Kirst ik hoop dat ze je geen chips hebben voorgehouden en zo wel dat jij heel dapper nee hebt gezegd net als ik vanmiddag tegen het Turkse eten. Bereke het zit je nog niet helemaal mee he? Ik hoop dat je snel een oplossing vindt voor je puntendilemma. Hier een nette dag achter de rug. Morgen weer een en dan maandag weer wegen........
Tot vandaag ging het eigenlijk beter. Maar zal nog wel beteren als ik nog wat langer bezig ben denk ik... Fijn dat het bij jou goed gegaan is .
Alles goed gegaan gisteren en ook nog gewonnen, dus mijn avond kon niet meer stuk. Balen Bereke dat je weer te veel punten hebt gegeten. Het zal uiteindelijk vast eigen worden om daar mee om te gaan. Vandaag een dagje rustig aan. Manlief moet weg, dus misschien ff met de meisjes het bos in. Fijne zondag allemaal!
Ja omdat het afhaaleten was en ik de hoeveelheden moet schatten. Plus vind de exacte ingrediënten niet terug bij ww. Dan wordt het een beetje gokken. Hier straks de steakdag en verder ook niks. Mijn man zit in de ouderraad en moet dus ook gaan helpen. Fijne zondag meiden!
Kirst gefeliciteerd met je overwinning van gisteren. Het is echt eeuwen geleden dat ik catan heb gespeeld. Nog naar t bos geweest? Bereke hoe was de steakpartij? (hahaha dat klinkt ook wel raar als je het zo leest?) Hier vandaag een goeie en sportieve dag. Vandaag op de fiets naar mijn werk gegaan! 20min heen 25 a 30 min terug. Had tegenwind terug en andere route genomen. Verder netjes aan menu gehouden. Hoop dat dat morgen terug te zien is op de schaal.
Hè kibbeling, volgens mij moet je morgen gewoon resultaat zien, je hebt zo goed je best gedaan afgelopen week. Hier een pyjamadagje gehouden, de meiden wilden dat, dus ik zeg geen nee. Heerlijk niks gedaan. 3 potten thee leeggedronken, dus heb voldoende gelopen richting wc . Morgen weer werken en zoals altijd weer een druk dagje. Werken, zwemmen, tennissen. Is goed voor de lijn
Kibbeling, ik verwacht echt wel een goed resultaat bij u hoor! Jij bent echt goed bezig! Kirst, knap dat je je toch hebt weten in te houden bij je vrienden. En dat je gewonnen hebt . Hier een goede dag achter de rug. Buiten de frietjes dan. Maar heb deze week toch 8 punten over in tegenstelling tot week 1 en 2. Ben benieuwd morgen maar twijfel toch wat... Fijne avond!
@bereke, die weegmomenten zijn toch nog altijd even spannend... Maar zal vast goed komen! Succes morgen!
Kirst heerlijk zo'n luie dag! En groot gelijk als je.meiden het willen aan toegeven. Ik hoop echt dat ik resultaat zie. Ik wil gewoon heel dicht naar die 86 en t liefst eronder... Dan heb ik de 10 gehaald...... fingers crossed dan maar. Morgen weer rennen en vliegen voor jou zeg.
Goedemorgen! Min 900 Gr wat het totaal op 5,1 kg brengt. Doel 1 is bereikt ! En toch beetje sip omdat de weg nog lang is. Maar goed, we komen er wel!
Bereke wat goed doel 1 behaald!!! Op naar doel 2! Het is mij ook al voor bijna de helft gelukt dus jij kan het ook!! Hier ook gewogen en -1 kg. Helaas niet onder de 86. Ik weeg nu 86,7 kg volgende week moet ik gewoon die 10 hebben gehaald. Das toch wel mn doel eigenlijk. Ik ga fijn een eindje werken. Kirst succes met je drukke dag vandaag nog!
Goed bezig bereke!! Je mag trots op jezelf zijn!! Kibbeling jij ook goed bezig!! Volgende week dan heb je je doel van 10 kilo bereikt! ! Hier goed bezig, gewerkt en dadelijk zwemmen. Ben blij als het vanavond half 10 is. Dan zit ik eindelijk op de bank. ...