Hahaha bereke! Ohh kirst das wel erg vroeg dag vandaag zeg. Ik hoop dat je nog even lekker hebt kunnen slapen (of nu aan t doen bent). Alvast heel veel plezier vanavond. Hier vandaag zeker weer terug in t gareel! Vanmorgrn mn krentenbol op, net mn liga evergreen en al een halve liter water op. Dus weer goed bezig!
Jij bent weer goed bezig kibbeling!! Hier heb ik uiteindelijk niet geslapen . Ik lag in bed en dacht wat doe ik hier, kon ook toen mijn draai niet vinden. Uiteindelijk met mijn beste vriendin naar de stad geweest om te shoppen. Die heeft me door de ochtend gesleept . Kreeg vanmorgen een geweldig appje van mijn schoonzusje (waar we mee gaan uiteten): Lieve Tijn& Kirst, aangezien het voor jullie een lekker avondje uit is, wat volop in het teken staat van genieten en gezelligheid; staat er om 19.20 een taxi voor jullie klaar die jullie naar La Dolce Vita brengt. Je hoeft geen zwemspullen mee te nemen;maar worden wel thuisgebracht! Vond het zo ontzettend lief dus ik ga ook vreselijk genieten en even niet aan denken of ik iets wel of niet mag .
Denk dat ik hier ook kom kletsen....108 kilo. altijd rond de 67 geweest, niet gewend om zo dik te zijn. Kom wel van 115 dus het is iets meer geweest....Ben wel een beetje de weg kwijt met eten hoor, wat is nou goed en wat niet. Tussendoor neem ik nu eigenlijk alleen maar opkikker, handje noten of een rijstwafel. Meer ideetjes misschien?
Welkom Dani! Ik doe weight watchers om een beetje een houvast te hebben. Qua tussendoortjes neem ik vooral fruit en magere yoghurt. Soms rijstwafels of droge koekjes ofzo. Een hard gekookt eitje zou ook goed zijn heb ik gelezen.
Kirst je moet er zeker van gaan genieten!! Klinkt echt super lief! Heeeel veeeeeeel plezier en vergeet ons voor even Dani welkom! Ik mag tussendoor van sonja bakker ook 1 liga evergreen, eierkoek, yoghurt en fruit. Succes. Hier een goeie dag. Lunch was niet helemaal wat twezen moest maar wel oke. Straks aardappels schillen en koken.
Welkom Dani, gezellig! We hebben hier een leuk clubje @kibbeling, ik ga jullie voor vanavond heeeel eventje vergeten en dan kom ik morgen vertellen hoe het is geweest @bereke, ooooh lekker frietjes (oftewel patatekes ) geniet ervan! Allemaal ook een hele fijne avond gewenst! Xxx
Oeps weer serieus veel punten want ook een viandel genomen. En het ergste van al: het heeft me niet gesmaakt. Of misschien is dat goed zodat ik ze niet meer wekelijks hoef! Morgen een verjaardagsfeestje. Aangezien mijn weekpunten vandaag een flinke knauw gekregen hebben, ga ik weer heel flink moeten zijn .
Pff da's dubbel spijt , da's niet leuk. Nou ja nu weer vooruit kijken en gaan genieten van de lekkere gezonde dingen!
Ooh Ik heb gisteren heerlijk gegeten. En genoten. Was zeker voor herhaling vatbaar. Dit weekend ga ik nog ff genieten van al het slechts een dan maandag weer vol aan de bak met bodieboost! !! Begin naar weet met werk drie, die is deze week niet heel goed gegaan. .. Hoe is jullie weekend top nu toe? Hopelijk doen jullie het beter dan ik Xxx
Hey meiden, ik heb even een paar dagen terug gelezen, wat kletsen jullie ontzettend veel zeg ...leuk! ik heb een hele drukke week gehad, ivm werk, komende weken zal dat ook zo zijn. Probeer zo af en toe wel bij te lezen hoor, maar zal wat minder actief zijn. Hier gaat alles verder goed met BB, vorig weekend er totaal niet aan gehouden ivm visite enzo. Afgelopen week ging het prima, 2x gezondigd met broodje hagelslag ... zo lekker...resultaat: de 7 in zicht ))! Ben nu 79, 7. Dus een halve kilo eraf. Ben er tevreden mee. Komende week toch weer wat strenger voor mezelf zijn. Nog zo'n 4 kilo eraf en dan ben ik voorlopig even tevreden en wil ik proberen een jaartje stabiel te blijven, dat is ook vaak het probleem bij mij. Jullie hebben, als ik het goed heb gelezen nog niet gewogen afgelopen dagen?
@eriva, wat goed zeg! Nog 4 kilo te gaan, dat gaat je lukken. En tja het stabiel blijven. Dat lukt me altijd bij de 80 kilo pas.... En ja dat is veel te veel . Succes met je drukke weken en hopelijk dat je zo nu en dan iets van je laat horen, want ik wil wel weten hoe het met je gaat Hier heb ik niet durven wegen. Volgende week zaterdag weeg ik me pas weer, want afgelopen week en dit weekend zijn veel te slecht voor mij geweest. Maandag begin ik opnieuw met week 3 en dan pak ik de draad week op en ga ik er weer helemaal voor .
Hey dames , ik voel me zwaar k.t sinds gisteren, ik was bij mijn moeder, en ze had haar vriendinnen op bezoek.Mijn mama haalde een paar oude jassen van mij van zolder , maat s &m , omdat ik ze niet meer gebruik, wou ze het geven aan die vriendinnen van haar. Gaat dat ene mens mijn jas passen, en ze kreeg het niet dicht, roept ze ; woww ongelovelijk zeg paste sila hierin ?!!! Echt ongelovelijk zijn dit haar jassen!?!! Nu voel ik me dus een olifant dankzij dat mens Ik moet echt met spoed afvallen !
Nou ja zeg, dat mens is niet wijs! Wat een botte hark! Is niet leuk nee, maar maat S/M is niet groot, en als zij ze niet dicht krijgt, zegt dat meer over haar dan over jou! Sterkte meis!
Bereke balen dat de patat niet heeft gesmaakt. Misschien volgende week toch wat anders bedenken ervoor? Jirst wat fijn dat je lekker hebt genoten. Ook wel eens verdiend! Eriva super goed dat je er al bijna bent!!! Nog ff volhouden. Sila dat segt idd meer over die vriendin die.hem ook niet dicht krijgt nu!!! Kop op laat je hoofd nieg hangen. Hier gisteren echt een goeie dag. Vandaag overdag aan mn menu gehouden en vanmiddag op verjaardag taart gegeten en wat chipjes. We hadden als eten broodjes frikandel en kroket plus stokbrood met smeersels. Je kon dus zelf kiezen. Ik had me voorgenomen maar 1 broodje te eten maar t was zoooooooo lekker!! Heb er ook geen spijt van hoor want ik had er rekening mee gehouden. Morgen de laatste dag van mn eerste boek. Maandag weer wegen en door.met het vokgende boek! Deze gaat naar zus toe die wil haar vakantie kilo's eraf hebben.