Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

Ik droeg altijd esprit maar pas er niet meer in. Goede motivatie om vol te houden :).

Kibbeling, jij bent echt een bezig bijtje!

Pfoe ben misselijk. Hopelijk geen buikgriep!

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik heb de grootste maat daar, XXL, vroeger ........voor mijn zwangerschap had ik een L. Die voile dingetjes vallen wat ruimer daar heb ik 42 van gekocht. Is het goedkoper? Eh, .......... ja alles is wel WAT goedkoper, sommigen dingen zijn veeeeeeel goedkoper en de uitverkoop hal (maar daar moet je iets tussen zien) is vijf tot tien euro. Het hangt op artikel, dus als je een artikel ziet wat je leuk vindt, moet je er tussen kijken of je maat erbij hangt.

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @bereke, niet ziek worden he!

Jaa esprit daar ben ik fan van :D:D:D ik pas in de maat L/XL, dus ik moet niet verder groeien anders pas ik er ook niet meer in... Is een mooie motivatie vooravond!

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Hoe lang ben jij eigenlijk Kirst en hoeveel weeg je als ik vragen mag?

5. bereke

bereke Niet meer actief

Boehoe ik wil er ook terug in passen. In lijn maat enkel lelijke dingen!

6. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    hup bereke, buik in, dichttrekken en de spencer van lenn erover, hij past zie je!!!!:)
    Trouwens, ik vind Cecil en Streetone ook leuke dingen hebben.:)

en oh..........

wat ben ik toch een flapuit en eerlijk zeg.....onze nieuwe weegschaal gaf gewoon 92 kg aan! Mijn man weegt zelfs 89 met kleding aan, ik dus zonder kleding.:$ Om je dood te schamen...:(

7. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik hoor net : optimel puur, zonder kleurstoffen en zonder zoetstoffen, DIE ga ik morgen halen!

8. bereke

bereke Niet meer actief

Arme spencer :$!

Jatobe, hier ben ik ook zwaarder dan manlief :). Tenminste, nu nog ;). Nog even en de rollen zijn opnieuw omgedraaid net als bij jullie!

Oh dat klinkt wel goed. Hopelijk vindt je het lekker.

Street one is ook te klein :) en cecil ken ik niet.

9. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ha, hier ook. Scheelt 2 kilo met manlief, die gaan er echt wel af.

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Klinkt leuk jatobe shoppen bij esprit.
    En geloof me die kilos vliegen er straks vanaf!

Bereke jou w tijd komt nog we slanke den!

Kirst ze waren op vakantie. Zus gaat al jaren op vakantie naar aerika en mas is ju 3x meegeweest. Wij zijn 2 jaar terug ook meegeweest , Stijn was toen 3 maandjes. Het was echt een super vakantie. Wel heel veel disney gezien :)

Hier vandaag een drukke dienst gehad. Collega die morgen avond zou draaien is ziek dus stad en land afgebelt voor een vervanger. Het vervelende is oo nog dat we teamdag hebben dus echt iemand nodig hadden. Gelukkug heb ik na bijna 4uur zelf de oplossing bedacht en iedereen keurde t goed.
    Mijn maaltijd van vanavond viel ook nog eens erg tegen en ik had dus ook niet mn bord leeg. Nog niet eens de helft op! Gevolg: honger om half 10!!! Ik heb maar een beschuitje gegeten.
    Morgen teamdag en we moeten verpicht iets lekkers bij de koffie eten (gelukkig mag ik t uitkiezen ;) ) Daarna nog ergens lunchen en 's avonds uit eten Drukke dag dus maar gaat goed komen.

11. bereke

bereke Niet meer actief

Ben je de dag goed doorgekomen kibbeling? Veel verleidingen vandaag!

Hier vrij goed gegaan vandaag. En ben blij dat het bijna weekend is!

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Goed zo, bereke!!

Hier een dramatische dag :). Op mijn werk alles goed gegaan, maar eenmaal thuis hebben we pizza besteld :):):). Pff en morgen uiteten en zaterdag pannenkoeken bij mijn ouders. Dit wordt geen goed weekend voor mij. Ik sla deze week de weegschaal maar over, want ik durf de waarheid niet onder ogen te komen :$. Zondag weer in het gareel!

Vanaf vandaag wel vakantie, joehoe!!!!

13. bereke

bereke Niet meer actief

Oh geniet van je vakantie! En het lekkere eten. En daarna weer strak in het gareel. Komt goed!

14. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ja, dat klinkt wel als een busy day kibbeling. ;)Hoe is het gegaan?

Kirst, nou ja, als het even een paar dagen 'off' is, moet je er ook gewoon van genieten. Dan heb je er tenminste wat aan. :)En daarna hoppa, weer melden hier he!:D

Hoe gaat het met jou Bereke? Gaan jullie allemaal maar 1x per week op de weegschaal staan? Wat een discipline, goed hoor hihi.:) Ik heb er net alweer opgestaan, zwakkeling dat ik ben he, 3 ons eraf.:) Nu, voor 1 dagje wel goed toch?

Ik heb toch al zo'n zin in mijn Nibbit chipjes voor van het weekend!!!;)

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @jatobe, het is nog geen weekend he, dus die nibbits in de zak laten zitten :D.

Hier probeer ik 1x in de week te wegen, op zaterdagochtend. Helaas lukt me dat niet altijd en weeg ik ietsjes vaker :D. Maar ik ga zaterdag echt niet wegen, want ben bang dat de weegschaal de verkeerde kant doorslaat. Ik meld me uiteraard weer, want vind het hier veels te gezellig en ondanks deze "tegenslagen" voel ik wel dat ik verantwoording af moet leggen, whaha. Dus jullie zijn mijn stok achter de deur :p.

16. bereke

bereke Niet meer actief

Ik probeer het echt maar een keer per week te doen. Meer heeft geen zin want je gewicht schommelt. Is het dan even meer raak je ontmoedigt en is het even goed laag geraak je overmoedig. Tenminste, ik toch.

Kirst, probeer gewoon de schade te beperken want anders ga je jezelf vervloeken achteraf!

17. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Pfff ja ik weet het, ga het echt echt proberen:). Morgen overdag ga ik het menu gewoon aanhouden en dan s'avonds genieten. En zaterdag ga ik buiten de pannenkoeken ook echt het menu aanhouden....

Elke dag wegen heeft idd totaal geen zin, maar owee owee wat wil ik elke dag toch weten of er iets af is....:p

Ga nu lekker in bed boek lezen, heb vandaag hard gewerkt en om half 8 vanmorgen begonnen, dus ben nu wel moe :). Tot morgen weer meiden!

Xxx

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He moppies!

Jatobe ik weeg ook maar 1x op de maandag (niet de ideaalste dag na t weekend maar ja)

Bereke fijn een goeie dag.

Kirst fijne vakantie.en ach als je verder de dag netjes eet komt t goed.

Hier......hahahaha ik zal heel eerlijk zijn ik heb gruwelijk gezondigd!!!! Vanmorgen heerlijke gevulde speculaas op (ohhhh ik houd ervan!!), vanmiddag gezond bruin broodje gegeten, bij collega thuis cakeje gegeten (had dochter gemaakt voor ons) en in de avond lekker wezen uit eten. Ik heb 2 stukjes stokbrood kruidenboter op, schnitzel (zo groot dat die niet op ging) paar patatjes en dame blanche als toetje. Als afsluiter koppie thee. En morgen weer helemaal in t gareel!
    Maar ik heb er van genoten.

19. bereke

bereke Niet meer actief

Foei kibbeling :p. Nee hoor, dat heb je wel verdiend! Fijn dat je ervan genoten hebt :).

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @kibbeling, foei foei, maar fijn dat je ervan hebt genoten!! :D. Vandaag weer in het gareel idd!

Pff hier een drama, het is nu half 6 in de ochtend en ben al 1.5uur op. Kon niet slapen en lag al vanaf half 3 te woelen in mijn bed...:x. Dus ben er uiteindelijk maar uitgegaan. Heb ondertussen de was al gevouwen en de keuken gepoetst, je moet wat he ;). Ga strakjes als de meisjes naar school zijn nog maar ff proberen te slapen. Hopelijk dat ik de dag verder een beetje doorkom, want vanavond gaan we gezellig uiteten en misschien nog even naar de stad, dat ga ik niet redden als ik overdag niet meer slaap (ben de jongste niet meer he :):p)

Fijne dag alvast!

Deel Deze Pagina