Lastig is dat he... Idd heel snel naar morgen Succes met de verkoop van jullie huis. Staat die allang te koop? Hopelijk dat er een koper tussen zit!
Nee, een maandje pas. Wel al drie bezichtigingen gehad, maar geen koper helaas. Hoop dat die er morgen tussen zit.....
Jatobe ook voor jou snel de dag om!! Ik hoop dat je morgen veel kijkers hebt en dat je appeltaart zo heeeeeerlijk ruikt dat er een koper tussen zit. Hier net m'n Japanse mix op en een half flesje water (van dat laatste toch wel beetje spijt want geheid dat ik moet plassen vannacht) en zo naar bedje toe. Morgen weer op tijd op voor werk.
Nou het lot heeft me nu nog gunstig gezind blijkbaar.... Ik ben door gister gelukkig niks aangekomen, er is deze week dus 0,5kg vanaf. Ben er heel blij mee gezien bij belabberde week. Nu er vol voor gaan, want dit houdt anders natuurli niet lang stand. Baal vreselijk dat ik al zo vroeg wakker ben, het is nu kwart over 7 . Zelfs de kindjes slapen nog. Ik heb rust ook niet he . Vandaag eerst op kraamvisite en vanavond bij vrienden catannen. Het weekendje is deze rustig en niet te veel ingepland as zondag lekker rustig aan doen met de meiden, want ml is een dagje weg . Xxx
Hoi meiden, hoe is het met jullie? Ben gister hier niet geweest en had meteen heel veel in te halen met lezen!! Ik ga zo sporten, ja, ja, na 3 weken niet te zijn geweest.... heb dus geen tijd om op iedereen te reageren. Vandaag weegdag en jawel, een kilo eraf, joehoe! Had ik echt nier verwacht, want ik had donderdagavond toch wel een eetbui omdat ik ongesteld was geworden... Ben nu 80, 3, hopelijk volgende week onder de magische grens van 80 kilo. Vandaag een drukke dag met veel visite, dus ik kom morgen weer even lezen! Fijne zaterdag allemaal!
Kibbeling, jij bent echt goed bezig. Knap hoor! Kirst en Jatobe, hopelijk dat het vandaag heel makkelijk en goed gaat zodat jullie weer goed terug vertrokken zijn!
Ik lees en reageer in stukken hè Kirst, goed dat er toch een halve kilo vanaf is!! Geeft weer moed hè. En wordt je vanzelf zo vroeg wakker? Eriva, goed zo! Ik hoop dat je de 7 volgende week ziet verschijnen . Zou super zijn hè!
Jatobe, ik vind niet direct hoe ik het kan berekenen voor je. Al moet het wel mogelijk zijn lijkt me. Maar zit op iPad en dan geraak je niet overal in het programma. Wil je wel mijn inlogcode geven zodat je zelf eens kan speuren via een laptop of pc. En anders moet je iemand zien te vinden met een ww calculator (misschien via forum ww) of je inschrijven voor een maandje bij ww online. Opzeggen gaat heel vlot trouwens.
Zo, ben bij . Pfoe ben nog moe. Maar rustig aandoen dit weekend. Morgen steakdag van de school. Zal wel wat punten kosten maar heb er rekening mee gehouden. Alleen stom dat ik de volgende ochtend al direct op de Weegschaal moet.
Ja ik ben een vroege vogel. .. Zou graag uit willen slapen, maar eenmaal wakker dan heb ik de rust en het geld niet om te blijven liggen. Dus ik ben eigenlijk altijd het eerst wakker, want mijn meiden die kunnen wel lekker uitslapen. Slapen is wel mijn hobby, maar met dat ik overdag nog graag wel zou willen slapen, maar daar komt ook nooit iets van
He oliebolletjes Bereke een goeie dag vandaag? Kirst goed gedaan ondanks je mindere week. Nu weer volhouden! Balen dat je zo vroeg wakker wordt uit jezelf. Klinkt gezellie catannen bij vrienden. have fun! Eriva goed gedaan een kilo eraf!! Hier vandaag een nette dag qua eten en bewegen. Netjes mn menu gevolgd e n zo lekker smullen van mn legale pizza Met de clienten lekker wezen wandelen en boodschappen gedaan en vanmiddag nog ff naar de hobbybeurs geweest. Ook weer gewandeld. Was een veweeglijk dagje en ik ben er dan ook moe van. Verder niet veel op de planning vanavond.
Hè oliebolletje (alias kibbeling ) Goed bezig jij! Geniet van je pizza! Lekker hoor, misschien dat ik die van de week ook ga maken . Hier vandaag ook een goede dag. Alleen nauwelijks bewogen, maar goed. Dadelijk koken, het wordt aardappelen, broccoli en een stukje kipfilet. Echt Hollands eten. Vanavond aan de thee of water en niet snoepen. Hoop maar dat ze geen chips op tafel zetten .
Ik haat vroeg opstaan! Mmmm lekkere pizza! Hier zijn ze dat ook net gaan halen maar ik hou het maar op carpaccio. Ook lekker. Ja goede dag gehad maar weer druk.
Verdorie nu heb ik nog teveel punten binnen . Was grote portie en heb alles op. Ach ja, we zullen maandag wel zien zeker.