@kibbeling, wow bezig bijtje! Wat goed van je dat je de wolkentaart hebt laten staan! Trots momentje!! Wat leuk om nu weer op de foto te gaan nu 2 jaar later, zeker nu je zoveel kilo's kwijt bent geraakt! Have fun!! Manlief heeft via zijn baas kaartjes gekregen voor het dolfinarium, het is georganiseerd vanuit Citroën, dus voor alles is gezorgd, incl eten en drinken. Dus heerlijk een dagje weg, zonder dat het ons iets kost, da's nog eens lekker! Verder vandaag ook veel gedaan. Kreeg vanmorgen telefoontje van de gordijnenmaker dat de gordijnen al klaar waren, dus ik in de auto gesprongen en ze opgehaald. Daarna nog door naar zus van Mowtom om een rokje van Jasmijn op te halen, die had ze gemaakt . Naar de AH om boodschappen te doen en naar de schoenenreus om sloffen te halen voor de meiden. Daarna door naar huis om te poetsen en cake te bakken, omdat schoontante op de koffie kwam en mee kwam eten. Dus al met al bezig geweest en een gezellige dag gehad .
Kirst jij dus ook een bezige bij vandaag. Je gordijnen waren wel al snel klaar. En das nog eens een leuk uitje zonder kosten. Ik ben pas met mn werk geweest. We hebben oen ook schitterend weer gehad en als je die gasten dan ziet genieten dan geniet je vanzelf mee. Ik zou zeggen heel veel plezier en geniet ervan! Het is zeker leuk om weer op de foto te gaan en ik heb ook wel extra mn best gedaan omdat ik wist dat we gingen was ook wel een motivatie hoor.
Ja fijn dat de gordijnen zo snel klaar waren, het zu vier weken duren, maar na 2 weken waren ze al klaar . Manlief gaat ze zondag ophangen (rails is nog niet opgehangen). Zou ook best eens een fotoshoot willen hebben met mijn gezinnetje, maar dan wel als ik aardig wat kilo's verloren ben . Ik sta niet heel graag op de foto en dat heeft maar 1 reden .
ik was bij de vorige shoot 2/3 maanden daarvoor bevallen en had mn buik aardig verhuld. Heb nu dan ook wel heel andere shirtjes klaar gelegd. Ik snap je wel volledig hoor.
Lijkt me heerlijk om gewoon niks meer te hoeven verhullen . Veel plezier en geniet van je slanke lijn . Ik ga nu slapen, morgen een lange, maar gezellige dag voor de boeg. Trusten meiden!! Xxx (En ja ik ga nu echt slapen, dus ben ook niet meer online )
Thanx kibbeling, jij ook genieten van een mooie fotoshoot Xxx (En natuurlijk was ik nog helemaal niet offline )
Allemaal fijne dag morgen! ps.........ik wil niet zeuren maar............... ...........................ik heb zo'n trek!
Whaha, jij mag zeuren . Snel in bed gaan liggen, kussen over je hoofd trekken en hopen dat je snel in slaap valt. Sterkte jatobe en je bent sterker dan je lekkere trek!! 👍👍👍
Kirst.................................................................................................................................Ga SLAPEN!!!!
Ik zit nog zo vol van het eten dat ik echt geen honger/trek heb. Wel 2 bakken thee op... En ik ga zo mn bedje in. Echt slapen anders heb ik morgen wallen onder mn oogjes en dat kan niet op de foto
Ik heb braaf naar je geluisterd Kibbeling . Gaaaaaap het is vroeg . Vanmorgen gewogen en ik weeg nu precies 80 kilo, stomme weegschaal. Ik wil die 8 weghebben :x. Ben nu 2 kilo afgevallen in 4 weken tijd, het gaat zo tergend langzaam . Nou ja ik geef de moed niet op. Heb me overigens ook weer gemeten en ik ben 2cm kwijt op mijn bovenbeen en 1cm kwijt op mijn buik, dat is dan wel weer positief, mits ik goed gemeten heb . Ik wens iedereen een hele fijne dag vandaag Xxx
En ondanks dat je niet zo tevreden bent Kirst.......... ............... van harte gefeliciteerd met je verdwenen kilo's!! Als je 1 haartje optilt, zit je onder de 80. Goed volhouden he! Oef, ik ben vandaag begonnen met de maandelijkse ellende. Sinds de geboorte van L. heb ik zo'n pijn de eerste dag, niet fijn. Echt even pijnstillers ingenomen. Voelt t zelfde als de eerste 3 cm ontsluiting zeg maar (zoals die bij mij waren dan he, dat is natuurlijk ook weer anders bij iedereen besef ik me nu). Hebben jullie daar ook last van of eigenlijk niet? Ik ga maandag nog een keertje erop staan (NA de chips van vanavond), vanochtend 90.4. Nog even en dan mag ik jouw 8-tjes ein-de-lijk-gaan zien Kirst. Die zullen dan nog wel heeeeeeeeeeeel lang gaan duren. Vandaag naar de markt (als de pijnstillers zijn ingewerkt) met L., ongezouten pinda's halen voor mijn vader, die is morgen jarig. En terugbrengen naar de H&.M wat ik weer eens teveel voor L. heb gekocht. Fijne dag allemaal!
Oef da's niet fijn jatobe. Helaas zijn wij gezegend met die maandelijkse perikelen. Hopelijk dat je er snel weer vanaf bent! Jij ook goed bezig en volgende week hebben we allebei ons kleine doelletje bereikt! Alvast gefeliciteerd met je vader en een fijne dag vandaag!
Goeiemorgen meiden! Kirst toch goed van je hoor en bedenk dat elke ons er 1 minder is om mee te nemen met je. Al snap ik je frustratie heel goed. Ik heb dat met die 85 Heel veel plezier vandaag. Het weer ziet er aan deze kant wel oke uit Jatobe balen van je pijn. Ik hoop dat de pijnstilling snel werkt. Ik moet eerlijk bekennen dat het enige waar ik last van heb hoofdijn is voor 2 dagen. Heb je zoveel teveel gekocht voor L? Hier heerlijk mogen uitslapen tot 8 uur al ben ik vanaf 6uur paar keer wakker geweest. Straks douchen, aankleden en richting fotoshoot. Vanmiddag ook weer werken dus ik zeg fijne dag!
Kibbeling, geniet van de shoot! En hopelijk ook een fijne, rustige werkdag. Jatobe, hier heb ik een spiraal en sindsdien praktisch geen maandelijkse ellende meer. En super dat je de 8 bijna ziet verschijnen. Tevreden van ww? Kirst, volgende week zie jij die 7 echt wel op je Weegschaal! Dus blijven volhouden hè! We komen er samen! Pffff hier stikop na een rot nacht. Arme L. . Maar ik denk dat het de goede kant opgaat. Was weer iets vergeten te noteren en net aangevuld. Ik eindig deze week met nog drie resterende weekpunten terwijl het er vorige week 10 waren. Ben benieuwd wat de Weegschaal maandag zegt maar heb beetje schrik.