Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Jaaaa die weekenden, heerlijk vind ik ze, maar zoooo enorm lastig qua eten. Ben een echte Bourgondiër, dus gezelligheid = eten :). En zo stom, want ik ben door de week ook genoeg thuis. Het is dan ook altijd weer vechten tegen al dat lekkers en 9 van de 10 keer ga ik weer de mist in :). Heb helaas nog geen goeie truc om met al die lekkere dingen om te gaan :D.

2. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    oh ik ook. En ik denk ook dat ik daarom ook niet afgevallen ben eigenlijk. Dat moet het wel zijn. In het weekend '' mag het dan wel '' van mezelf, want dan heb ik het de hele week volgehouden. En zo doe ik natuurlijk teniet wat ik die andere dagen heb gedaan. Ik ben ook zo'n fan van allerlei hartige dingen, chips vooral. Zoooo verslavend. En 15 punten per 100 gram. Da's een zak nibbit. En dan te bedenken dat je 31 punten per dag mag..... tja, dat telt dan wel aan. Koekje bij de koffie....pfff.:(:$ Misschien beter andere keuzes maken hihi.;) Maar ondanks dat het niet fijn is dat jij dat ook hebt, voel ik me dan niet zo remy, ben wel blij dat er nog iemand met mij is. Ik vind dit echt een heel fijn groepje, wij gaan het wel volhouden samen he!:):)

3. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He moppies!!

Bereke wat goed -1!! En volgens mij krijg je de punten aardig door op ww.
    Beterschap en ik hoop dat je je snel weer goed voelt. En probeer wel een beetje naar je arts te luisteren?!

Kirst blijft lastig he al die verleidingen. Ik heb me voorgenomen dat wat op is haal ik niet nieuw in huis. Jammer voor ml haha en voor kleine man is er nog genoeg in huis.

Jatobe ook jij gaat ook wel weer zakken hoor met je gewicht. Houdt moed!

Sila ik vind touwtje springen leuk maar denk niet dat mn buren er blij mee zullen zijn :)

Hier ook gewogen vanmorgen en ik ben 500gram afgevallen. Ook niet zo raar met al dat lekkers t weekend. Vandaag wel weer het menu gevolgd tot aan t avondeten. Neefje is vandaag echt jarig en hij gaf een mini feestje en als diner wilde hij pannenkoeken eten. Dus ja daar zeg je geen nee tegen.
    Wel vandaag stukje gefietst samen met zus om neefjes op te halen.

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Haai Kibbeling! Nu, 500gram is meer dan ik hoor, toch een beetje gefeliciteerd. En goed dat je er vandaag weer een goede dag van hebt gemaakt.

5. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Was er bij jou helemaal niets vanaf dan jatobe?

6. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @jatobe, je staat er niet alleen voor. Wij zijn met z'n allen volgens mij van die lekkerbekken :):p. Ik vind dit groepje ook erg gezellig :D.

@kibbeling, goed bezig jij!! Mooi weer 500 eraf en dat terwijl je je het weekend wat meer hebt laten gaan!

Morgen als het droog is, misschien ff met mijn meisjes naar de bossen, ff lekker buiten zijn en enige beweging krijgen :D. Of anders maar ff Wii-en:p

7. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    hihi. Voor de lekkerbekken: probeer pistachenootje te knabbelen en te knagen ipv chips oid. Scheelt heeeeeeeeeeeeeul veel. Dat wordt voor mij het alternatief dit weekend.

8. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Jatobe japanse mix zonder de nootjes zijn ook gezond en niet al te vet.

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dat is idd heel lekker! Is een idee om dat ook binnen bodieboost in te passen. Moet ik ff kijken hoe week 4 loopt. Vind pistache nootjes errug lekker. Ik kan het alleen niet bij een handje laten en eet zo'n hele zak in mijn eentje op :). Dus kan ze eigenlijk beter niet kopen....wordt weer op een houtje bijten :D.

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Hahahaha pistachenootjes zijn ook erg lekker!!!!!!!
    Maar van die japanse mix mag ik ook maar een klein bakje en dat vind ik al erg....

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik moet bij de boodschappen de rijen met al het lekkers gewoon vermijden...dus niet meer langs de chipsrij, de chocolarij en de bakkersafdeling, want daar gt veel te veel lekkers...:D

Morgen boodschappen doen en me netjes aan mijn lijstje houden ;).

Ik ga slapen meiden, tot morgen weer.
    Lekker slapen :)
    Xxx

12. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Ik zeg succes met de boodschappen morgen!
    Ik ga ook mn mandje opzoeken morgen weer vroeg op en na t werk lekker mn kleine mannetje bij mn mams ophalen :)
    Slaap lekker meiden!

13. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Welterusten allemaal!

14. bereke

bereke Niet meer actief

Goedemorgen!

Veel succes Jatobe! Oh en je weet dat je dagpunten op moeten hè. En goed proberen af te wegen (lukt hier vaak ook niet).

Kibbeling, is een mooi resultaat toch!

Ja dit groepje moet er samen geraken hè!!

Ik probeer het weekend als een gewone dag te zien. Zijn er nog punten over mag ik iets lekkers en anders heb ik pech. Alleen met de Frieda's op vrijdag zit ik wat in de knoei...

15. bereke

bereke Niet meer actief

Euh frietdag dus ipv Frieda's :p...

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, lekker die Frieda's 😝😝😝
    Leuk he die autocorrectie 👍

Allemaal weer een goeie dag gewenst!!

17. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    hihihi, de Frieda's. Mwah, klinkt nog niet eens zo gek haha.
    Nu eten we vanavond chili con carne, maar ik heb echt geen benul hoe ik een portie moet bepalen. Ik ga toch geen kant en klare chili op een weegschaal gooien? Toch? Help...

18. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Bereke das zeker een mooi resultaat. Ik denk ook maar zo elke ons is er 1.
    Die friedas klinken wel goed hahahaha

jatobe als ik nasi of iets eet dan weeg ik t ook af. Ik mag dan 225 gram totaal. Het eten van vanavond wordt ook echt afwegen.
    Succes!

19. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    aha, nou ik moet even aan het idee wennen, maar ik zal eens kijken hoeveel gram ik mag en t op de weegschaal leggen. Wel een vreemd idee.....

20. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    eh..........als ik daar de propoints van op zoek, krijg ik daar alleen 'per portie' van: 7 punten. Maar er bestaat geen mogelijkheid tot het invullen van grammen? En er staat ook niet bij hoeveel gram een portie is...... hoe doen jullie dit dan?

Deel Deze Pagina