Lush? Wat is dat precies Bereke? Spruitjes............ t gen is vast erfelijk Kirst haha! L. hier houdt van rode kool, gelukkig ook gezond. Kiiii---------beeeeeeee-----------liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingggg!!! Waar blijjjjjjjjjjjjjjft u? De weegschaal was best aardig voor me. Maar zal pas gelukkiger worden als ik andere tientallen ga zien.
Oh kijk hier maar eens: lush.nl en dan de bruisballen en bubbel bars. Waarschijnlijk combinatie van werk, huishouden, karakter (veel piekeren, nadenken,...) en aanleg (gewoon veel slaap nodig). Bloed is altijd in orde dus ja.
Whaha geweldig jatobe!! Het spruitjes-gen Fijn dat de weegschaal lief voor je is! Ik kan het ook niet laten om me te wegen. Ik probeer al niet meer elke dag te wegen, maar soms dan moet ik er gewoon op staan. Ik ben ook blij als ik eindelijk onder de 80 uit kom, al is het maar 100 gram . Maar we zijn op de goede weg met z'n allen!! kibbeling ik ben ook nieuwsgierig naar je foto
Bereke, morgen willen we eigenlijk lasagne eten. Maar weet jij misschien hoe ik erachter kan komen hoeveel punten dat is? Voor een heel recept (ovenschaal vol) of een portie? Ik kan t nergens vinden....
Oh rode kool is ook Njammie! Ik ben ook benieuwd! Ik wil onder de 90 en dan 80 en dan post ik ook een foto!
Ik was van 92.3 zondagavond naar 91.5 vanavond, da's toch wel redelijk lieve weegschaal? Hopelijk gaat tie ermee door.....
Pff goed aan jezelf denken he!! Badderen daar heb ik het geduld niet voor . Alleen toen ik zwang was van jasmijn toe lag ik dagelijks in bad. Dan zette ik ons kleine tv'tje in de deuropening van de badkamer en keek ik tv in bad. Heerlijk was dat wel, maar ja worden de meisjes natuurlijk wakker van de tv als ik die aan zet in de badkamer.
Ze zijn duur 'aar zo lekker Jatobe! Nu is er een Halloween en kerstcollectie. Ik lees altijd roddelboekjes in bad !
Ik zal ook ff kijken, misschien dat ik dan ook eens tot rust kom. Heb altijd wel een gehaast en gejaagd gevoel
Ik maak t zelf, nou ja..........met een pakje van Knorr wereldgerechten. Ik kijk hier op internet bij WW, maar kan alleen kant- en klare vinden van de supermarkt hier in NL? Ik ben ook heel snel moe bereke, tis deels gekomen nadat ik pfei.ffer heb gehad eigenlijk. Best balen. Ik heb ook veel slaap nodig, gelukkig mijn man ook. Kirst, ik ga graag in bad, maar als t bad eenmaal vol ik, ga ik eruit wahahahah. Want dan zit ik er al een kwartier in en heb ik het helemaal lekker warm. Dan is t wel genoeg voor mij. Beetje aparte eigenschap maar ja.
Pff pfeiffer is niet fijn. Ik heb het gehad toen ik 17 was en net mijn huidige man leerde kennen. Het was tijdens oud en nieuw en ik kon niks, wat baalde ik daar toen van zeg! Ik kon de trap niet eens fatsoenlijk op :x. Heb ff gekeken naar die bruisballen, dat ziet er echt leuk uit, maar wel duur hoor! Ik vond het toverstafje wel erg leuk voor de meiden. Zoals ik lees is dit toverstafje vaker te gebruiken, maar hoe vaak staat er dan helaas niet bij. Heb de site ff toegevoegd aan mijn favorieten
volgens mij komt t daar vaak door. Men is er nog niet achter hoe en wat. Tot die tijd wordt t gewoon (in NL tenminste) niet erk.end. Heeft iemand het getal van mijn lieve weegschaal nog teruggelezen? ahum hihi......ik was al best blij Ik kan die lasagne niet vinden, he!