mn werk ook hoor.
    En ik ga nu pas maandag weer wegen beloofd!!

Kirst geslaagd voor gordijnen? En succes met het schoenen kopen.
    Fijn dat je je met 2 kg eraf al beter voelt. Wil niet zeggen dat je er nu bent he? ;)

Eriva houdt vol en negeer die choco kruidnootjes!!!! Ik kan die oliebollen ook negeren!!

Jatobe, mama1991 en Jane welkom in de strijd tegen onze kilo's.

Hier ook geen rijke man getrouwd.....dus zal ook hard moeten werken voor mn geld. Ik liep vandaag hier bij het winkelcentrum en ik rook echt die heerlijke geur van oliebollen!!! Oh wat een marteling zeg!!! Maar ik heb me groot gehouden en me gewoon aan mijn menu gehouden. Vandaag wel een lange werken te gaan. Heb eerst avonddienst en daar achteraan de slaapdienst. Maar ik ga me sterk houden :D

7. bereke

bereke Niet meer actief

Welkom mam en Jane! En veel succes!

een doelman tussen je ogen Kirst? Ikke nie snappen :p.
    Maar ik voel me ook al beter terwijl het eigenlijk nog maar peanuts zijn bij mij.

Rijke man is hier ook niet het geval. En ga graag werken maar die druk hè :(...

Oh da's nog een pittige avond kibbeling. Wat voor werk doe je?

Ja ik hou van chocolade en dan is de Sint niet ideaal. En als alles al zo vroeg verkocht wordt, is het helemaal lastig.

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0

Whaha, langleve autocorrectie....:D

Pff hier een vanmorgen eerst ruim 500 euro lichter voor de gordijnen. En vanmiddag was echt een ware hel. Echt heb er zo'n hekel aan. Voor de jongste was ik binnen 5 minuten klaar, helaas was het voor de oudste een heel ander verhaal. Eerst heel de stad doorgelopen met ze en uiteindelijk in het dorp toch nog kunnen slagen. Echt ik ga voortaan nog maar naar 1 winkel en dan maar niet bezuinigen op schoenen :x. Nou ja als het goed is ben ik nu klaar voor de rest van de winter, ze hebben kleren en schoenen.

9. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik heb nu zo'nnnnnnnn trek he!! Hebben jullie dit ook rondom dit tijdstip? En t duurt nog anderhalf uur voor we eten....... hellup.................... nee! Ik ga niets eten! Op naar de koelkast..................voor een drankje!

10. bereke

bereke Niet meer actief

Jatobe, ja herkenbaar! Ik neem dan meestal fruit of yoghurt.

Kinderschoenen zijn duur hè! Net als gordijnen. Maar nu ben je er weer voor even vanaf.

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Pff nou idd, was weer genoeg uitgegeven voor de rest van de maand. Was gelukkig voor madelief geslaagd voor schoenen van shoesme voor 50 euro, dus dat was een meevaller, maar ja de rest van de bedragen waren al aardig hoog, dus mocht ook wel.

Ik heb mijn dip ook altijd zo rond half 5... Dan duurt het nog ongeveer voordat manlief thuis is, dus dat is dan lang. De afgelopen week heb ik netjes wat gezonds op, maar daarvoor at ik vaak iets van koekjes of chips :)

12. Eriva

Eriva Niet meer actief

@Jatobe, jane & mam, welkom hierbij! En succes natuurlijk :)

@kibbeling, heel goed dat je de oliebollen hebt kunnen weerstaan, tja, de moeilijke periode met lekker eten komt er helaas weer aan...

@bereke, ja ik moet me ook altijd zo inhouden bij het sinterklaas schap in de supermarkt, niet leuk, het is allemaal zo lekker :(. Vorig jaar was ik hoogzwanger rond deze tijd, toen zijn er heel wat choco kruidnoten doorheen gegaan, schaam...

@kirst, fijn dat je voor alles weer geslaagd bent. Veel plezier bij de workshop! En niet teveel snoepen ;)

@hier, hier ook geen rijke man :( dus moest vandaag ook gewoon werken.... De hele dag op mn kont gezeten, erg druk gehad, weinig gedronken. Net weer een heerlijke maaltijd gekookt uit het boek. Het smaakt echt hartstikke goed allemaal en voel me ook goed in mn vel :)

13. bereke

bereke Niet meer actief

Eriva, fijn dat het zo goed gaat.

Ik kwam net tot de ontdekking dat ik vorige week twee keer iets ben vergeten in te geven. Hierdoor kwam ik op een weektotaal van -4 punten :) Bij week 1 was dit zelfs -7! Moet dus echt nog op zoek naar beter, magere alternatieven ;). Vooral qua tussendoortjes (melkproducten)! Maar goed, dat leer ik ook wel weer hè.

14. Eriva

Eriva Niet meer actief

Gelukkig dat je er nu alsnog achter bent gekomen bereke! Magere melkproducten, van optimel ofzo? Of een lekker handje walnoten o.i.d.? Rijstwafel, snack a jack...

15. bereke

bereke Niet meer actief

Bedankt voor de tips! Ben zelf hierop gekomen na wat zoeken: speculoos, rijstwafel/snack a jack, nic nac, tuc, gemengde noten en happers van peijnenburg. Natuurlijk niet dagelijks maar af en toe én kleine hoeveelheden. Verder dagelijks fruit en magere melkproducten. Jammer dat Griekse yoghurt zoveel punten kost!

Trouwens snack a Jack en happers heb ik moeten opzoeken! Kennen we niet in België. Maar ga sowieso af en toe boodschappen doen in NL.

16. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Nic Nac ken ik ook niet. :)Ik heb net twee wortels op, pfff hahha. Maar het knabbelen (of liever knagen was wel goed!). Wij hebben wel gewoon volkoren ontbijtkoek in huis.

17. bereke

bereke Niet meer actief

Dat zijn zo van die letterkoekjes.

Wortels zijn wel lekker tussendoortje! Kan ik ook eens doen.

18. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hoe vaak sporten jullie als ik vragen mag?

Vanochtend ben ik naar de sportschool geweest, morgen avond moet ik weer van mijzelf want vrijdag gaan we een weekendje weg met schoon ouders.... En dan wordt er dus gezondigd :(

19. bereke

bereke Niet meer actief

Ik nog niet :)

20. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik heb m hometrainer, die staat best zwaar, tis in elk geval veel zwaarder dan gewoon fietsen pufpuf. Ik fiets nu drie keer in de week vijf kilometer op 'dat ding'....dás 20 minuten echt flink doortrappen en een kleine berg op.;)

Deel Deze Pagina