Slaapwel meid! Enne, goeie keuze! Ik zal ook maar gaan douchen en slapen. Tot morgen! Was inderdaad weer gezellig!
Indoorspeeltuin, blijft leuk he. We zijn vandaag met L. naar die in Zutphen geweest, was zeker een uitgebreide. Allemaal welterusten, bedankt weer voor de interessante en gezellige afleiding vanavond!
Blijft idd leuk die speeltuinen en handig voor de mama's, want die hoeven alleen maar te zitten en te kletsen, whaha Ik heb de door jullie de rest van de avond niet meer gedacht aan eten! Thanks meiden!
Vandaag op de planning: Ontbijt 2 beschuiten met 30+kaas, kop thee en 2 kleine pruimen tussendoor: 2 snack a jacks lunch: 2 boterhammen met forel en komkommer en 1 boterham met appelstroop tussendoor: 1 mandarijn avondeten: pasta met verse saus, groente savonds nog een klein beetje optimel yoghurt tussendoor alleen thee zonder suiker en water Is dit goed????
Ik vind het zo moeilijk, voor mijn gevoel ben ik de weg helemaal kwijt. Ben echt nog heel erg zoekende. Maken jullie pasta sauzen, nasi mixen enzo ook zelf? Wil dat wel meer gaan doen, verser koken.
Niet de moed opgeven hoor! Sauzen over de pasta komen bij mij uit een pakje. Ik eet vaak 1 opscheplepel saus en 1 opscheplepel pasta, dat is voor mij voldoende. V verder veel groente en fruit, dat verzadigd ook. Succes , ook jij kan het !!!
Oke ja mijn zus is heel mager en heeft vaak commentaar op wat ik eet, dan denk ik goed bezig, maar dan zegt ze weer dit of dat is niet goed en van die pastasauzen krijg je kanker ed. Bij ons komt het dus ook altijd uit een pakje. Maar dat eten we misschien eens per week of twee weken.
Da's nooit fijn om commentaar te krijgen op je eetpatroon. .. al helemaal niet van iemand die slank is zonder dat ze er moeite voor hoeft te doen kun je dat niet zeggen tegen je zus dat je het niet fijn vindt, of is de band niet goed genoeg daarvoor. Succes meis ook jij kan het een er is niks aan te merken op je eetpatroon. Het is misschien zelfs aan de weinige kant. Wij steuren je hier, we weten hoe moeilijk het is om af te vallen Xxx
He lekkere meiden (ik ga zo naar bed en vervolgens kletsen we nog uren door ), Kirst leuk dat de meiden het naar hun zin hadden met de film. Ennuh lekker spruitjes!! Je zou tegen je lekkere trek crystal clear kunnen drinken. Das is wat zoet en weer eens wat anders dan thee of water. Ik merk dat het bij mij wel werkt. Bereke lekker pannenkoeken. Die hebben wij maandag gegeten voor neefje zijn verjaardag. Ik weet nog hoe blij en tegelijk verbaasd ik was toen ik onder de 90 zat. Nu heb ik die stomme 85 in mn hoofd zitten. Jatobe wat zielig voor jullie kat. Hoop dat hij er snel geen last meer van heeft. Je kan ook schoteltjes met afwaszeep en een klein beetje water neerzetten. Vlooien komen daar op af. En nee de foto heb je niet gemist! Toch al netjes van je weegschaal. Dani volgens mij wel een goed menu hoor voor de dag. Ik zal je een pb sturen met een vers recept van pastasaus. Hahahahah jullie en mijn foto!! Ik moest werken weten jullie nog?? En ik mag straks ook weer werken tot in elk geval 23 uur vanavond. Ik zal jullie vandaag plezieren en de foto bijvoegen. Let wel ik haal hem als ik thuis kom weer weg . De linker is van juni 2011 en die rechter is van gisteren. Zoek het verschil. Verder vandaag een lekker menu. Alleen voor vanavond staan er gekookte worteltjes op maar denk dat ik ze rauw eet of vervang door erwten. Nog ff kijken.
Wow kibbeling war een verschil!!! Daar mag je trots op zijn hopelijk dat ik ook ooit zo en foto hier kan plaatsen werk ze vanavond. Ik zit nu in en binnen speeltuin dus hou het nu ff kort. Xxx
Dat ga je gewoon halen!! Echt idd respect! Hier vandaag de frieten getrotseerd . Pff wat rook dat lekker zeg al die frietjes om ons heen, maar heb het gelaten bij een halfverwarmde tosti die niet eens lekker was . En thee natuurlijk. Nu ook weer een pot thee aan het zetten. Ga morgen weer wegen en hopelijk dat ik dan eindelijk mijn eerste kleine doelletje gehaald heb .
Kirst wat goed dat je een niet zo smakelijke tosti hebt gegeten ipv friet!! En ik zal duimen voor je eerste doel!
Wauw kibbeling! Respect! Je lijkt veel meer kwijt dan 10 kg! Dani, je menu lijkt me ok! Pfff net terug van dokter met L. Ook luchtwegeninfectie. Nu man nog en we zijn allemaal aan de beurt geweest. En nu nog eten. Honger!
He Nee hè bereke, niet fijn als dan ook je kindjes ziek worden. Beterschap en hopelijk dat je man deze ronde gewoon overslaat. Echt een overwinning hè van de frietjes. Ik waas samen met mijn beste vriendin en we kunnen elkaar altijd zo makkelijk overhalen als het gaat om lekker eten, maar we hebben elkaar goed gesteund. Zaterdag naar het dolfinarium en daar is het eten en drinken georganiseerd, dus dan zal ik ook al lekkere dingen eten ben ik bang.