Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je kleintje!

Ik zit een beetje te wachten tot de knop vanzelf omgaat maar it's not going to happen... Ik ga mezelf in gang moeten sleuren en doorbijten.

Bedankt voor de tip. Ik ga eens op zoek naar het boek!

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mij lukte het steeds niet maar nu met het boek ben ik goed op weg.. Goed een terugval kan altijd maar het voelt nu anders dan normaal dat ik steeds terug viel nu ga ik er echt voor

3. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

ja de ene komt er van aan, de ander valt veel af. ik ben heel erg ziek geweest de doktoren dachten dat ik een gezwel in mijn lichaam had. gelukkig is het maar een.gluteninterantie. ik was zo ziek dat ik regelmatig op de spoedeissende hulp belanden.
    nu achteraf hebben we een verklaring voor die kilos. mijn darmwand was stuk. mijn lichaam kon niks verteren. dus sloeg hij alles op. nu ook als ik een fout maak kom ik zo drie/vier kilo.aan. het dieet hou ik prima vol. maar het verdriet dat ik van 70 kilo naar 115 kilo ben gegaan vind ik honderd keer erger en dat ik mijn werk door die intolerantie heb moeten verlaten.

4. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Hier nog 20 te gaan. Dan zit ik op de 80 (mag ook met mijn lengte)
    De eerste 15 ben ik kwijt geraakt met dr frank in 3 maanden. Wonder boven womder is dit er ook afgebleven.
    Van de zwangerschap ben ik ook alles kwijt maar mijn figuur lijkt op de een of andere manier wel voller dan voorheen.
    Ik geef nu borstvoeding alleen krijgt ik daar vreselijke honger van dus ik moet nog uitvogelen om een beetje een stabiel eetpatroon te krijgen.
    En eventueel dus heel langzaam af te vallen.

5. bereke

bereke Niet meer actief

Pfoe beertje, wat erg! Hopelijk voel je je snel terug beter. Lichamelijk en psychisch. Dikke knuffel.

Kleintje, dat klinkt toch al goed. Ben benieuwd!

Polkadotjes, doe maar lekker rustig aan want je bent nog niet zolang geleden bevallen. Maar goed, dat zal je zelf ook wel weten he :p.

6. sofie21

sofie21 Actief lid

25 jan 2010
    301
    0
    0
    Hee meiden kom me ook ff melden ik ben ook veel te zwaar en ben het nu zat en wil echt 20 kilo kwijt ga gewoon 2 keer in de week sporten en normaal eten geen snoep en rotzooi meer tot nu toegaat het goed.. Succes meiden!

7. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113

8. bereke

bereke Niet meer actief

Sofie, welkom en veel succes!

Marihi, niet makkelijk he... En gek dat eten zo een sterke kracht heeft eigenlijk. Dat we ons daardoor beter gaan voelen terwijl het eigenlijk het probleem alleen maar groter maakt.

9. frommel

frommel Fanatiek lid

26 apr 2010
    1.042
    0
    0
    Ik ben voor m'n zwangerschap 41 kilo afgevallen. Heb toen een jaar een stabiel gewicht gehad, pas NA mn zwangerschap (dus in de afgelopen 5 maanden) ben ik weer aan gaan komen. 10 kilo in totaal, terwijl er voor mijn gevoel ook zeker nog 10 af moest. Heb nu dus weer 20 kilo te gaan, maar voor mn gevoel zijn dit wel de 20 moeilijkere kilos. Daar zal ik echt harder voor moeten werken.

Momenteel geef ik bv, en accepteer daarom mn gewicht. Maar voel me er echt niet fijn bij. Wel ben ik nu weer meer aan het letten op wat ik eet, want het is niet de bedoeling dat er nog meer bij komt! Ik kom gauw aan, daar hoef ik nieteens heel veel of gek voor te eten.. ik heb vaak geen zicht waar het aan ligt, want mn eetpatroon lijkt op heg oog normaal. Wel ben ik een emotieeter...op gewicht blijven vind ik nu al een uitdaging.

Het blijft een worsteling.

10. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Door een heupafwijking, veel pijn, operaties ( die mislukt zijn) en lange revalidatie periode ben ik veel aangekomen.
    Ik woog 100 kilo toen ik zwanger was ( ik ben 1,83 lang), daar kwam nog eens 25 bij tijdens de zwangerschap, kreeg bi en kon helemaal niks meer dus dat ging vlot ;).
    Sinds de bevalling ( 8,5 maand geleden) ben ik ondertussen 30 kilo afgevallen.....
    Ons kindje heeft de eerste maanden erg veel gehuild en slecht geslapen, hierdoor veel met hem rondgelopen ( weleens vergeten te eten enzo) en steeds de trap op en af gemoeten.
    Dit heeft me veel pijn bezorgd, maar er dus wel voor gezorgd dat ik nu 30 kilo kwijt ben.
    Ik wil er nog 15 kwijt en dan ben ik tevreden ( zeg ik nu....;)).
    Dus hoewel ons mannetje nu heel vrolijk is en het super goed doet blijf ik extra bewegen en ga er veel op uit met hem.
    Probeer wel mn lijf een beetje in de gaten te houden anders krijg ik weer veel pijn en heeft hij niks meer aan me, niet echt een optimale situatie maar we maken er het beste van :)

11. bereke

bereke Niet meer actief

Frommel, dat klinkt wel als.een goed plan om nu even gewoon stabiel proberen te blijven. Borstvoeding vraagt toch veel van je lichaam he...

Oh ben ook bijgekomen na mijn bevalling. 20 van de 35 kilo's zijn van erna.

12. Annette123

Annette123 Niet meer actief

Minder koolhydraten: minder rijst, pasta en aardappels. Ik schep normaal aardig wat op. Tijdens mijn zwangerschapssuiker moest ik daarmee minderen. Dat betekende 3 kleine aardappeltjes of 1,5 opscheplepel rijst en pasta en daarbij heel veel groente. Ook geen gepaneerd vlees. Het is dus niet uithongeren, want je moet tussendoortjes eten ! Voorbeeld: 's ochtends een boterham, rond 10 uur een appel, 's middags 2 boterhammen met mager beleg als kipfilet/smeerkaas met minder vet, rond half 4 een rijstewafel/fruit/ontbijtkoek/yoghurt en 's avonds dus gezond eten. Eigenlijk zijn boterhammen ook koolhydraten, maar dat ga ik dus niet minderen hoor. En daarnaast veel water en thee drinken.
    Mijn valkuilen zijn dus: grote porties en lekkere trek 's middags voor het eten en 's avonds.
    Ik kan mijn gewicht helaas niet accepteren. Ja, alleen als ik niet in de spiegel kijk of foto's terug zie. Dan schrik ik altijd een beetje. In mijn hoofd heb ik altijd een slankere variant van mezelf, maar die foto's en spiegels zeggen helaas iets anders. Ik hoef echt niet mager te worden, maar zou graag bovenbenen willen hebben die niet tegen elkaar aanschuren en bovenarmen willen hebben die niet meeschudden als ik zwaai :$:D

13. bereke

bereke Niet meer actief

Hanneke, fijn dat je zoveel kilo kwijt bent maar heel jammer dat het op die manier is gegaan :(. Moet heel zwaar geweest zijn voor je. En die laatste kilo's zullen je ook wel lukken!

14. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx Bereke. T gaat ons allemaal lukken :D

15. Annette123

Ik weet niet wie de Jersey Shore weleens keek, maar Snooki is zo veel afgevallen. Dat vind ik zo knap! Ik vind haar nu wel te dun hoor, maar toch is dit wel een motivatie voor mij. Als zij het kan, kan ik het ook .. toch ?!

16. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo is het Annette!

17. bereke

bereke Niet meer actief

Ik hoop het Hanneke!

Annette, de spiegel is mijn vriend ook niet.
    En ik eet tussendoortjes maar dan heb ik nog honger :(.

18. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor tussendoortjes eet je dan? Misschien eens iets anders nemen?

19. Annette123

Misschien hang ik wel wat before & after plaatjes van haar op de koelkast. Misschien wat rare blikken van bekenden die op visite komen haha

20. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Annette, als het helpt.....;)

Deel Deze Pagina