Wie moet er nog veel afvallen?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door bereke, 6 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Kibbeling, hoe was de fotoshoot?

Bereke, maar je mag de weekpunten toch opmaken *hoef niet, maar mag wel*, toch? Dan hoef je daar toch niet over in te zitten denk ik, ze zullen het toch goed uitgedacht hebben (hoop ik ook haha)

2. bereke

bereke Niet meer actief

Het mag wel ja. Maar denk dat de meesten dit toch niet vaak zullen doen. Heb ook het gevoel dat ik teveel binnen heb. Ach we zullen wel zien.

Heb nog acht dagpunten over vandaag :$.

3. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Dagpunten???? hoe heb je dat gedaan? Ik moet ze wel opmaken hoor, het is maar geloof ik iets van 1450 kcal per dag.

4. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @kibbeling, hoe is de fotoshoot gegaan?

@Bereke, zielig van L., hopelijk dat komende nacht beter gaat en dat ze goed slaapt, zodat ze overdag zich ook beter voelt!

@Jatobe, bij jou vandaag ook goed gegaan, nog veel last van je buik?

Hier een superfijne dag gehad in het dolfinarium. Wat hebben de meisjes genoten! Heb natuurlijk verboden eten op...

In de ochtend braaf begonnen met een schaaltje yoghurt en een kop thee.
    Eenmaal daar, 2 kopjes thee en een roomsoesjestaart (joker1). Met de lunch een kwart stokbroodje zalm en een kroket. En als afsluiter een flesje chocomel. Met avond eten frietjes gegeten met een halve kroket en een kwart bamiischijf. Al met al ietsje te veel dan goed was, maar heb me niet, zoals ik anders zou doen volgevreten :(. Morgen weer braaf volgens schema eten:p. Denk dat ik met de meisjes ook nog een stukje ga wandelen in de bossen, heb ik mijn beweging ook weer gehad. Morgen ook de gordijnen hangen, joepie!! :D

5. bereke

bereke Niet meer actief

Tja ik was nog even terug gaan slapen om 8 uur want was kapot. Dan heel laat ontbeten met magere yoghurt en enkel een banaan als tussendoortje. Wel normaal middag en avondeten. Maar niks meer tussendoor want alles was opgeschoven. En avondeten kostte weinig punten. Maar er over hebben mag eigenlijk niet.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Klinkt als een fijne dag Kirst. En de rest van de week voorzichtig zijn en dan zal het wel meevallen!

7. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Kirst, gelukkig geen buikpijn meer. Is ook altijd de eerste paar uur van de eerste dag, maar wel heftig, bleh.

Vanavond is DE avond mijn 100 gram afgewogen chippies heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk! Filmpje gehuurd, L. ligt op bed, dus nu heerlijk zaterdagavond. Morgen verjaardag, proberen me goed in te houden. Fijne avond allemaal!

8. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Heerlijk om even nog terug in bed te gaan liggen na een slechte nacht! Maar idd dan wordt wel alles verschoven en dan gaat het eten niet meer zoals het zou moeten (bij mij in ieder geval). Ik vind die structuur wel erg prettig :p

9. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Pff gelukkig maar, is niet fijn!! Geniet lekker van je chippies!! Welke film heb je gehuurd? Hier doe ik ook niet veel meer. Zit nog vol van de frietjes, dus zit alleen aan de pot thee (voor de verandering :p). Manlief is nog even boven aan het werken en dan dadelijk misschien ook nog een filmpje huren. Veel plezier ook morgen bij de verjaardag van je vader!

10. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    He lieffies!

Bereke balen van je nacht. Ik hoop dat L het vannacht beter doet. Wel opletten dat je punten opgaan he per dag. Heb je een minder goed gevoel bij deze week?

Kirst dat klinkt als een heel geslaagd dagje! Fijn dat je meiden ool hebben genoten. En een dagje uit de ban springen mag. MOorgen weer terug in het gareel.

Jatobe fijn dat je buikpijn weer snel over was. En vandaag de dag van de chippies!! Hebben ze ook echt lekker gesmaakt?

Hier bezig dagje gehad. Vanmorgen eerst de fotoshoot gehad met zn allen. We hadden onze kleding goed op elkaar afgestemd. Wat ik zo op de camera zag zaten er leuke tussen. Het is ook een leuke vrouw die het doet. Geduldig en leuk met de kindjes en ze kon ons nog herinneren vd vorige keer. Ze wist zelfs nog dat zus zwanger was toen vd jongste. Vanuit de shoot bij mac gaan eten en ik heb heel netjes een baquette gegeten met een appelsap. Wel tof van mac dat ze die nu hebben. Snel naar huis, cadeautje inpakken voor kinderfeestje waar man en kind heen gingen, door naar werk waar ze mij hebben afgezet. Het was een rustige dienst op mn werk en na mn dienst naar collega gelopen op t andere pand en samen naar huis gereden. Zij woont 2 etages onder mij in de flat en is ook mn vriendin.
    Zo lekker mn bedje opzoeken en dan morgen lange dag op werk. Moet ook even kijken met wegen want ik moet op werk slapen morgen dus kan maandagochtend niet thuis wegen. Denk dat t dinsdag wordt voor een keertje.

11. Kibbeling

Kibbeling VIP lid

21 mrt 2011
    5.188
    0
    0
    NULL
    zuid holland
    Een hele goeie morgen!!

Ik hoop dat iedereen lekker geslapen heeft.
    Bereke een betere nacht met L gehad?
    Kirst bijgekomen van je dagje dolfinarium?
    Jatobe gefeliciteerd met je vader!

Ik heb besloten om me vandaag te wegen en ik ben bijna een kilo afgevallen. Ik weeg nu 85,5 kg en ben in totaal dus 10kg afgevallen nu!!!! Hoera eindelijk die 85 in beeld en er al bijna voorbij zelfs!!!
    Ben helemaal happy!!!! :)

12. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Dat klinkt weer als een druk dagje kibbeling. Hoeveel uur in de week werk J? Heb het idee dat je echt heel veel moet werken. Er zullen vast hele mooie foto's tussen zitten! Ik heb samen met manief afgesproken dat als ik afgevallen ben we ook een fotoshoot laten maken met ons gezinnetje, dat hebben we nog nooit gedaan en lijkt me echt heel leuk. Bedankt voor je ideetje :D. Duurt nog wel ff, maar mooie stok achter de deur!

Vandaag niks op de planning, lekker rustig aan doen en de gordijnen ophangen, ben echt heel benieuwd hoe ze staan.

Fijne zondag allemaal!

13. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @kibbeling, wat goed!! Trots op je!

14. bereke

bereke Niet meer actief

Goedemorgen!

Hopelijk zitten er heel mooie foto's tussen kibbeling!
    En dikke proficiat met de -10 kg!

Fijne zondag!

Oh ja, het is goed gegaan deze nacht. Ze voelt zich duidelijk beter :).

15. bereke

bereke Niet meer actief

Jatobe, welke film is het geworden?

Kirst, succes met het ophangen van je gordijnen. Is direct een heel ander zicht hè!

16. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    @bereke, fijn dat de nacht rustig is verlopen en dat je kleine meisje weer wat beter wordt!

Ik zal straks proberen een foto te maken van de gordijnen als ze hangen :D

17. bereke

bereke Niet meer actief

Is goed! Ben benieuwd :).

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Wat een tegenvaller... De gordijnen bij Jasmijn op de kamer hangen, is ie een centimeter te lang, hangt ie op de verwarming. Ik baal hier echt van, want ze waren echt duur....Pfff nu hopen dat ze nog een beetje uithangen en dan net over de verwarming komen te hangen, maar anders dan ga ik er maar mee terug en hopen dat ze tegen een schappelijke prijs de zoom een centimeter kunnen inkorten.... De foto komt zo...

19. bereke

bereke Niet meer actief

Heb je verkeerd gemeten of heeft de winkel een fout gemaakt?

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Tja geen idee. Ik denk dat we het wel goed gemeten hebben, baal hier echt heel erg van.... Maar goed komt vast wel goed....;). Heb er zelf niet heel veel verstand van :).

Deel Deze Pagina