Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Oja en weer aan de potten thee....

image.jpg

2. bereke

bereke Niet meer actief

Ja ik vind het echt goed van je!

Hihi ben jij dat met je vriendin Kirst :p?

3. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, sst laat het haar niet horen :p

4. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Hallo!:)

Kirst, goed gedaan meid, stoer!:)

Kibbeling!!!!!!!!:$:$ Jeeeeeeeeeee meid! Wat Bereke zegt, dacht ik meteen: het lijkt veeeeeeeeel meer dan 10 kg! Eerder 15 of 20. Mooi hoor, daar mag je trots op zijn!:D:D:)

Bereke, wat naar, nu L. ook aan de beurt. Zo sneu he, die zielige kleintjes. Hopelijk knappen jullie allemaal snel op en dan voorlopig even virus vrij!;)

Ik heb hongerrrrrrr! :$Nee, dat kan niet, heb een bord lasagna op. Dus kan niet. Maar toch wel ergens een leeg gedeelte in mijn maag waar zo te voelen wel iets in kan qua eten......ik ga sterk zijn en mijn cola light opdrinken. Misschien een wortel...;)

Ik heb geen hoofdpijn gehad vandaag! Heeeeeeeeeerlijk, wat een opluchting.:):)

5. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @Jatobe, wat fijn geen hoofdpijn meer! Je lichaam raakt gewend!
    Niet gaan snaaien he!! Wees sterk, je kan het!! 👍👍👍

Ik ga zo slapen meiden! Trusten en tot morgen

Xxx

6. bereke

bereke Niet meer actief

Sterk zijn Jatobe! Yes you can :D!

7. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Wortel is naar binnen........t gat is nog niet helemaal gedicht hoor haha. Wanneer is jullie weegdag eigenlijk? Geloof maandag he? Ik zit haast te denken dat vrijdag handiger voor mij zou zijn, want ik heb mijn weekpunten nog en dan ben ik zondagavond natuurlijk weer zwaarder he.........

Maak jij je weekpunten ook op Bereke? Dat is geloof ik toch wel de bedoeling?

8. bereke

bereke Niet meer actief

Ik steeds op maandag -> als stok achter de deur om me in te houden tijdens het weekend ;).

Ik maak er veel van op maar probeer er nog een paar over te houden. De weekpunten moeten niet op maar dat mag wel. De dagpunten moeten wel op.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Oh en niet de weekpunten enkel gebruiken voor slecht eten of wijn ofzo. Mag wel een beetje maar met mate. Liever gebruiken voor goede voeding.

10. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Mijn weekdag is zaterdag, dat is net voor het weekend begint en ik de rest van de week nog goed kan maken als ik het weekend weer eens te veel gegeten heb. Slaat nergens op, zit allemaal tussen m'n oren :p

Oja ik ging geloof ik slapen he. Pfff kom niet weg van de bank en zit aan m'n ipad vastgeplakt...:D

Denk aan je gevoel als je gaat snaaien jatobe, dat is geen fijn gevoel. Lekker makkelijk praten heb ik he ;).

11. bereke

bereke Niet meer actief

Ik zit ook vast geplakt!

12. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    hahaha oke.................... dan klets ik wel even verder.

13. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    ik denk dat ik maar vrijdag (VOOR het weekend) of zondag (net weekend geweest) ga wegen. Ik weeg trouwens wel 's avonds, niet zo positief voor mezelf natuurlijk haha.;)

O, da's een goeie, want ik wist nog niet wat ik ging doen met mijn week punten, maar dan zal ik ze inderdaad niet allemaal 'slecht besteden'. Ik ga zaterdag, en daar heb ik nu al gigantisch zin in, wel HONDERD gram paprikachips eten.:D Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
    *sorry* hihi, het water loopt me in de mond.:D

Zondag is mijn vader jarig, dus dan wordt het wel een beetje moeilijk. :)Neem een zakje snack a jack mee voor drie puntjes, heb ik toch iets. Verder heb ik iets punten gepikt ivm de lasagna en ga ik misschien morgen een pistolet eten ipv een boterhammetje.........maar da's allemaal pas morgen en zaterdag he!:)

14. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Whaha, wat een stelletje flapsrollen:p. Nee ik ga nu echt naar boven en dan ga ik nog ff lezen. Ben een spannend boek aan het lezen :D

Nou nu echt Weltrusten en tot morgen meiden!

Xxx

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Ik weeg altijd in de ochtend als ik nog niks gegeten heb, in de hoop dat het ietsje positiever uitvalt...

Trusten :D:D

16. bereke

bereke Niet meer actief

Ja zo doe je het goed. Maar als je die 49 punten volledig besteed aan snickers of Bacardi cola zou het niet goed zijn. Ik gebruik er door de week wat Van voor extra tussendoortje of grotere portie avondeten. En dan frietjes op vrijdag en soms stukje taart of pannenkoek ofzo.

17. bereke

bereke Niet meer actief

Ik ook 's morgens NA het plassen :D.
    Slaapwel Kirst! Ik zal zo ook maar gaan.

18. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ik heb het gehoord:x:$
    Hahahaha we hebben het goed gedaan hoor kirsje! ;)Ben trots op ons:D
    Vanavond de broccoli soep gemaakt......hmmmm ja wat moet ik ervan zeggen:p

Hallo andere dames ik ben dus de beste vriendin van kirsje:D
    Mag ik hier ook komen kletsen met jullie? Ik ben ook druk bezig met Kirst om nu eens eindelijk van die ellendige kilo's kwijt te raken. Ik moet er alleen wel wat meer kwijt dan Kirst....:(

19. bereke

bereke Niet meer actief

Welkom mowtom! Ik moet er ook nog heel wat kwijt hoor. Lukt ons wel.

20. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Fijn dat er een gezellig clubje is hier! :)

Deel Deze Pagina