Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Thanks!! Ik zit nu even voor 10 minuten en dan door naar tennisles.... Pff nog 2 uur te gaan en ik heb rust :D.

Vandaag een goede dag gehad, met geen tijd om te snaaien, dat is dan wel weer een voordeel :).

Fijne avond dames!

2. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke en Kirst dank voor de lieve woordjes.

Kirst je tennisuurtje ook nog overleefd? En wel goed dat je idd geen tijd had om te snaaien.

Hier gisteren gezwicht voor een stukje cake..... Er bleef nog een stukje over en die heb ik weggegooid! Vond het wel zonde maar dacht ik ga t niet opeten.
    Vandaag een vrije dag en ben nog ff aan t bedenken wat we gaan doen.

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @kibbeling, dat stukje cake, daar mag je van genieten! Goed van je dat je de rest hebt weggegooid! Nu weer hop het gareel in :D.

Hoe is het met de rest van de meiden? Allemaal nog goed bezig?

Hier was ik gisteren helemaal op. Zat om half 10 op de bank en heb er 2 uur opgezeten :). Ging natuurlijk veel te laat naar bed en kon vanmorgen niet opstaan. Gelukkig wilde manlief de meisjes naar school brengen, dus kon ik op mijn gemakje doen. Net mijn nek en rug laten masseren en het begint nu eindelijk een beetje los te komen :). Weer een goede start vanmorgen, dadelijk lunchen met de buuf en dan vanavond heerlijk spinazie eten. Wordt weer een goede dag, ik voel het :p

Have A Nice day!!

4. bereke

bereke Niet meer actief

De dag een beetje door geraakt Kirst? Straks maar op tijd je bed in!

Een stukje cake moet kunnen toch, kibbeling. Wees maar gewoon fier dat je niet alles opgegeten hebt. Genieten maar met mate :).

Ik ga straks een paar nic NAC's eten. Zouden er vroeger heel veel geweest zijn maar nu netjes tellen en stoppen als mijn toegestane hoeveelheid op is.

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Hè Bereke, wat zijn nic nac's?? Nooit van gehoord, maar vast lekker, zoals jij het zegt :D.

Ik ben de dag prima doorgekomen hoor, lekker geluncht (italiaanse bol met carpaccio mmmmm). Na school was de jongste bij een vriendinnetje aan het spelen en de oudste had een vriendinnetje mee naar huis, dus lekker sieraden met de meiden gemaakt. Daarna nog boodschappen gedaan en gegeten en nu liggen de meisjes op bed en ik lekker op de bank tv te kijken met mijn ipad op schoot :D. Pot thee erbij en straks nog een handje vol geroosterde amandelen. Zo ben ik mijn dag weer doorgekomen.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Klinkt als een fijne dag!

Hier is het zo druk op het werk dat ik gewoon leeg ben tegen ik thuis kom. Maar ja, doorbijten maar...

Ik zal eens een foto zoeken want weet niet hoe dat in NL heet.

7. bereke

bereke Niet meer actief

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Da's niet fijn alsmje het zooo drukdoend op je werk. Wat voor werk deed je ook alweer?

Ik heb ook ff opgezocht was nic nac's zijn, maar daar hef je me niet voor wakker te maken, is mij te zoet :D. Ik ben meer van de chips, het liefste paprikachips :). Dat komt bij ons dus niet in huis, want zelfs een xxl-zak gaat leeg :):):)

9. bereke

bereke Niet meer actief

Ik heb nu de onderste. Misverstanden met mijn man :p maar vindt het allebei lekker!

Kirst, ik bedoelde ook of je niet te moe was. Ik lag gisteren ook te laat in bed en dat voel ik de hele dag. Hè hè, net een oma ;).

10. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Hihi, dat heb ik nog nooit gezien Bereke, wat leuk! Het ziet er niet uit eigenlijk als iets waar veel kcal inzitten, maar dat weet ik natuurlijk niet.

Ik ben nog wel goed bezig, 1 misser in het weekend gehad, maar voor de rest nog steeds goed. Helaas nog immer niks kwijt. Zeer frustrerend hoor.

11. bereke

bereke Niet meer actief

Chips zal ik niet zelf kiezen maar als het op tafel staat, kan ik er niet vanaf blijven. Ik vind echt bijna alles lekker ;). Spijtig genoeg!

12. bereke

bereke Niet meer actief

Maar kennen jullie dat echt niet? Hoort hier echt bij de Sint!

Oh dat is echt frustrerend Jatobe! Misschien kan je eens langs een diëtiste om je dagmenu's te bespreken? Want dit lijkt me erg demotiverend :(.

13. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ja ik heb in t weekend een keer chips gegeten, nibbit! Heerlijk, samen met zoonlief hahah. Maar ik heb al weken geen koekjes of andere dingen gezien, er gaat gewoon niks af! Misschien is mijn avondeten teveel....

14. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik heb weleens gehoord dat je van Cola light ook dik word op de een of andere manier, daar drink ik wel misschien drie glaasjes van per dag. Wat drinken jullie?

15. bereke

bereke Niet meer actief

Ik denk eerder te weinig dan teveel. Maar ja, is soms moeilijk in te schatten. Heb je al eens calorieën geteld?

16. bereke

bereke Niet meer actief

Geen idee. Drink ik ook gewoon want altijd water wordt je beu hè....

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ja net oma's wij :p

Nee ik ken die dingen niet, hier zijn het pepernoten met Sinterklaas, ook errug lekker. Wat ik nog lekkerder vind zo rond de Sinterklaas zijn banketstaven.... Pff die kan ik ook een hele op, maar ja daar zit in 1 zo'n staaf 1400 kc :$:$:$. Kan ik dus niet zomaar eten ;).

Ik drink, sinds ik bodieboost doe, vooral water en groene thee. Verder soms een glaasje cola light of een glas cristal clear.

18. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    oooooooooooooooo ik vind taai taai zo lekker!!
    Kennen jullie dat Bereke in Belgie?

Ik at vandaag:
    - boterham chocopasta
    - tussen: plakje ontbijtkoek volkoren
    - lunch: boterham kaas 30 plus en een boterham leverpastei (wel vet natuurlijk....)
    - 's middags: banaan
    - avondeten: redelijk wat anders heb ik zo'n honger s avonds!

Dit is toch wel een beetje goed? En dan in het weekend eet ik 1 keer chipjes.

Heb nieuwe broeken gekocht van de week (dezelfde broek in 3 kleuren haha): tis wel van maat 44, nu naar maat 42. Maar ja, de broek kan ook groot uitgevallen zijn he.:D;)

19. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Goed joh!! Een maat kleiner!! Qua eten is dat wel ok, misschien wat meer mager broodbeleg, maar goed op een dag gezien is het volgens mij niet overdreven veel. Drink je ook wel iets van zuivel?

Taai taai vind ik echt niet lekker, te taai :D.

Gevulde speculaas vind ik ook superlekker!! Maar goed daar ga ik dit jaar vanaf blijven, al ligt als dat snoepgoed nu al in de winkels :)

Deel Deze Pagina