Hè balen, Jatobe . Hopelijk dat het minder wordt met de paracetamol. En idd veel water drinken en geen cafeïne. Beterschap meis! @Bereke, fijn dat jij wat opknapt, hopelijk voel je je goed genoeg om morgen weer te gaan werken. Vandaag ga ik met de meisjes naar de film, naar de Club van Sinterklaas en de pietenschool. Ben benieuwd hoe ze het vinden. Jasmijn is al 2x eerder naar de bios geweest, maar madelief nog niet. Wel gezellig om zo samen met mijn meiden er even uit te gaan, heb er zin in!! . Ze kunnen haast niet wachten totdat het zover is Vandaag een goede start, met een schaaltje vla en en fruit en net een banaan achter mijn kiezen. Vanmiddag lekker een broodje met mozarella en rucola, mmmmm
He moppies! Jatobe balen dat je nog altijd hoofdpijn hebt. Ik hoop dat de pcm snel werkt en je er geen last meer van hebt. Bereke fijn dat jij je al wat beter voelt. Niet overhaasten he met weer aan t werk gaan. Kirst oh leuk samen naar de bios met je meiden. Heel veel plezier en idd een goeie start! Hier was ik gewoon op de bank in slaap gevallen gisteravond. Dus rond 22 uur wakker geworden en maar naar bed gegaan. Vandaag werd stijn pas om half 8 wakker en hij wilde nog heerlijk samen in t grote bed liggen. We hebben samen ontbeten en daarna heb ik hem naar t kdv gebracht. Ik heb al boodschappen gehaald en sokken voor kleine man kwam erachter dat bijna alle sokken te klein waren.. ik heb als tussendoortje al een appeltje op rn ik mag straks lekker een tosti eten.
We zijn weer goed bezig! Kibbeling, eet smakelijk van je tosti alvast! En Kirst veel plezier met je meisjes bij de bioscoop en geniet van je mozarella broodje! En Bereke, wat heb jij voor lunch? De hoofdpijn komt door het afvallen, kan er veel over vinden op internet. Duurt zo'n vier-vijf dagen......zegt men. Ik hoop van niet. MIjn hoofd bonkt. Komt schijnbaar van afkicken van suikers en andere glucosewaarden dan dat je normaal had. Mijn lunch: een boterham met 30+ kaas en eentje met een plak achterham en gekookt eitje. Heerlijk! Eet smakelijk allen!
@Jatobe, pff hoop ook niet dat het zo lang voor je gaat duren. Hoop dat je er snel vanaf bent! Beterschap! Geniet van je lunch! @kibbeling, jij hebt lekker mogen uitslapen . Geniet van je tosti, is ook errug lekker! Her helaas al mijn broodjes met mozzarella op had er nog wel meer gelust . Maar goed dat doe ik niet en drink gewoon een extra kop thee. Over een klein uurtje aanrijden naar de bios , de meiden zitten hier te stuiteren van ongeduld...
Jatobe bij mij heeft het ook een dag of 3-4 geduurd helaas. En idd het ene moment erger dan het andere moment. Ik had daarna wel dat ik veel minder lekkere trek had. Bekijk het positief! Jouw lunch klinkt ook niet verkeerd zeg. Hoop dat het gesmaakt heeft. Kirst jammer he dat wat lekker is zo snel op is. Heel veel plezier met je stuiterende meiden. Hebben zij al vakantie? Hier kwam ik met muziek zoeken oude foto's van mezelf tegen. OMG wat verschrikkelijk!!!! Heb dat zelfde shirtje nu aan en dat is nu zelfs te wijd Ik heb een foto van vandaag gemaakt en oh wat ben ik trots op mezelf zeg. Had ze beide aan mn zus gestuurd en die zei ook goed gedaan Ik zal ze later hier nog wel eens posten als ik ze er snel weer af kan halen in elk geval die verschrikkelijke Ik ga zometeen richting werk tot latersssssssssss
Ja, dat is wel goed om te zien hoe ver je al gekomen bent kibbeling! De foto's kunnen er meteen weer af, als je in je gebruikersinstelling naar bijlagen gaat. Daar kun je ze weer wissen, dan zijn ze ook uit je berichtje. Pff, die hoofdpijn mag eerder vandaag weg dan morgen. Maar ik heb goed hoop als ik jouw ervaring hoor. Nog een glaasje groene thee en op naar de kapper!
jatobe ik weet hoe ik ze er snel af moet halen maar de meeste meiden zijn nu druk en ik moet zo aan het werk. Je houdt ze echt van me te goed!
@kibbeling, je maakt me nu erg nieuwsgierig met die fotos. Zet ze er straks maar op! Maar je bent algoed,op weg en dan is zo'n verschrikkelijke foto(zoals jij zegt) een mooie bevestiging. @Jatobe, als ik kon toveren, toverde ik je hoofdpijn weg! Niks erger dan koppijn . Hier terug van een gezellig middagje bios. De meiden vonden het geweldig. Vooral jasmijn die genoot volop, ze had helemaal rode wangen toen de film afgelopen was. Madelief had het na een uur wel gezien, die heeft geen zitvlees, dus die begon op haar stoel te keutelen. Ondanks dat is ze netjes stil gebleven en de film uitgezeten. Jasmijn zit al,helemaal te bedenken welke film we de volgende keer gaan kijken, ze heeft de smaak te pakken . We hebben na afloop ook nog een ijsje gegeten, dus mijn eerste joker van deze week is al op .
Kibbeling, ik ben ook benieuwd naar de foto! Kirst, klinkt als een fijne dag . Jatobe, is het goed gegaan vandaag? Wij hebben net pannenkoeken gegeten. Njammie! Wel veel punten maar heb er van genoten .
Ooh heerlijk, pannenkoeken, daar mag je me s'nachts voor wakker maken. Het is maar goed dat ik er nooit zin in heb om ze te maken, anders dan at ik ze elke dag . Hier spruitjes, aardappeltjes en kippenvleugeltjes op, ook lekker . En nu weer aan de pot thee
En ja hoor het is weer avond... Mijn drang naar suikers en vetten is weer volop aanwezig . Waarom??? Nou ja heb nog steeds niks lekker in huis, maar daar wordt de zin in iets lekkers helaas niet minder om .
Pff nou idd. En het liefst zou ik nu in mijn auto stappen om iets lekkers te gaan halen in de winkel ik doe het niet hoor . Wel fijn dat je het herkent, voel ik me niet zo alleen . Misschien ff blokje om het huis gaan rennen ofzo .
Hè bedankt voor de tip Heb ondertussen al 1 pot leeg gedronken, nu bezig mijn de tweede. Met zeggen dat ik er vannacht helemaal niet uit ben geweest om te plassen, gelukkig! Mijn blaas begint al te wennen aan zoveel thee Mijn zucht naar slechte dingen is alweer wat gezakt. Ben wel weer alle kasten afgegaan, maar er zijn geen kabouters langs geweest die een zak chips hebben achtergelaten :x. Ga zo in bed liggen en dan nog lezen, veel komt er niet op tv...
Ja frisse ideeën zijn altijd welkom hè . Nee hier ook niet echt. Maar op tijd slapen want ga morgen terug werken denk ik.
thee, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. hahaha! Zo, wij zijn er ook weer. Tom, onze kat, heeft voor het eerst vlooien in haar leven (is 7 jaar). Och, vreselijk, ze blijkt een allergie te hebben! Helemaal kaalgebeten is ze, tot bloedens toe. Wat een zielig katje. Ze was al niet in haar doen de afgelopen weken, erg happerig, is ze normaal helemaal niet. Volgens de dierenarts was het toen maar stress. Tot vandaag. Ik zag een hele grote kale, vuurrode plek met bloed onderop haar buik toen ze lag. Ging ik verder kijken, overal de huid helemaal rood, met bloedplekken. Twee uur later zaten er twee hele grote kale plekken op haar rug met kapotte huid. Meteen de dierenarts gebeld: diagnose: forse allergie voor vlooien. INjectie met prednison gehad en sterke vlooiendruppels. De zieligerd zit nu naast me op de bank, iets rustiger, met af en toe een bijt naar achter op haar rug of buik. Sneu om te zien. We moeten dus ook ons hele huis ontvlooien met spray....pfff........het is nog wel een binnenkatje, maar ja, vlooien kun je overal opdoen zei de dierenarts. Is de foto al langsgekomen???? Ik heb m toch niet gemist? Ik wil t graag zien hoor! Ik ga zo in bad, heerlijk. Mijn maag rommelt wel ietsje. Heb vanmiddag voor 3 punten een zakje crack a jacks gehad, heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk. Eindelijk weer een soort van paprikachips idee in mijn mond hahaha. Gelukkig past t binnen mijn budget. Ga zo stiekem toch eens wegens, onzinnig ik weet t, maar kan t niet laten hoor. Wat hebben jullie lekker gegeten! Hmmmm...... Behalve de spruitjes dan, he bah, die heb ik in het najaar nog eens gegeten in een restaurant, maar ik vind dat bittere echt niet lekker.......ze zijn vast heel gezond hihi!
Oh hoe zielig . Hopelijk helpt de medicatie vlug! En de spray ook natuurlijk. Ik ga ook graag in bad, vooral met lush producten. Heerlijk!
@jatobe, ach gossie zielig beestje! Hopelijk dat ie er snel vanaf is en jullie huis weer vlooi-vrij zal zijn! Onze kat heeft het gelukkig nog nooit gehad (klop ff af...). Foto heb je nog niet gemist hoor, ik denk dat Kibbeling gevlucht is . Whaha. En spruitjes zijn heerlijk, zelfs jasmijn schept 2x op , maar goed die heeft sowieso een rare smaak... @Bereke, je voelt je goed genoeg om morgen weer te gaan werken? Anders goed aan jezelf denken he!! @kibbeling: ik wacht met smacht op de foto!!! Zo weer ff plaspauze